croncane si da suturi

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Joi 19-Ian-2012 14:06

am sesizat de ceva vreme miros de motorina in habitaclu, am urmarit motorul in mers si am descoperit ca sub pompa de injectie picura motorina la interval de circa 10 secunde , sa fie de aici problema?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 19-Ian-2012 16:22

curge pompa... e un defect tipic la modelul asta de pompa de injectie. se rezolva prin schimbarea tuturor garniturilor, si e posibil sa scapi si de comportamentul anormal de care ai povestit mai inainte daca faci asta. garnituri sunt foarte greu de gasit sa le cumperi, iar pompagii cer un vagon de bani sa repare pompele astea.

cristisimi
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
Localitate: bacau

Mesajde cristisimi » Joi 19-Ian-2012 17:20

si la mine picura pe la pompa si anume in spatele pompei are un furtunas din cauciuc,dar nu tot timpu picura..si in anumite momente ale motorului fie el cald sau rece cloncane,opresc motoru si isi revine...am tot zis ca e de la tacheti ba de la injectoare..dar sincer nu m-am uitat sa vad cand cloncane curge pompa de injectie....tot am zis ca ma duc la un pompangiu sa il intreb de problema,SE POT SCHIMBA GARNITURILE FARA SA FIE DATA POMPA JOS??

cristisimi
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
Localitate: bacau

Mesajde cristisimi » Joi 19-Ian-2012 17:30

SACO cum iti porneste la rece?sau cand e cald??..de exemplu " la mine cand e rece motoru porneste la sfert, si cand se incalzeste la 80-90c si o las jumatate de ora si vreau sa o pornesc, porneste mai greoi,..

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 19-Ian-2012 17:52

cristi, nu stiu cum e la tine, ca ai pompa mecanica si nu mi-am bagat nasul in ele.
la 2.1 e pompa electronica, si aia o stiu pe de rost. in afara de garnitura dintre corpuri si cele 2 oringuri de la capul hidraulic poti sa le schimbi fara sa demontezi pompa de pe masina, dar nu stiu daca merita, ca nu e asa de mare munca sa dai jos pompa. ca idee am schimbat la un 406 2.1 td pompa aseara si a durat o ora toata treaba. repet, la 1.9 nu stiu cum e ca nu mi-am bagat nasul...

cristisimi
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
Localitate: bacau

Mesajde cristisimi » Joi 19-Ian-2012 18:06

am inteles..dar important e ca porneste usor :D ..

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Vin 20-Ian-2012 17:45

la mine de pornit porneste normal zic eu, la rece dimineata 7 grade minus mai greu putin, tin de doua ori pe bujii (nu stiu daca asa se face ) si porneste, la cald porneste bine. Nic tu zici ca scap de suturi dupa ce schimb garniturile din pompa? o fi scumpa toata treaba?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 20-Ian-2012 21:57

garniturile sunt problema, ca nu prea ai de unde sa le iei. cauta la www.dieselkontor.de; manopera este 4-500 lei cu tot cu demontat pompa de pe masina, reparat, si apoi montat pompa pe masina.
si da, am facut la cineva zilele trecute, si dupa inlocuirea tuturor garniturilor masina a inceput sa mearga normal.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Sâm 21-Ian-2012 00:59

@ saco. Întreabã l pe MIHAI MARÞIAN de pe forum unde ºi a schimbat garniturile. A avut aceeaºi problema , adicã curgea pompa-toatã treaba a costat cred 250 ron.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

cristisimi
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
Localitate: bacau

Mesajde cristisimi » Sâm 28-Ian-2012 11:29

SACO ai rezolvat problema cu pompa de injectie (ai gasit garnituri ?)

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Dum 29-Ian-2012 09:10

nu inca,am gasit aici un mecanic mai aproape de mine, se ocupa doar de pompe, e foarte ocupat, a ramas sa ma sune cand are timp si de mine , cand rezolv postez rezultatul.La cluj am luat legatura cu cineva si mi sa spus ca nu se leaga de pompa ce are parte electrica, nu ma pricep despre ce este vorba (ceva contacte care nu se mai pot pune la loc,in sensul ca o sa apara probleme la acceleratie ,relanti etc).Nici nu stiu daca a mea are asa ceva.E Lucas pe motor 2.088,din 1999, poate stiti voi careva sa ma lamuriti.

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Joi 02-Feb-2012 16:45

toata lumea care aude de pompa asta fuge ca de dracu, ce are asta frate, chiar nu o poate repara nimeni?nu am reusit nicaieri, se zice ca are multa electronica si nu se leaga.Voi ce spuneti?

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Joi 02-Feb-2012 18:35

tocmai asta e problema dupa ce se desface pompa in foarte putine cazuri ramane in parametri normali de aceia nu isi asuma nimeni riscul .

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Joi 02-Feb-2012 18:42

poate gasesti pe cineva care merge pe dincolo sa iti aduca de la dezmembrari pana in 80 -100 euro .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 02-Feb-2012 23:37

iei de la dezmembrari si te ... aia pe ea, ca toate au cam aceeasi buba. ori incepe sa zbiceasca, ori curge...
ti-o fac eu, dar fa rost de setul de garnituri. am facut 2 de la cap la coada, si am mai scobit in cateva, si toate merg, asa ca nu imi e frica de ele. cea mai mare problema este cu cablajul care e tare imbatranit, si cand umblii acolo trebuie schimbat pentru ca izolatia de pe fire fiind coapta se duce dreaq si nu ai ce sa ii mai faci. e munca multa, dar si iese la final. ca fapt divers, chiar azi am facut una.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats