in spatele motorului pica ulei pe galerie
peunde?
de ce?
dimineata am iesit sa curat masina si zapada din jur
inghetata am incercat sa o sparg si am cam turat-o
cand am terminat am simtit miros de ulei incins,ars
am ridicat capota si din spatele motorului iese fum de ulei si pe la buson se auzea bolborosind
ce s-a intamplat?
e grav?
mai pot folosi masina?
dimineata am de facut un drum de 15 km dus 15 intors
ce sa fac?
o mai folosesc sau...
desi am zis ca nu ami postez aici asta m-a pus pe ganduri si unde sa gasesti cele mai bune informatii?
aici
pica ulei pe galerie
Moderator: Echipa Tehnica
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
pica ulei pe galerie
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
probabil e nevoie sa schimbi garnitura de la capacul chiuloasei... de regula, motorul fiind inclinat catre spate, in cazul in care nu mai e buna garnitura aia incepe sa curga pe acolo exact pe galerie. uita-te de sub masina daca ai posibilitatea si ai sa vezi ce si cum.
bolborosind... nu stiu daca e exact sunet de boloboroseala, dar daca e unul ca de plescaiala sa zicem... e normal. si la mine face la fel daca ii scot capacul de la ulei.
eu zic sa mergi linistit cu masina in continuare, dar daca pierzi ulei, pana rezolvi cu garnitura (sau ce o fi), verifica frecvent nivelul de la ulei. adica... nu odata pe zi, dar la cateva sute de km e bine sa te uiti la joja.
bolborosind... nu stiu daca e exact sunet de boloboroseala, dar daca e unul ca de plescaiala sa zicem... e normal. si la mine face la fel daca ii scot capacul de la ulei.
eu zic sa mergi linistit cu masina in continuare, dar daca pierzi ulei, pana rezolvi cu garnitura (sau ce o fi), verifica frecvent nivelul de la ulei. adica... nu odata pe zi, dar la cateva sute de km e bine sa te uiti la joja.
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
stiu sunetul de ulei care se scurge inapoi in baie
ce am auzit e bolboroseala
capacul nu l-am dat jos
deci pot mesge fara frica
m-am gandit ca daca am fost in sacina la 4-5 mii RPM sa fi crescut presiunea la ulei si fi dat tare in garnituri
garnitura aia mai merge stransa pana o schimb?
inca o intrebare
exita riscul sa se aprinda uleiul care pica pe galerie?
am vazut ca are o protectie de tabla si de fapt pe aia pica
mi s-a parut?
are protectia aia?
ce am auzit e bolboroseala
capacul nu l-am dat jos
deci pot mesge fara frica
m-am gandit ca daca am fost in sacina la 4-5 mii RPM sa fi crescut presiunea la ulei si fi dat tare in garnituri
garnitura aia mai merge stransa pana o schimb?
inca o intrebare
exita riscul sa se aprinda uleiul care pica pe galerie?
am vazut ca are o protectie de tabla si de fapt pe aia pica
mi s-a parut?
are protectia aia?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
dimineata a pornit la sfert
-12 grade afara
iar am incins-o sa ies din parcare
fata-spate pana am iesit
per total cam 10 minute de chin
iar a aparut mirosul de ulei ars
nu i-am mai dat atentie si am plecat
a mai aparut iar,sau atunci l-am simtit dupa 8 km
intre timp am oprit sa alimentez la 500 m de casa
in cei 8 km am mai luat cateva semafoare dar nu am simtit mirosul
mirosul l-am simtit tot la semafor
acum am ajuns la munca cu tot ocolul si ce am avut de facut am facut 25 km in o ora jumatate
nivelul nu am putut sa il verific ca masina a fost cu fata pe bordura si acum este cu curl in deal
diseara o sa caut un loc drept sa pot verifica
in bord nu s-a aprins nimic cum ca nu ar mai ulei sau ca presiunea e mica
deci momentan e bine
-12 grade afara
iar am incins-o sa ies din parcare
fata-spate pana am iesit
per total cam 10 minute de chin
iar a aparut mirosul de ulei ars
nu i-am mai dat atentie si am plecat
a mai aparut iar,sau atunci l-am simtit dupa 8 km
intre timp am oprit sa alimentez la 500 m de casa
in cei 8 km am mai luat cateva semafoare dar nu am simtit mirosul
mirosul l-am simtit tot la semafor
acum am ajuns la munca cu tot ocolul si ce am avut de facut am facut 25 km in o ora jumatate
nivelul nu am putut sa il verific ca masina a fost cu fata pe bordura si acum este cu curl in deal
diseara o sa caut un loc drept sa pot verifica
in bord nu s-a aprins nimic cum ca nu ar mai ulei sau ca presiunea e mica
deci momentan e bine
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
uete ce zice dl radulescu
@rica:
PAYEN - 130 ron = Grosime [mm]: 1.44
PAYEN - 130 ron = Grosime [mm]: 1.20
ELRING - 134 ron = Grosime [mm]: 1.48 | Diametru [mm]: 84.50
ELRING - 60 ron = Grosime [mm]: 1.27 | Diametru [mm]: 84.50
care e aia buna?
@rica:
PAYEN - 130 ron = Grosime [mm]: 1.44
PAYEN - 130 ron = Grosime [mm]: 1.20
ELRING - 134 ron = Grosime [mm]: 1.48 | Diametru [mm]: 84.50
ELRING - 60 ron = Grosime [mm]: 1.27 | Diametru [mm]: 84.50
care e aia buna?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu nu mai inteleg nimic deja...
tu vrei sa schimbi garnitura la chiuloasa, sau garnitura capacului de la chiuloasa?!?!?!!
daca vrei sa schimbi doar garnitura capacului de la chiuloasa, este un singur model pentru motorul tau 1.6i!!!!!
daca vrei sa schimbi si garnitura de la chiuloasa (cu toate ca nu cred ca are sens), ia-o tot pe cea mai subtire, ca nu ai probleme. chiar daca se comprima putin motorul este mai bine, dar nu cred sa fi fost umblat inainte acolo daca l-au schimbat cu totul.
tu vrei sa schimbi garnitura la chiuloasa, sau garnitura capacului de la chiuloasa?!?!?!!
daca vrei sa schimbi doar garnitura capacului de la chiuloasa, este un singur model pentru motorul tau 1.6i!!!!!
daca vrei sa schimbi si garnitura de la chiuloasa (cu toate ca nu cred ca are sens), ia-o tot pe cea mai subtire, ca nu ai probleme. chiar daca se comprima putin motorul este mai bine, dar nu cred sa fi fost umblat inainte acolo daca l-au schimbat cu totul.
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
pai tu ai zis ca aia de la capacul chiuloasei,nu garnitura de chiuloasa
am cerut oferta aici la bogdan remus parca si am primit oferta de mai sus si de la autokarma care mi-au dat oferta de mai sus
am cerut oferta aici la bogdan remus parca si am primit oferta de mai sus si de la autokarma care mi-au dat oferta de mai sus
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
stiu ce am zis, dar dupa ce am citit si alte raspunsuri m-am cam incurcat, plus ca grosimile la garnituri care le-ai zis tu sunt specifice garniturilor de chiuloasa si in plus fata de toate astea, garnitura de care am zis eu, nu are nici un fel de diametru... este ca un soi de dreptunghi. nu stiu ce ai cautat tu, ce ti-au zis aia sa cumperi, dar clar ceva e gresit.
uite aici in poza, este piesa nr 9, si are codul "0249 71"

uite aici in poza, este piesa nr 9, si are codul "0249 71"

- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
uite aici ce am cerut si ce raspuns am primit
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... c&start=15
la autokarma au venit cu tot cu poze,dar fara diametru
de aceea am ajuns la concluzia ce este important diametrul
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... c&start=15
la autokarma au venit cu tot cu poze,dar fara diametru
de aceea am ajuns la concluzia ce este important diametrul
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst