Practicã niºte preÞuri colosale ºi are un miros dezvoltat al banului. Ca sã vã dau un exemplu, respectivul domn Sandu Valentin κi face preÞurile dupã bunul plac, dar nu doar la manoperã, ci ºi la piese, preÞuri duble faÞã de magazin ! Am fost la dumnealui ºi cu site-ul de piese autokarma (de unde am tot comandat) pe telefon, am verificat preÞul fiecãrei piese pe care domnul doctor


Exemple ? Bieletã antiruliu Sidem (a venit cu ele În mânã, scris pe ele 90 lei P + 30 lei M, bucata, imediat am verificat ºi o astfel de bieletã face parte din categoria pieselor ieftine, 57,2 lei.) Aºadar, pe lângã preÞul manoperei, care este cam umflat, diferenÞa dintre preÞul practicat de el ºi preÞul real se adaugã tot În buzunarul sãu. O verificare de sferã - 50 lei ? Mi le dã jos de pe maºinã, pleacã cu ele În mânã, vine În câteva minute ºi Îmi spune cã sunt aproximativ bune, dar nu se pot Încãrca. Dar de ce le-a mai verificat ? Ca sã Îmi Încarce nota. ªi prin notã mã refer la câteva rânduri scrise pe o foaie de caiet din anii 90. Sã nu mai vorbim de lizibilitate. Probabil cã a scris cu piciorul.

ÂŞi acum, punctul culminant.
Frâna mea de mânĂŁ e blocata. A dat roĂžile jos, s-a uitat Âşi sunt blocate mecanismele de la etriere. A venit repede Âşi a zis cĂŁ nu mai am ce face cu etrierele Âşi cĂŁ are el douĂŁ. Ăn câteva clipe mi le-a pus ĂŽn faÞã, iar dacĂŁ nu ĂŽl ĂŽntrebam preĂžul erau deja montate. RĂŁspunsul lui? Citez: un etrier nou e 14 milioane, eu vi-l dau la 4 milioane, plus un milion manopera. Ciudat este cĂŁ s-a exprimat foarte clar cĂŁ nu are ce sĂŁ facĂŁ cu cele vechi, nu le poate repara, dar cele cu care a venit ĂŽn mânĂŁ prezentau urme clare cĂŁ au suferit reparaĂžii. Probabil ca Âşi cu mine, a ĂŽncercat aceeaÂşi manevrĂŁ ca sĂŁ facĂŁ bani, cu vreun alt posesor de C5, Âşi l-a pĂŁcĂŁlit. ÂŞi i-au rĂŁmas etrierele vechi, pe care le-a reparat.
Cu alte cuvinte ar fi trebuit sĂŁ las la domnul Sandu Valentin undeva ĂŽn jurul la 2000 ron, dupĂŁ un calcul uÂşor.
Mare atenÞie la acest domn Sandu Valentin, un parºiv ºi un om care În aparenÞã intrã pe sub pielea clienÞilor, ulterior ia pieleade pe ei.
Pentru mai multe informaĂžii, nu ezitaĂži sĂŁ mĂŁ ĂŽntrebaĂži. Sunt sigur cĂŁ alĂžii au muÂşcat tunurile acestui Âşarlatan.
P.S.: Nu contest priceperea sa in sisteme hidraulice, dar e complet depasit, e ramas mult in urma, dar ARDE LA BUZUNAR. Casa de marcat nu exista, factura taiata nici vorba. O sa sesizez si ANPC.
AM postat Âşi aici, Âşi pe topicul "Service Citroen in Moldova", in speranta ca voi pune capat acestor inselaciuni. Multumesc admin.