Integrarea in UE si importurile de masini second-hand

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 28-Ian-2006 04:36

Am ajuns la politica! Va invit in Partidul Socialist Roman, care se aude ca se structureaza in jurul lui Iliescu!
Acum, la subiect: cine nu e mandru ca muncitorul de la Pitesti fabrica o masina si nu o caruta, ca pana acum? Chiar si coreenii de la Daewoo, desi aveau ochii cam trasi spre ceafa, tot ne erau simpatici, ca faceam masini bunicele cu ei. Asa e romanul, sentimental. Dar va intreb: neamtul e sentimental? Francezul? Nu mai vorbesc de asiatici. Pai, daca era sentimental, Renault nu mai cumpara el Nissan, va dati seama ce concurenta diabolica e in zona Asiei acum? Asadar, daca vrem sa existam, trebuie sa fim mai rai nitel, altfel capitalismul ne aduce in stadiul de ARO!
Treaba cu protectionismul (ca de asta discutam) e in felul urmator: ori ai sange in vena, ca neamtu, si nu (prea) cumperi decat produse nemtesti, dar stii ca ale tale sunt cele mai bune, ori, ca roman, te limitezi la Dacia si-atat! Cale de mijloc nu exista. Nu poti sa fii si nationalist si adept al pietei libere in acelasi timp.

Iar chestia cu vecinii de bloc e mai complicata. Romanul e cam nesimtit pe alocuri, trebuie sa recunoastem. Dar unii, chiar f saraci, sunt, dimpotriva, mai atenti decat multi bivoli plini de bani. Asa ca nu se poate generaliza.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 28-Ian-2006 05:10

Daca noi suntem mandri de Logan, francezii ce sa mai zica? Se pare ca au dat lovitura. Cititi mai jos:


Washington Post: Europenii satui de masini scumpe se inghesuie sa cumpere un model ieftin

Cu Logan, compania franceza Renault isi schimba directia


Dupa ce a dat lovitura pe piata romaneasca si apoi pe cea ruseasca, Loganul are toate sansele sa devina intr-un timp extrem de scurt, cea mai ravnita masina din Europa si poate, de ce nu, noul vehicul al poporului, asa cum s-a intamplat cu ceva ani in urma cu Beatle-ul lui Volskwagen.

Satuli pana peste de cap de automobilele costisitoare incarcate de tot felul de dispozitive sofisticate, de cele mai multe ori inutile sau chiar incomode pentru soferul „de rand“, potentialii cumparatori de autovehicule din tari ca Franta, Germani sau Spania, au inceput sa se inscrie rabdatori pe listele de asteptare pentru Logan. Jurnalistii de la „Washington Post“ au sesizat ca interesul pentru Logan este in crestere, observatie sustinuta si de faptul ca astfel de liste de asteptare a unui Logan presupun ca cel ce doreste sa-l achizitioneze trebuie sa aiba rabdare. Chiar daca aparent, succesul unui vehicul „de mana a doua“ este surprinzator pe pietele europene dominate de lux si cai putere, situatia se prezinta de fapt altfel. Majoritatea oamenilor isi procura „genul de masina pe care sa o poti repara singur“, spune Jan Radzynski, un parizian, pensionar, in varsta de 73 de ani, care, considera ca Loganul este automobilul ideal pentru o vacanta pe coasta de Azur.

Nu este singurul care crede acest lucru, mai spun cei la „Washington Post“. Si e normal cand ai de-a face cu o masina ce poate fi cumparata, fara prea multe dotari ce-i drept, cu „ametitorul“ pret de 6.400 dolari.

Astfel incat, pentru o varianta full options, ce include practic toate functiunile tipice pentru un autoturism de clasa medie, se ajunge la un pret de 12.000 de dolari. Adica cu cateva sute sau chiar mii bune de dolari mai ieftina decat un model Renault de categorie similara.

Piata vest-europeana devine atat de interesata de acest subiect, incat producatorul francez intentioneaza sa isi extinda vanzarile in zone oarecum mai exclusiviste, ca Austria, Belgia si Elvetia.

„Oamenii cumpara o masina, mai mult din necesitate decat din pasiune“, spune Pascal Pozzoli, un dealer Renault din Paris, adaugand ca a vandut Logan sefului unei mari companii. „Cumparatorii nu cauta putere. Ei cauta ceva cu care sa ajunga dintr-un loc in altul“, a mai spus Pozzoli.

Urmeaza Iran si India

Expansiunea Logan nu se opreste insa aici, mai noteaza cei de la „Washington Post“. Iranul se pregateste sa produca acest autovehicul spre sfarsitul anului, estimand o piata de 500.000 de unitati. De asemenea, in India, unde Renault planuieste sa inceapa productia de anul viitor, Loganul ar putea fi foarte bine primit de cei care vor sa isi transporte in siguranta familiile pe strazile aglomerate si sufocante specifice acestei tari.

In prezent, Loganul este produs in Romania, Rusia, Maroc si Columbia. „Ideea de baza de la care s-a plecat in momentul conceperii acestui model a fost costul“, a explicat Gerard Detourbet, primul specialist care s-a ocupat de acest proiect si la care a lucrat un an si jumatate. „Nici macar nu a fost construit un prototip pentru acest model. Totul a fost facut pe computer si introdus imediat in productie.

Pana si numele a fost creat tot de computer. Trebuia sa fie un cuvant bun si usor de pronuntat in toate limbile“, a mai spus Detorubet. Acest „nas“ al Loganului spune ca si-ar dori ca anual sa se vanda un milion de unitati. Prietenul sau Jean Pierre Hug, din Paris, a renuntat de altfel la un Peugeot 309 pentru un Logan de 11.000 de dolari, dotat cu aproape toate cele necesare: radiocasetofon, airbag-uri si aer conditionat.„Pretul m-a determinat sa fac aceasta alegere“, a explicat Hug, care foloseste masina pentru cumparaturi, dar si pentru drumuri la tara. Este totodata o placere sa o conduci, conchide parizianul.

Sefii de la Dacia au fost promovati

Succesul Loganului in Romania, dar mai ales pe piata mondiala a automobilului, i-a propulsat in posturi mai inalte, cu responsabilitati mai mari, pe cei care au lucrat la acest proiect. Astfel, coordonatorul proiectului Dacia Logan, Jean - Marie Hurtiger, va conduce, din luna martie, divizia Renault Samsung Motors, iar presedintele Consiliului de Supraveghere al Automobile Dacia, Luc - Alexandre Menard, va coordona, din februarie, activitatea regiunii Euromed, care cuprinde tarile din Europa de Est, Comunitatea Statelor Independente, Turcia, Africa de Nord si Israel. Din luna februarie, activitatea grupului francez va fi descentralizata in vederea sporirii profitabilitatii, urmand sa fie create cinci comitete regionale de management (Regional Management Commitees - RMC), si anume Franta, Europa, Euromed, Asia - Africa si America, se arata intr-un comunicat Renault.

Presedintele RMC Franta va fi Michel Gornet, fost vicepresedinte executiv pe probleme de productie, in vreme ce ex - vicepresedintele departamentului Vanzari si Marketing, Patrick Blain, va conduce RMC Europa, regiune care va include tarile din zona centrala si vest - europeana. Zona Asia - Africa va fi coordonata de Patrick Pelata, fost vicepresedinte pe probleme de planificare strategica, iar Thierry Moulonguet va raspunde de activitatea din tarile de pe continentele americane. Fostul director al Renault Samsung va deveni, de la inceputul lunii mai, director general al Mercosur (Brazilia, Argentina, Paraguay si Uruguay), urmand sa ocupe si functia de membru al Comitetului de Management al Renault. (C.N.)


Cristina Nedelcu

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Sâm 28-Ian-2006 10:27

Nu imi vine mie sa cred ca ar fi chiar cum scrie acolo...

Dar asa cum unii isi doresc un simplu telefon mobil si nu un telefon cu ecran color, java, jocuri, bluetooth, camera foto, 3G, etc., asa exista si un public care isi doreste o masina simpla si nesofisticata si nu o masina gadget. Mai important este sa mearga. :)

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 28-Ian-2006 11:57

In mod sigur articolul e cam umflat. Dar chiar si in Occident moda masinilor mai putin sofisticate probabil ca incepe sa-si faca loc. Nu de alta, dar au ajuns si ei la concluzia ca nu merita sa dai de 3 ori mai mult pe o masina care, in esenta, face acelasi lucru (merge). Plus ca si la intretinere...
Acolo e vorba de un pensionar de 73 de ani. Ce sa mai faca el cu un Audi A8, sa zicem? Nici n-are bani sa-l ia, nici sa-l intretina. Asa ca Loganul e o buna varianta. Mai ca imi vine sa cred ca Renault a gandit Loganul mai mult pentru Vest :?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 29-Ian-2006 22:50

mdea, era sa ma pravalesc pe spate. daca articolul asta a aparut acum, asa ca din intimplare, inseamna ca se inscrie perfect in povestea aia pe care am debitat-o eu mai la inceput. adica lobby pentru Renault si alti importatori. si cu cit mai notoriu e cel care face aprecieri la adresa unui anumit produs ( si e Washington Post, nu gazeta de perete de la fabrica de sfoara) cu atit mai mult creste cota de piata a produsului respectiv, iar tu (un tu imaginar, nu ma refer la cineva anume) stai si te minuni cit te tin falcile: fuck me dead, e chiar bun mah golanu asta!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 30-Ian-2006 09:53

Si uite asa am vazut-o si pe asta: paco face reclama la golan pe forumul Citroen :shock:
Lasa-ne :!: :!: :!: Lasa-neeeeeeee :!: :!: :!:
Auzi golanul, "genul de masina pe care sa o poti repara singur". Hai sa fim seriosi. Pentru cine nu stia, acum firmele nu mai traiesc din vinzarea de masini, ci din service. Uitati-va cit costa niste piese la golan (placute frina, bari, faruri, etc) si o sa aveti impresia ca v-ati luat masina de lux si inca nu v-ati dat seama :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 30-Ian-2006 15:55

Nu fac nici o reclama, am copiat un articol din presa de specialitate? Sau nu ma putem posta decat despre sfere si lichid verde?
Sau, poate crede nicum ca onor BX-ul lui din 82 (?) e mai performant decat un Logan...? Sa spuna in gura mare, ca tot suntem pe forumul Citroen, ne putem minti in voie, nu ne aude nimeni, nu?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 30-Ian-2006 17:31

@paco: onor BX-ul lui Nicu din 84 are discuri de frina pe toate rotile (standard), o forma aerodinamica mai buna, usi spate mai mari, spatiu mai mult intre locurile din habitaclu, placutele de frina nu costa cit costa la golan, suspensia e clar mai confortabila, masina nu se lasa cind e incarcata, garda la sol e reglabila (adica BX-ul poate depasi obstacole peste care golanul nu poate trece) si nu in ultimul rind dupa 22 de ani mai merge inca suficient de bine incit sa treaca ITP-ul pe bune.
Daca vrei mai gasim... :lol: :lol: :lol: si sa stii ca sint BX-uri mult mai bune decit al lui Nicu :!: :!: :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 30-Ian-2006 18:01

Maestre, si eu am dicuri de frana pe spate, dar masina merge infranata, ca orice BX care se respecta!
Si eu am suspensie reglabila, dar, de cateva ori, m-a lasat in drum fara mila, ca are furtunele vechi.
Si eu am sfere ( :lol: ), dar nu mai lucreaza ca acum 21 de ani si din cauza asta, pe drum mai prost, zici ca se rupe sub mine masina.
Si eu am stabilitate buna, dar troncane planetarele si nu-mi permit sa iau curbele f tare de frica.
Si eu am forma aerodinamica buna, dar nu pot depasi 130, ca scoate un fum de ma omoara.
Lista poate continua.
Sper ca intelegi unde bat si nu mai sari cu parul ca fac reclama la Logan.
Loganul e masina noua si are calitati de masina noua, oricat ne-am ameti noi cu sferele noastre. Hai sa fim mai realisti, ce dracu :twisted:

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 30-Ian-2006 18:16

paco scrie:Maestre, si eu am dicuri de frana pe spate, dar masina merge infranata, ca orice BX care se respecta!
Si eu am suspensie reglabila, dar, de cateva ori, m-a lasat in drum fara mila, ca are furtunele vechi.
Si eu am sfere ( :lol: ), dar nu mai lucreaza ca acum 21 de ani si din cauza asta, pe drum mai prost, zici ca se rupe sub mine masina.
Si eu am stabilitate buna, dar troncane planetarele si nu-mi permit sa iau curbele f tare de frica.
Si eu am forma aerodinamica buna, dar nu pot depasi 130, ca scoate un fum de ma omoara.
Lista poate continua.
Sper ca intelegi unde bat si nu mai sari cu parul ca fac reclama la Logan.
Loganul e masina noua si are calitati de masina noua, oricat ne-am ameti noi cu sferele noastre. Hai sa fim mai realisti, ce dracu :twisted:


paco, fara suparare, dar toate cele de mai sus nu se manifesta pt ca este masina prost conceputa ci pentru ca a fost neglijata timp indelungat.
Sunt sigur ca orice masina noua, ma refer la masinile produse actual si nu la cum era o masina cand era noua, deci sunt sigur ca o masina produsa in zilele noastre, laudata si raslaudata, daca ar fi neglijata asa cum au fost multe dintre CX-urile si BX-urile noastre, peste 21 de ani ar fi de mult "reincarnate" in cutii de bere, tabla si sticle de coca-cola. Tot cee a ce se produce in ziua de astazi este facut special sa tina doar cat este la moda, cat este in garantie s.a.m.d.

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 30-Ian-2006 19:20

Hai sa sarim peste mitul ce e vechi este durabil!!!!!
Masinile noi nu tin doar 3-4 ani!!!!! Berlingo al meu face 4 anu asta si nu da semne de oboseala nicicum! Dar mi s-a stricat o amarata de placa cu un circuit electric.
Fiti obicetivi baieti - si fete daca mai intre vreuna pe forum - ce e nou este nou!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 30-Ian-2006 19:33

Eugen, eu nu stiu daca masinile de azi sunt mai proaste ca cele de ieri. Unele semne spun ca asa ar fi, ca cele actuale sunt facute sa tina mai putin.
Dar nu discutam despre asta, ci despre raportul BX-Logan. Oricat de bun ar fi un BX, dupa 22 de ani e mai prost ca un Logan fabricat acum o luna.
Dar se pare ca "paseismul" e trasatura forumului nostru.
Si, inca odata, nu era vorba despre reclama la Logan, care, fie vorba intre noi, nu-mi place. Insa "nea Nicu" are ceva cu mine, i se pare ca nu e "corect politic" sa mai lauzi alte masini, daramite sa strici imaginea BX-ului nemuritor. Si, in subtext, ma acuza mereu de "tradare" la adresa Citroen-ului, ceea ce e dovada de gandire imatura. Nu am nimic cu cei care si-au facut o religie din Citroen, dar nu vreau sa fiu confundat cu ei, serios. Fiecare cu nebunia lui, dar putina toleranta nu strica, nu crezi?

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Lun 30-Ian-2006 19:58

1.Ptr protejarea pietei interne .... e nomal sa ne protejam ..:P
2.Au luat o amploare mult prea mare masinile SH in .RO deja sunt firme ..care iti ofera in leasing masini SH .... si iti mai ofera si garantie de 6 luni .... sau 15.000 km

ca sa fiu un pic off-topic :
<< in germania : "Modelul Pick-up de la Dacia, nou-nout, cu motor diesel si transmisie 4x4, se vinde lejer in Germania cu... 11 890 euro!" >> http://www.mobile.de/ -cautati aici si va convingeti !! :D

--> apare modelul LOGAN Break .... cum sa nu ne protejam piata de autoturisme ... :P


Imagine

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 30-Ian-2006 20:09

prafuit scrie: ce e nou este nou!

Asa este, dar ce este nou este mult mai complex + foarte multa electronica deci posibilitatea defectarii mult mai mare.Asta nu inseamna ca nu visez la un C5 :D .
paco scrie:Dar nu discutam despre asta, ci despre raportul BX-Logan.

Daca vrei sa discuti despre raportul bx-logan deschide un subiect nou si lasa-l pe asta pt. ce a fost creeat.
Nu am nimic cu cei care si-au facut o religie din Citroen, dar nu vreau sa fiu confundat cu ei, serios.

Daca nu vrei sa fi confundat cu ei cred ca ar trebui sa cauti alt forum deoarece asta se numeste " Forumul pasionatilor Citroen din Romania".
Fiecare cu nebunia lui, dar putina toleranta nu strica, nu crezi?

Hai dom'le ca suntem foarte toleranti...de ex. pe tine te toleram de cativa ani. 8)

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Lun 30-Ian-2006 20:17

DMX scrie:1.Ptr protejarea pietei interne .... e nomal sa ne protejam ..:P


Imagine


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats