croncane si da suturi
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
curge pompa... e un defect tipic la modelul asta de pompa de injectie. se rezolva prin schimbarea tuturor garniturilor, si e posibil sa scapi si de comportamentul anormal de care ai povestit mai inainte daca faci asta. garnituri sunt foarte greu de gasit sa le cumperi, iar pompagii cer un vagon de bani sa repare pompele astea.
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
si la mine picura pe la pompa si anume in spatele pompei are un furtunas din cauciuc,dar nu tot timpu picura..si in anumite momente ale motorului fie el cald sau rece cloncane,opresc motoru si isi revine...am tot zis ca e de la tacheti ba de la injectoare..dar sincer nu m-am uitat sa vad cand cloncane curge pompa de injectie....tot am zis ca ma duc la un pompangiu sa il intreb de problema,SE POT SCHIMBA GARNITURILE FARA SA FIE DATA POMPA JOS??
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cristi, nu stiu cum e la tine, ca ai pompa mecanica si nu mi-am bagat nasul in ele.
la 2.1 e pompa electronica, si aia o stiu pe de rost. in afara de garnitura dintre corpuri si cele 2 oringuri de la capul hidraulic poti sa le schimbi fara sa demontezi pompa de pe masina, dar nu stiu daca merita, ca nu e asa de mare munca sa dai jos pompa. ca idee am schimbat la un 406 2.1 td pompa aseara si a durat o ora toata treaba. repet, la 1.9 nu stiu cum e ca nu mi-am bagat nasul...
la 2.1 e pompa electronica, si aia o stiu pe de rost. in afara de garnitura dintre corpuri si cele 2 oringuri de la capul hidraulic poti sa le schimbi fara sa demontezi pompa de pe masina, dar nu stiu daca merita, ca nu e asa de mare munca sa dai jos pompa. ca idee am schimbat la un 406 2.1 td pompa aseara si a durat o ora toata treaba. repet, la 1.9 nu stiu cum e ca nu mi-am bagat nasul...
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
garniturile sunt problema, ca nu prea ai de unde sa le iei. cauta la www.dieselkontor.de; manopera este 4-500 lei cu tot cu demontat pompa de pe masina, reparat, si apoi montat pompa pe masina.
si da, am facut la cineva zilele trecute, si dupa inlocuirea tuturor garniturilor masina a inceput sa mearga normal.
si da, am facut la cineva zilele trecute, si dupa inlocuirea tuturor garniturilor masina a inceput sa mearga normal.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
nu inca,am gasit aici un mecanic mai aproape de mine, se ocupa doar de pompe, e foarte ocupat, a ramas sa ma sune cand are timp si de mine , cand rezolv postez rezultatul.La cluj am luat legatura cu cineva si mi sa spus ca nu se leaga de pompa ce are parte electrica, nu ma pricep despre ce este vorba (ceva contacte care nu se mai pot pune la loc,in sensul ca o sa apara probleme la acceleratie ,relanti etc).Nici nu stiu daca a mea are asa ceva.E Lucas pe motor 2.088,din 1999, poate stiti voi careva sa ma lamuriti.
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
iei de la dezmembrari si te ... aia pe ea, ca toate au cam aceeasi buba. ori incepe sa zbiceasca, ori curge...
ti-o fac eu, dar fa rost de setul de garnituri. am facut 2 de la cap la coada, si am mai scobit in cateva, si toate merg, asa ca nu imi e frica de ele. cea mai mare problema este cu cablajul care e tare imbatranit, si cand umblii acolo trebuie schimbat pentru ca izolatia de pe fire fiind coapta se duce dreaq si nu ai ce sa ii mai faci. e munca multa, dar si iese la final. ca fapt divers, chiar azi am facut una.
ti-o fac eu, dar fa rost de setul de garnituri. am facut 2 de la cap la coada, si am mai scobit in cateva, si toate merg, asa ca nu imi e frica de ele. cea mai mare problema este cu cablajul care e tare imbatranit, si cand umblii acolo trebuie schimbat pentru ca izolatia de pe fire fiind coapta se duce dreaq si nu ai ce sa ii mai faci. e munca multa, dar si iese la final. ca fapt divers, chiar azi am facut una.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats