In primul rand sarbatori fericite pentru toti.
Poate am noroc si mai prind pe cineva in zona. Uitati cum am patit...mi-am schimbat cutia de viteze ca nu aveam marsarier, iar acum nu mai porneste deloc. Cutia a fost schimbata de cineva fara experienta la citroen. Injuraturi in continuu, ca nu e loc, ca asa si asa...blabla...stiti voi cum sunt prosti cu nemtesti lor... Am stat si am ajutat, am avut grija sa salvez tot ce se poate din tevi:) Cu multe fortari, lovituri, frecari, etc cutia s-a montat. Daca tot am desfacut rotile am schimbat placute, disc si cablu de frana de mana. As putea scrie mult si bine si despre relatia rugina-disc-baros-flex-dalta....dar n-are importanta. Deci totul montat, hai la o cheie...invarte de 2-3 ori si apoi nimic...invartea fff incet. Sigur baterie veche...cablu, alta masina...la fel...aparat de sudura la baterie...tot la fel... Intrebarea mea este unde si ce este belit ca am o pierdere asa mare de curent? Poate cei cu experiente ma pot ajuta la schimb de cutie ce se poate beli (masina ridicata, cutia scoasa jos, bagata la loc tot acolo).
Cateva detalii despre cutie (este de pe peugeot 406 2.1 td, codul cutiei e acelasi). A trebuit sa schimb toti senzori si urechea aia mica pe care sta cablul de schimbator. Insa daca incerc sa misc schimbatorul in gol se misca mai greu decat ce a fost al meu. Se misca ciudat...in privinta asta ceva experienta? Msms
Alta intrebare, sub furtunul de turbo este ceva senzor infiletat, cu mufa albastra. S-a rupt...surubul a ramas inauntru, o sarma subtire cu mufa a iesit...are ceva pasta alba pe ea. M-am fandit sa lipesc firul subtirel la loc(s-a desprins de la locul lui), apoi sa pun senzorul pe pozitie si sa-i torn un pumn de silicon negru. Ce ziceti? Va mai functiona corect? Ce rol are acest senzor si la ce pret e daca trebuie sa-l cumpar?
Va multumesc foarte mult.
nu porneste dupa schimb de cutie
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cablul de pleaca de la borna de - merge pe caroserie undeva pe lonjeron, si mai merge si pe cutia de viteze. este prins bine in ambele locuri? cablul de + este prins bine la electromotor? astea 2 legaturi daca sunt in neregula duc la comportarea asta.
senzorul de l-ai rupt... pune poza cu el, nu reusesc sa imi dau seama despre ce e vorba.
iar despre loc de manevra... stiu, e DURERE!!!! mie cand mi s-a rupt rulmentul de presiune m-am chinuit la ea 3 zile singur in garaj sa o fac, in conditiile in care nu m-a primit nimeni la service cu ea. iar cum a mea e activa, mai are o sfera in plus pusa chiar langa cutie, si niste tevi sub lonjeron, fix cat sa nu se poata trage cutia in lateral din cauza lor... deci... stiu cum este.
senzorul de l-ai rupt... pune poza cu el, nu reusesc sa imi dau seama despre ce e vorba.
iar despre loc de manevra... stiu, e DURERE!!!! mie cand mi s-a rupt rulmentul de presiune m-am chinuit la ea 3 zile singur in garaj sa o fac, in conditiile in care nu m-a primit nimeni la service cu ea. iar cum a mea e activa, mai are o sfera in plus pusa chiar langa cutie, si niste tevi sub lonjeron, fix cat sa nu se poata trage cutia in lateral din cauza lor... deci... stiu cum este.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
aproape sigur ai stricat senzorul de regim motor aflat pe cutia de viteza undeva sub termostat mai ales dacĂŁ ai ĂŽncercat sĂŁ montezi cutia cu el pus.iar faptul cĂŁ nu ĂŽnvĂŽrte cu o viteza adecvatĂŁ poate fi Âşi de la prinderea strĂŽmbĂŁ a electromotorului .
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Nu pot sa pun poza aku, ca nu e pe la mine masina, insa descriu mai detaliat.
este infiletat in motor...mai precis in chiuloasa, cam la mijloc(din fata). E fix langa accelerare. Are un surub normal ca toti senzori. Ce mia iesit este o sarma subtire care e legat de ambele capete la mufa, are 4cm, la capat are ceva rosu, si tot este intro pasta alba. Acest tip de pasta se pune si sub procesoare, microcontrolere, tranzistoare, etc. Este pentru transmiterea eficienta a caldurii. Ma gandesc ca e pentru temperatura apei, dar nu sunt sigur....
este infiletat in motor...mai precis in chiuloasa, cam la mijloc(din fata). E fix langa accelerare. Are un surub normal ca toti senzori. Ce mia iesit este o sarma subtire care e legat de ambele capete la mufa, are 4cm, la capat are ceva rosu, si tot este intro pasta alba. Acest tip de pasta se pune si sub procesoare, microcontrolere, tranzistoare, etc. Este pentru transmiterea eficienta a caldurii. Ma gandesc ca e pentru temperatura apei, dar nu sunt sigur....
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
Am cateva noutati... Azi m-am intors la masina, am verificat masa la cutie...aia era problema. Insa acuma cum pun contact pornesc ventilatoarele, si se aprinde becul de la bujii. Le-am vazut de 2 ori pana acum cand era foarte frig, si atunci doar au palpait putin. Acum insa sta aprins continuu cand contactul e pus. Dupa ce pornesc palpaie rosu la apa, deci senzorul rupt este de la apa. Cam cat costa un senzor de temp. a apei?
Si acum urmeaza beleaua. La prima pornire a urcat mecanicul ca era mai curat ca mine sa de 1 metru cu spatele. Ambreaj, marsarier...si caraie urat...l-a fortat putin si a intrat. A dat cu spatele s-a oprit. Am pornit din nou, si ambreajul era intarit, scapa ulei la pistonas daca fortam. Iar am inceput sa desfac tot ce e de desfacut...am scos pistonul si surprizaaa...furca nu era pe rulment... Acum urmeaza intrebarea ce importanta...ce sa fac aku? Iar tre sa iau jos cutia de tot? Exista vreo metoda mai simpla sa se puna la loc furca?
Mersi mult de ajutor!
Si acum urmeaza beleaua. La prima pornire a urcat mecanicul ca era mai curat ca mine sa de 1 metru cu spatele. Ambreaj, marsarier...si caraie urat...l-a fortat putin si a intrat. A dat cu spatele s-a oprit. Am pornit din nou, si ambreajul era intarit, scapa ulei la pistonas daca fortam. Iar am inceput sa desfac tot ce e de desfacut...am scos pistonul si surprizaaa...furca nu era pe rulment... Acum urmeaza intrebarea ce importanta...ce sa fac aku? Iar tre sa iau jos cutia de tot? Exista vreo metoda mai simpla sa se puna la loc furca?
Mersi mult de ajutor!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
sandor mihai scrie:dacĂŁ continuati aÂşa o s o vinzi pentru piese.e ca Âşi cum m aÂş duce sĂŁ mĂŁ operez de apendicitĂŁ la un prieten acasĂŁ cĂŁ la spital e scump.
tareeeeeeee......
ca rezolvare... jos cutia din nou. cu senzorul, fa-i o poza sa vad care e ca mi se pare ca am eu. ventilatoarele cred ca pleaca tot din cauza senzorului aluia.
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
sandor mihai scrie:dacĂŁ continuati aÂşa o s o vinzi pentru piese.e ca Âşi cum m aÂş duce sĂŁ mĂŁ operez de apendicitĂŁ la un prieten acasĂŁ cĂŁ la spital e scump.
Si dupa ce te-ai operat la un prieten acasa si se infecteaza treaba, stai acasa sa mori si intrebi pe forum ce s-a intamplat, in loc sa te duci la spital.
"If in doubt, flat out!"
Bravo Sandor si mbc....m-am tavalit de ras....ce tot te invarti omule in jurul cozii...asta e Citroen nu Dacie...eu cand am avut de schimbat distributia la XM m-am dus la Khan si nu mi-a parut rau.Daca o schimbam eu la ce munca a fost si nu stiam anumite "chichite"specifice marcii munceam dublu si mai prapadeam ceva pina o rezolvam.La operatii mai complicate chiar daca te pricepi si nu ai conditii mai bine mergi la doctor ca la a mea daca nu aveau elevatorul ala....eheee...si cu ala ...da mai sus...da mai jos....ia inchipuiti-va ce insemna cu cricul pe sub masina.... 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats