In spume...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
In spume...
acum cateva zile imi laudam masina ca nu s-a stricat nimic de mai mult de un an.....azi, dupa mai bine de 2 luini de la ultima verificare de lichide, ridic capota si ma apuc sa desurubez capace...SURPIZA: pe capacul de la ulei am o spuma de toata frumusetea ( arata cam ca polistirenul ala expandabil la culoare) si pe joja am observat niste picaturi de apa, pe toata lungimea ei ( 5-6, nu multe si foarte mici). Pe varful jojei era si un pic din spuma descrisa mai sus. Totusi nivelul uleiului e acelasi ca atunci cand l-am schimbat si nici la nivelul antigelului nu vad vreo diferenta....masina se comporta norma, apa nu urca peste 90 grade nici cand urc pe pante( cand merg la tara am o portiune de 11-12 km de panta si nu a sarit acul de 90). Cu masina merg zilnic, de luni-vineri cam 50 km (acasa-serviciu-acasa) si nu am observat nici un comportament anormal ( in afara de balbaiala motorului, care dateaza de 3 ani); trage normal, se tureaza usor, nu am fum alb, nimic...Are cineva vreo explicatie pentru acest fenomen ( si daca toata lumea va spune "garnitura de chiuloasa", cum pot verifica ca ea e vinovata?)? Chiar nu as vrea sa stau prin service-uri de sarbatori.....oare ma mai tine asa inca 2-300 km, daca pana acum nu a avut nimic?
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
garnitura de chiuloasa se compaorta in mai multe feluri,de ex daca scoate fum alb e dusa,daca uleiul face spume si are o culoare asa spre gri la fel e dusa garnitura si automat duce la lipsa puterii deoarece in unele cazuri ajung picaturi de apa in camera de ardere,si amestecu nui corect.in locul tau as incerca lucruri simple,de ex pune un paharel de unica folosinta jos sub baie si slabeste un pic busonu de golire de la ulei sa umplii paharelul sa vezi ce culoare are uleiul.vezi sa nu ai vreun epurator infundat de la condens etc
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Când ai fãcut schimbul de ulei ai pus alt tip? Poate face spumã ºi din cauza asta. O altã cauzã ar putea fi condensul... Dacã nu dispare apa ºi nu creºte nivelul uleiului, nu cred cã are ceva chiulasa. Bucurã-te de sãrbãtori ºi dacã te face sã te simÞi mai bine, ºi a mea face spume 

-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=143, aici gasesti:
TESTER GARNITURA DE CHIULOASA
Cod produs:TK-7230C
Descriere: cel mai eficient tester pentru ganituri chiuloasa
Detalii:
-este considerat testerul cel mai eficient pentru a detecta chiar si ce-a mai mica fisura la garnitura de chiuloasa ( pierde apa in 2 saptamani si nu stim pe unde)
-testerul functioneaza cu un lichid activ care schimba culoarea in contact cu vapori de CO2
-testarea propriuzisa se face prin amplasarea eprubetei cu lichidul activ deasupra vasului de expansiune si cu ajutorul amorsorului de cauciuc se absorb vapori din sistemul de racire daca se detecteaza particule de CO2 la motoarele pe benzina lichudul fiind de culoare albastra se schimba in culoare galbena iar la moatoarele diesel se schimba din albastru in verde
-dispunem de lichid pentru reincarcare cod produs:TK-7230C-REP,
Provenienta Toolrack Spania. Sper sa te ajute cu toate ca este cam scump oricum nu fac reclama site-ul.
TESTER GARNITURA DE CHIULOASA
Cod produs:TK-7230C
Descriere: cel mai eficient tester pentru ganituri chiuloasa
Detalii:
-este considerat testerul cel mai eficient pentru a detecta chiar si ce-a mai mica fisura la garnitura de chiuloasa ( pierde apa in 2 saptamani si nu stim pe unde)
-testerul functioneaza cu un lichid activ care schimba culoarea in contact cu vapori de CO2
-testarea propriuzisa se face prin amplasarea eprubetei cu lichidul activ deasupra vasului de expansiune si cu ajutorul amorsorului de cauciuc se absorb vapori din sistemul de racire daca se detecteaza particule de CO2 la motoarele pe benzina lichudul fiind de culoare albastra se schimba in culoare galbena iar la moatoarele diesel se schimba din albastru in verde
-dispunem de lichid pentru reincarcare cod produs:TK-7230C-REP,
Provenienta Toolrack Spania. Sper sa te ajute cu toate ca este cam scump oricum nu fac reclama site-ul.
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu as zice sa o lasi asa cum e, ca daca merge ok nu are rost sa o demontezi. daca incepe sa dispara apa din vas sau sa vezi ulei in apa, atunci sa te alarmezi si sa desfaci. dar pentru 2-3 picaturi de apa pe joja, nu are rost atata munca, poate fi de la condens. spuma aia pe capac e in neregula, dar merge asa mult si bine, nu te va lasa in drum.
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
eeeeeeeeeeeee......eu si mecanica aplicata = not love
; acum serios, ma gandesc la o schimbare a motorului, dar doar in cazul in care, in urma unei constatari va rezulta ca reparatia actualului ( pentru care presupun ca-mi vor trebui vreo 2000- 2500 ron -cu tot cu manopera) va fi mai scumpa decat inlocuirea.

-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
"in stare buna" este un termen relativ. nu ai de unde sa stii cat de bun este decat daca il demontezi sa te uiti inauntru. si daca tot faci asta, mai bine o faci la ala al tau si pui totul nou inautnru, si macar stii o treaba. eu iti spun, lasa-l asa ca merge mult si bine. nu te mai stresa cu el ca faci riduri (desigur, e gluma), ca daca e sa se strice se strica. un lucru care merge si nu deranjaza, nu e bine sa il scarmeni. ti-am spus doar ca eu merg cu ea intr-o stare similara si nu ma deranjaza cu nimic socoteala asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats