Un articol interesant:
http://www.businessmagazin.ro/articole/ ... 380-1.html
Integrarea in UE si importurile de masini second-hand
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Intrebarea mea ar fi de ce sa se aplice masuri restrictive in Romania(la import de SH),in conditiile in care nu stam stralucit la nr.masini/nr.locuitori, o masina cu euro 2-sa zicem, e mai buna decit orice dacie(care are mai bine de 10ani si e non euro),la capitolul venituri/cap de locuitor-stam mai prost de cat toti ceilalti.
Poate am deja o masina noua si mai vreau in familie una,doua masini. De ce sa nu imi iau SH si cat mai ieftine? Cati isi permit 2-3 leasinguri pt.masini noi? Si dupa ce ca sintem saraci,de ce trebuie sa platim cu 2-3mii EUR pt.SH care sint la noi,doar din cauza ca nu au concurenta? De ce sa nu avem si beneficii daca intram in Eu?
Poate am deja o masina noua si mai vreau in familie una,doua masini. De ce sa nu imi iau SH si cat mai ieftine? Cati isi permit 2-3 leasinguri pt.masini noi? Si dupa ce ca sintem saraci,de ce trebuie sa platim cu 2-3mii EUR pt.SH care sint la noi,doar din cauza ca nu au concurenta? De ce sa nu avem si beneficii daca intram in Eu?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Asa cum a spus si Eugen, teoretic cel putin, cel mai afectat de treaba asta ar fi modelul golan, si chiar si teoretic e posibil ca (virgula) cariera lui sa se sfirseasca repede in plina glorie
Restul producatorilor vor fi si ei afectati, dar in mai mica masura, pentru ca e vorba de sume de bani din ce in ce mai mari.

Restul producatorilor vor fi si ei afectati, dar in mai mica masura, pentru ca e vorba de sume de bani din ce in ce mai mari.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Eu cred ca faceti presupuneri gresite. De ce? Pentru ca o pers care detine o anumta suma de bani (aprox valoarea loganului), va prefera sa ia o masina noua decat una care are vreo ceva ani buni si intretinere mai scumpa. Si iau ca exemplul trendul din Vest, cu tot cu testul elanului sau alt "avant" de acest gen.
Marea problema apare la masinile extrem de vechi cu valoare de frigidere. Dar mie imi convine ca tot as putea sa-mi iau un DS :P
Parca nenea sefu' de la RAR zicea ca vor sa inainteze o politica de taxe descurajatoare pentru cei ce vor sa-si cumpere antichitati
Marea problema apare la masinile extrem de vechi cu valoare de frigidere. Dar mie imi convine ca tot as putea sa-mi iau un DS :P
Parca nenea sefu' de la RAR zicea ca vor sa inainteze o politica de taxe descurajatoare pentru cei ce vor sa-si cumpere antichitati

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@prafuit: trendul din Polonia cel putin a fost exact contrariul a ceea ce spui tu. De exemplu: de ce sa-mi iau golan nou, cind pot sa imi iau de banii aia o masina dintr-o clasa mai mare.
Un DS in stare buna pti sa-l inmatriculezi si acum pentru ca se incadreaza la categoria "masina de epoca", adica o masina a carei fabricatie a incetat de cel putin 30 de ani. In categoria asta intra DS, SM, etc. Insa te previn ca te va costa mai mult decit atunci cind masina era noua. Am vazut la nemti pe un site un DS cabrio la 50000 de euro

Un DS in stare buna pti sa-l inmatriculezi si acum pentru ca se incadreaza la categoria "masina de epoca", adica o masina a carei fabricatie a incetat de cel putin 30 de ani. In categoria asta intra DS, SM, etc. Insa te previn ca te va costa mai mult decit atunci cind masina era noua. Am vazut la nemti pe un site un DS cabrio la 50000 de euro



Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Ideea era pe viitor, si de fapt indelungat.
Polonia.... este un caz din care se invata.
Iar partea cu clasa mai mare eu cred ca este doar problema de opinie aici. Si cu directia pe care a luat-o presa (vezi revizta Business Magazin) se trage un semnal de alarma in acest sens, o sa fie in asa fel incat Tariceanu, Tiriac si alte nume importante in APIA sa nu aiba de pierdut ;)
O seara placuta!!!
Polonia.... este un caz din care se invata.
Iar partea cu clasa mai mare eu cred ca este doar problema de opinie aici. Si cu directia pe care a luat-o presa (vezi revizta Business Magazin) se trage un semnal de alarma in acest sens, o sa fie in asa fel incat Tariceanu, Tiriac si alte nume importante in APIA sa nu aiba de pierdut ;)
O seara placuta!!!
Parerea mea e ca nu vor putea stopa importurile masive. Si nici nu vor putea pune taxe enorme. Cineva care aduce un BX din Germania, de 500 de euro, nu poate plati 1000 de euro taxa, e aberant. Nu cred ca vor risca sa-si puna in cap toata clasa muncitoare...
De altfel, chiar si cei cu masini noi, de ce sa nu-si cumpere un SH la jumatate de pret, ca masina de completare?
Cred ca pozitia lui Ianculescu si Brent Valmar e corecta. Am vazut ca ei nu se tem f tare de importuri (chiar daca recunosc ca vor pierde niste bani - dar cand au castigat enorm, anii astia, s-au bucurat, nu? Acuma, sa ne mai bucuram si noi, asa e firesc...). In timp, lucrurile se vor aseza si piata va reveni la normal, dupa ce va trece prin acest soc al integrarii. Si fiti linistiti, Logan are destul prieteni in Ro, oamenii care nu se pricep la masini prefera ceva nou unei masini SH din Vest, care ii sperie - intretinere, piese scumpe, masini complicate etc.
Eu auzisem (de fapt, citisem un interviu cu seful RAR, un domn Tufa Radian) ca taxele vor cadea inca de prin vara, in august, mai precis.
De altfel, chiar si cei cu masini noi, de ce sa nu-si cumpere un SH la jumatate de pret, ca masina de completare?
Cred ca pozitia lui Ianculescu si Brent Valmar e corecta. Am vazut ca ei nu se tem f tare de importuri (chiar daca recunosc ca vor pierde niste bani - dar cand au castigat enorm, anii astia, s-au bucurat, nu? Acuma, sa ne mai bucuram si noi, asa e firesc...). In timp, lucrurile se vor aseza si piata va reveni la normal, dupa ce va trece prin acest soc al integrarii. Si fiti linistiti, Logan are destul prieteni in Ro, oamenii care nu se pricep la masini prefera ceva nou unei masini SH din Vest, care ii sperie - intretinere, piese scumpe, masini complicate etc.
Eu auzisem (de fapt, citisem un interviu cu seful RAR, un domn Tufa Radian) ca taxele vor cadea inca de prin vara, in august, mai precis.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
observ fara sa vreau un fel de "trend" (frumos cuvint, ca o boare de primavara imi susura in urechi cind il aud) la publicatiile economice care mai ca nu pling la unison cu importatorii de masini despre cum vor muri ei cu totii de foame iar eu si cu voi (sper, Doamne Ajuta!!!) le vom face candid cu mina din cite o Xantie sau XM (V6 Exclusive eu, am zis!!!) si ii vom lasa in urma inecati intr-un nor de praf din ala finu de bucuresti. ce, nu stiti de ce se intimpla asta? pai ia ginditi-va, toate comisioanele, toate spagutele si alte pour-boire-uri se duc pe apa simbetei, nu tu o masina de drive test cu care sa te duci pina la munte cu femeia, nu tu o reducere masiva ca sa isi schimbe domnu' redactor sef agregatu pe 4 roti... ehe, vremuri grele taica. si uite asa se intimpla ca vin domnii de care zic mai sus si incep sa zica si sa infiereze importurile, sa injure providenta pentru ca intr-o zi o sa fim europeni, sa zica ca uite ce naspa e in polonia pentru ca au adoptat politica asta... ce-o fi naspa in polonia nu stiu, ca mie mi s-a parut ca e mult mai bine ca aici si ca in multe alte locuri cu renume. si uite asa in numele evolutiei pe care toti o vor, niste spagari ne conving cu rabdare ca de fapt trebuie sa evoluam, dar nu de capu nostru, asa, necontrolat. si atunci? sa nu iti vina sa te duci unde vezi cu okii?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats