urca pana la 2000 de ture la relantiv

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

adrian_a990
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Sâm 26-Feb-2011 12:38
Localitate: baia mare

urca pana la 2000 de ture la relantiv

Mesajde adrian_a990 » Joi 29-Sep-2011 12:08

salut am o mica problema daca ma poate ajuta creva,m o xantia cu motor de 2.0 i cand las motorul la relantiv imi tot urca pana la 2000 de ture cam car ar putea fi problema?ms

adrian_a990
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Sâm 26-Feb-2011 12:38
Localitate: baia mare

Mesajde adrian_a990 » Mie 05-Oct-2011 11:01

chiar nu stie nimeni?va rog ca ii destul de enervanta situatiia

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Oct-2011 11:12

cel mai probabil motorasul de relantiu (IAC) a inceput sa se blocheze; face tot timpul, sau doar are toane?

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 06-Oct-2011 07:23

sau rezistenta variabila de pe clapeta de acceleratie murdara :D

adrian_a990
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Sâm 26-Feb-2011 12:38
Localitate: baia mare

Mesajde adrian_a990 » Vin 07-Oct-2011 16:50

are toane si il pot curata sau altul?

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Lun 09-Ian-2012 08:48

Si la mine a inceput sa faca nasoale cu relantiul.Daca vara trecuta patisem de vreo 2 ori sa moara motoru la relanti, acum pe vreme rece cand o pornesc cateodata ramane blocata pe la 2000 ture..sau isi revine si se accelereaza singura. Se intampla doar cand e motorul rece, ca dupa ce s-a incalzit merge ok. O sa ii mai fac o curatare sa vad daca da rezultate :roll: Daca cineva stie mai bine sa-mi raspunda la 2 intrebari:
1. cand apesi acceleratia motorasul inchide orificiul de aer pt. relanti?
2. daca e uzat motorasul scoate vreun zgomot?

prodygal
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Dum 20-Iun-2010 10:21
Localitate: focsani, VN

Mesajde prodygal » Lun 09-Ian-2012 13:52

eu am avut cam aceiasi problema la 2.1 td si era o sonda care venea in chiulasa. acum nu stiu dc la benzina e la fel
daca nu vezi...... nu crezi?

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Joi 12-Ian-2012 18:23

Astazi am desfacut motorasul IAC si am pus contactu sa vad daca misca, dupa ce am luat contactul a sarit de tot obturatorul ala cu tot cu arc si protectia de plastic. Se mai poate repara sau altu nou?

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Joi 12-Ian-2012 20:15

Am reusit sa desfac motorasul si e dus, atingea rotoru pe stator...rulmentul cu joc mare...de asta si statea motoru in 2000 ture cateodata. Imi recomandati ce motoras IAC sa iau(unul bun si ieftin :lol: )..s-au poate are cineva de vanzare unu bun :roll:

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 12-Ian-2012 21:44

am dat 200ron pe magneti mareli nou

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Vin 13-Ian-2012 18:37

Am facut niste poze cu rol informativ la dracia asta de motoras. Enjoy!
-tot ansamblul
http://i40.tinypic.com/14cvdag.jpg
-statorul
http://i39.tinypic.com/nv318g.jpg
http://i39.tinypic.com/6tfce0.jpg
http://i44.tinypic.com/besxnd.jpg
-rotorul
http://i41.tinypic.com/4njiv.jpg
http://i42.tinypic.com/11wbl3b.jpg
-capac, izolatie, saiba elastica si tot neamu lor
http://i44.tinypic.com/mvg4df.jpg

Cine e curios s-a desfaca unul dupa ce face taieturile la nituri sa impinga cu ceva de plastic pe unde intra surubul cu supapa, ca eu am tras de capacul de plastic si statorul a ramas un pic intepenit in carcasa rupandu-se litele care vin de la bobina la mufa :lol:.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 14-Ian-2012 00:45

am desfacut si eu unul si am si reusit sa il fac sa mearga. se uzeaza lagarul ala in care se invarte rototul, si incepe sa frece. am observat totusi ca forteaza doar intr-o parte, asa ca am rasucit piesa aia de plastic la 180 de grade, si acum vad ca merge bine deocamdata. sigur, varianta cea mai buna era unul nou, dar atunci trebuia sa il fac urgent, era sambata seara si... daca tot am reusit sa il fac, l-am lasat asa pana o crapa detot :lol:

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 14-Ian-2012 07:46

Si mai stii cum erau lipite litele de la bobine?..ca eu le-am rupt cand l-am desfacut :lol: . Sunt 2 rosii si 2 verzi....desi daca stau bine si ma gandesc degeaba stiu pozitia litelor la mufa daca nu stiu care e inceputul si sfarsitul bobine :lol: . O sa desfac statorul sa fac ceva experimente...si intrebarea intrebatoare: Pot sa stric ceva la ECU daca sunt legate aiurea bobinele de la motoras?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 14-Ian-2012 11:47

nu strici nimic la ecu. o sa mai desfac unul sa iti spun cum vine, ca mai am 2 pe acasa.

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 14-Ian-2012 12:54

Perfect..poate reusesc sa-l reconditionez...in special rotorul sa nu aiba joc sa nu mai atinga statorul 8)


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst