Un Citroen c3 simplu

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

catalin.dmt90
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 11-Ian-2012 16:59
Localitate: Ploiesti

Un Citroen c3 simplu

Mesajde catalin.dmt90 » Sâm 28-Ian-2012 21:24

Salutare...dupa ceva vreme de urmarit forumul citroen si m am hotarat sa va arat cam ce am putut realiza la citroenul meu de cand il am..
Pentru inceput am montat o instalatie GPL de la BRC...care sincer va spun a meritat toti banii...in 4 luni am facut peste 15 mii de km...asa ca nu mai dureaza mult si investitia va fi recuperata...apoi au urmat geamuri fumurii,o instalatie HID xenon dar cum masina nu fusese prevazuta cu acest sistem am luat hotararea de a monta lupe in faruri...zis si facut...in prezent farurile sunt `dotate` cu un set de lupe xenon h7 care au fost pe un audi A4...diferenta totala.Cat nu am avut farurile pe masina am zis sa nu stau degeaba si am isonorizat usile pe fata cu aluband...vor urma si cele dupa spate dar deocamdata este prea frig...au mai urmat cateva imbunatatiri minore de care acum nu imi amintesc...va urma in set de jante cel mai probabil pe 16", si modificari subtile ale barilor fata spate...ceva clean...asta in functie de timpul pe care il am...in continoare va las sa vizionati cateva poze cu masina...astept parerile voastre...O seara placuta
Imagine

Imagine

Imagine

Am sa mai revin cu alte poza...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 29-Ian-2012 11:46

GPL-ul e ok, cu folia nu am nimic impotriva, xenonul cu lupe e discutabil daca nu ai sistem de reglaj, insonorizarea cu aluband este o idee foarte buna (si a mea a fost izolata cu aluband parca) dar jante de 16" pe un motor de 1.1 mi se pare masochist. Masina aia a venit din fabrica cu jante pe 14 pentru un motiv. Vei simti o scadere accentuata a demarajului cu jante pe 16, nu mai zic ca la talonul mic pe care il vei avea vei simti absolut toate denivelarile. Aa... plus ca vei rupe jantele in prima groapa mai mare in care dai. Daca vrei sa iei jante calumea de aliaj, ia, dar ia pe dimensiunile producatorului ca sa nu pierzi demerajul care oricum e slab.
"If in doubt, flat out!"

catalin.dmt90
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 11-Ian-2012 16:59
Localitate: Ploiesti

Mesajde catalin.dmt90 » Dum 29-Ian-2012 12:51

mbc scrie:GPL-ul e ok, cu folia nu am nimic impotriva, xenonul cu lupe e discutabil daca nu ai sistem de reglaj, insonorizarea cu aluband este o idee foarte buna (si a mea a fost izolata cu aluband parca) dar jante de 16" pe un motor de 1.1 mi se pare masochist. Masina aia a venit din fabrica cu jante pe 14 pentru un motiv. Vei simti o scadere accentuata a demarajului cu jante pe 16, nu mai zic ca la talonul mic pe care il vei avea vei simti absolut toate denivelarile. Aa... plus ca vei rupe jantele in prima groapa mai mare in care dai. Daca vrei sa iei jante calumea de aliaj, ia, dar ia pe dimensiunile producatorului ca sa nu pierzi demerajul care oricum e slab.


din punctul meu de vedere nu este atat de necesar acest sistem de reglare automata a farurilor atata timp cat farurile mele in orice situatie sunt coborate la maxim...plus ca adaptarea acestuia impune destule modificari si o cunoastere destul de accentuata a instalatiei electrice a masinii...cel putin pentru moment masina nu va fi prevazuta cu acest sistem...
Legat de jante stiu,ai destul de mare dreptate,dar avand in vedere ca masina nu este folosita la niciunfel de curse sau intreceri pot face un compromis...oricum masina va mai fi coborata cu aprox 40-50 mm in functie de cum vor pica jantele...acum ramane de vazut cum:arcuri sport,suspensie reglabila sau comprimarea arcurilor existente...
Cand o sa fie mai cald afara am de gand sa adaug in fetele de usi si fonomir...care este destul de bun...
Imagine


Imagine

Imagine

Imagine


si inca cateva poze cu masina...am sa mai adaug din timpul modificarilor cand o sa gasesc cablul de date de la telefon...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 29-Ian-2012 18:42

Suspensie sport la motor de 1.1? pai motorul ala nici nu are putere sa traga intr-o curba astfel incat sa fie nevoie de o suspensie intarita. Asculta-ma ce-ti spun, tu distrugi o masina buna si in plus mai si arunci bani!

Masina ta are acum demarajul de la 0 la 100 in 15.9 secunde. O sa pui jantele alea si mai pierzi 2-3 secunde. Nu e vorba de competitie aici, e vorba de modul in care se va conduce masina. Eu zic sa te mai gandesti.

Cu xenonul, daca e pe minim tot timpul inseamna ca nu iti asigura vizibilitate suficienta. Daca ar fi fost pe normal, ar fi intrat in ochi cand ai oameni in masina. Este un motiv pentru care ori se pune suspensie sa pastreze inaltimea constanta or se pune sistem de corectare a lupelor.
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu