Noile Anvelope Michelin

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Noile Anvelope Michelin

Mesajde toro » Mie 11-Ian-2012 21:50

Peace on earth ... War under the blanket !

silviu_79
pasionat
Mesaje: 592
Membru din: Joi 04-Dec-2008 17:21
Localitate: ag

Mesajde silviu_79 » Mie 11-Ian-2012 22:44

Interesante, sa vedem insa si pretul.
Mi-ar placea sa le puna si pe flancuri un perete, sa arate mai aproape de cele clasice, nu cu spitele la vedere.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 11-Ian-2012 23:54

Si mie imi plac asa, ca si concept... dar va trebui sa schimbi rotile cu totul nu numai cauciucul. Eu nu sunt dispus sa platesc intre 2000 si 4000 de euro sa imi echipez masina cu asa ceva. Plus ca deocamdata nu am vazut teste de stabilitate, franare, etc.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 12-Ian-2012 00:08

Eu ma gandesc la ce s-ar intampla daca prietenul tau cel mai bun afla ca tu ii iubesti nevasta si cat de usor ii va fi sa-ti taie cateva spite.
Din ce-mi dau eu seama, o astfel de chestie va face anvelopa inutilizabila.
Morala: lasa nevasta prietenului in pace, daca vrei sa ai toate spitele.

Acum serios: daca nu vor imbraca flancurile in ceva flexibil, o sa fie mari probleme cu cutitele unora.
Plec de la premisa ca daca apar pe piata, testele de franare, suspensie, etc, au fost bune.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 12-Ian-2012 10:18

Daca luam faza cu prietenul, e mult mai simplu sa iti perforeze o anvelopa unflata cu aer decat asa ceva.

Pe piata sunt multe chestii care ne pun in pericol sanatatea si viata si sunt de multi ani, deci nu m-ar mira sa fie anvelope de astea chiar daca nu sunt la fel de sigure ca cele cu aer. Ex: Coca-Cola, McDonald's, avelopele resapate, masinile Dacia, etnobotanicele si lista poate continua.
"If in doubt, flat out!"

Adi78
pasionat
Mesaje: 293
Membru din: Joi 27-Mai-2010 13:41
Localitate: Tg-Mures

Mesajde Adi78 » Sâm 14-Ian-2012 21:53

teste s-au facut demult cu acest tip de anvelope numite TWEEL: http://www.youtube.com/watch?v=v_mj0URD ... 7ABCE875EF
problema ar fi ca trebuie sa fie foarte exclusiviste, cum "umfli" aceste anvelope pe fata la 2,2 bari si pe spate la 2,4?
trebuie sa fie exact pentru masina mea, cu janta pentru masina mea... dat fiind faptul ca testele sunt vechi... eu unul ma indoiesc ca voi vedea asa ceva in realitate...

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Dum 15-Ian-2012 17:01

@Adi78 --Daca ai bojocii le umfli cu gura daca nu cu pompa pana ti-se inrosesc urechile . Problema este cat timp i-ti ia ?. Bine-inteles am inteles aluzia ta amuzanta si tot printr-o gluma ti-am si raspuns . Stiu ca testele s-au facut mai demult si daca nu ma insel cam prin 2007. Ca dovada ca aceste pneurii se folosesc si in uz militar , atasez si o poza facuta in 2010 undeva in Irak . http://img214.imageshack.us/img214/1853/usarmy2010.jpg . Daca azi* ni-se par de domeniul SF ...maine* o se le tratam ca un obiect banal . Nimic nu sta in loc ,totul avanseaza intr-un ritm alert .
Peace on earth ... War under the blanket !

Adi78
pasionat
Mesaje: 293
Membru din: Joi 27-Mai-2010 13:41
Localitate: Tg-Mures

Mesajde Adi78 » Lun 16-Ian-2012 15:52

Eu nu vad avansul prea mare la aceste cauciucuri, as vrea sa stiu ce alte avantaje ar avea acestea decat acela de a nu face pana? Chestie care acum s-a rezolvat cu asa numitele run flat-uri. Probabil ca asta a fost principalul motor al dezvoltarii acestei anvelope... aaaaaa... si mai are un avantaj? preia din solicitarile suspensiei...
Run flat-urile sunt pe piata, in iarna asta am schimbat gumele de vara cu cele de iarna pe X1-le firmei, eram foarte curios ce are in el cauciucul ala... ei bine, nu are nimic, are doar flancurile mai tari si o "buza" care vine peste "buza" jantei, mai in exterior, toate astea fac ca, atunci cand ai pana, roata nu se prea lasa. Sefa a mers pe pana cu masina de la Comarnic pana la Bucuresti, fara sa strice cauciucul.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 16-Ian-2012 16:09

Lasa ca am vazut eu cum sunt run flaturile alea... is atata de tari cauciucurile incat masina devine inconfortabila.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 16-Ian-2012 16:53

mbc scrie:Daca luam faza cu prietenul, e mult mai simplu sa iti perforeze o anvelopa unflata cu aer decat asa ceva.



Eu ma refeream la faptul ca un cauciuc actual, daca e perforat, il mai poti vulcaniza, in functie de ce scula s-a folosit la perforarea lui.
La cauciucurile astea, daca i-ai taiat o spita, poti sa-l arunci la gunoi, pt ca nu vad cum s-ar putea reface acea spita.

Adi78
pasionat
Mesaje: 293
Membru din: Joi 27-Mai-2010 13:41
Localitate: Tg-Mures

Mesajde Adi78 » Mar 17-Ian-2012 14:01

@mbc - asta asa e, am fost cu x1-le pe bucata de autostrada de la Turda la Gilau, am mers cu viteze de la 90 la 210 km/h, nici una din intervalul acesta nu a fost confortabila...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 17-Ian-2012 14:19

Am inteles mai greu...
Pe autostrada orice e ok pentru ca nu ai gropi, denivelari, etc. De unde dracu ai scos tu concluzia ca Romania e plina de autostrazi, nu stiu. Ia du-te cu un runflat pe gropi in oras sau peste liniile de tramvai si mai vedem atunci. Eu cel putin in calatoriile lungi mai repede dau de drumuri de 2 lei decat de autostrada.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 17-Ian-2012 14:25

am avut colegi cu runflat,tare mandri de ele,arata si da bine asta nu o neaga nimeni,da' ce pateau prin bucuresti la parcarisi cati le-au busit in gurile de canale facute ca la noi,de liniile de tramvai nici nu mai vorbesc
in final unu cate unu au renuntat si vandut mai ieftin decat au cumparat ca sa poata sarevina la talon mare
asta e romania traim aici si asta ne ocupa tot timpu'
haui noroc si lasati-le dreaqu de gume cu talon mic,nu pentru romanica
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Adi78
pasionat
Mesaje: 293
Membru din: Joi 27-Mai-2010 13:41
Localitate: Tg-Mures

Mesajde Adi78 » Mie 18-Ian-2012 13:04

nu mbc, nu ai inteles deloc. Eu am zis ca run flat-urile nu sunt bune nici macar pe autostrada. "De unde dracu ai scos tu concluzia" ca eu as fi zis "ca Romania e plina de autostrazi" NU STIU. Cand am zis ca "nici una din intervalul acesta nu a fost confortabila..." ma refeream la vitezele dintre 90 si 210 km/h.
Am fost cu run flat-urile si prin oras si pe drum destul de rau, stiu ca mie unul imi scutura toate maruntaiele... :)

@Rica - Sa nu incurcam run-flat (traducere mot-a-mot: merge pe pana) cu talon mic, pe x1 talonul este 55, atata am si eu pe citroenul meu...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 18-Ian-2012 13:13

Adi78, am crezut ca esti ironic :) Dar vezi ca faza cu "talonul 55" nu e relevanta pentru ca acel 55 este procent din primul numar, nu este numar de sine statator.
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep