Senzor Presiune Anvelopa
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Senzor Presiune Anvelopa
Am o problema. Imi da tyre punctured. Am fost la un service, mi-au dat roata jos, mi-au bagat-o in apa si mi-au zis ca senzoru de dus. O fi de la frig? M-am uitat pe internet un senzor nou e 80 euro. Voi ce ziceti sa fac. Sa dezactivez senzori in bord?
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
O idee f buna ...
Am avut si eu problema cu tyre punctured, imi arata la o roata dreapta spate...
La vulcanizare nu au vazut pe unde scapa cand am fost la ei, dar nici nu mi-au spus ca senzorul e de vina... Cred ca erau mai prosti decat cei la care ai fost tu...
De fapt, dupa un timp, la alta vulcanizare au gasit unde era mica gaurica in anvelopa.
Senzorul isi facea bine treaba si spunea adevarul!
Nu era pana, ca sa-mi spuna ca e pana, ci era exact ce spunea!
Succes!
Am avut si eu problema cu tyre punctured, imi arata la o roata dreapta spate...
La vulcanizare nu au vazut pe unde scapa cand am fost la ei, dar nici nu mi-au spus ca senzorul e de vina... Cred ca erau mai prosti decat cei la care ai fost tu...
De fapt, dupa un timp, la alta vulcanizare au gasit unde era mica gaurica in anvelopa.
Senzorul isi facea bine treaba si spunea adevarul!
Nu era pana, ca sa-mi spuna ca e pana, ci era exact ce spunea!
Succes!
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
mbc scrie:Atunci hai sa dezactivam tot ce se strica si dintr-o masina cu toate dotarile sa rezulte una fara ac.
Mie unul mi se pare un fsss de care n-am nevoie, precum de navigatie, pilot, limitator etc si MULTE ALTELE pe care le mai are masina ! Care-i problema daca am functia dezactivata pt ca am jante de tabla mai mici si nu sunt recunoscute, precum cele originale?Ce e asa stresant ca imi arata mesaj din cand in cand ca am presiune scazuta la roti?Spre exemplu, daca am demontat 2 senzori din bara de la sistemul de depasire banda fara semnalizare, si nu am mai avut chef sa mai cheltui cu montajul, sa pierd timpul cu asteptarea, personal nu ma deranjeaza acest lucru pt ca oricum sistemul e nefunctional la noi.Iar psihic, nu sunt afectat deloc ca nu merge TOTUL la masina, sau ce nu am nevoie, ca sa fiu exact.Dar asta e parerea mea, si fiecare face ce vrea cu masina lui,ok?Incheiat polemica inutila, pt ca ma retrag!

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pai daca toate-s inutile si nimic nu trebuie, atunci nu avem decat sa ne cumparam dacii.
Asta chiar mi se pare deplasat.
Am convingerea ca daca toata lumea ar fi gandit asa, producatori si utilizatori deopotriva, si astazi am fi mers cu trabant, caruta cu sase cai frumosi sau mai stiu eu ce.
Pe un alt forum, e un coleg care, convins fiind ca prescurtarile, asa cum le spune el, nu sunt bune si nu sunt deloc necesare, le-a dezactivat. Ma refer aici la abs, esp, samd.
Pai, dumnezeule, orice chestie in plus adusa in tehnologiile cu care se fac masinilie si nu numai, chiar daca initial au fost chestii de marcheting, mai devreme sau mai tarziu au generat sau vor genera macar un pic de plus valoare, o inbunatatire a nu stiu carui lucru, etc.
Asta chiar mi se pare deplasat.
Am convingerea ca daca toata lumea ar fi gandit asa, producatori si utilizatori deopotriva, si astazi am fi mers cu trabant, caruta cu sase cai frumosi sau mai stiu eu ce.
Pe un alt forum, e un coleg care, convins fiind ca prescurtarile, asa cum le spune el, nu sunt bune si nu sunt deloc necesare, le-a dezactivat. Ma refer aici la abs, esp, samd.
Pai, dumnezeule, orice chestie in plus adusa in tehnologiile cu care se fac masinilie si nu numai, chiar daca initial au fost chestii de marcheting, mai devreme sau mai tarziu au generat sau vor genera macar un pic de plus valoare, o inbunatatire a nu stiu carui lucru, etc.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Eu m-am referit STRICT la ce nu am neaparata nevoie, si nu la sistemele de siguranta.Si da, eu cred ca pe masina am si chestii inutile, pe care nu le folosesc , gen comenzi vocale, telefon etc.Si daca Volvo a facut nu-s ce kko de sistem (City safe sau asa ceva)care franeaza singur sub 30 sau 50 km/h, nu s-au busit destule, chiar la demonstratii???De exemplu, pt senzorii de parcare care se duc cam des, nu ma mai stresez sa-i tot schimb, pt ca fara unul nu merge tot sistemul.Cand n-oi mai vedea in oglinzi, l-oi rezolva si pe ala.Mai bine prefer sa am masina impecabila dpdv tehnic, decat in alte aspecte care uneori tin doar de psihic.In alta ordine de idei, cateodata se mai intampla sa ai alte prioritati-constructii, familie etc(cum e cazul meu
)-si nu cred ca le poti face pe toate odata, nu?Dar cine e mare barosan.... 


- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
danutz scrie:...cateodata se mai intampla sa ai alte prioritati-constructii, familie etc(cum e cazul meu)-si nu cred ca le poti face pe toate odata, nu?Dar cine e mare barosan....
Asta deja este alta abordare si este corecta.
Am un prieten care chiar nu are nevoie decat de pedale si de volan, ca-i varza la orice capitol si nu stie sa umble cu nimic de pe masina. Asta clar nu are nevoie de nimic si toate-s inutile pt el.
Ma gandesc ca tu nu esti in situatia asta

-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Bine gandit!
La mine nu e cazul si sunt perfect familiarizat cu toate dotarile, si crede-ma ca are destule, dar nu pt ca asa am cautat-o ci pt ca asa am gasit-o, de aia ziceam ca multe chestii sunt doar pt cei mai mofturosi.Oricum, eu vreau efectiv sa simt placerea de a conduce si nu de a folosi diverse gadget-uri in trafic.Numai bine !

Dragi Prieteni,
Am comandat senzorul. M-a costat 400 RON. Sincer e bine si cu senzor dar nu e vorba de "dacii" sau de bani e vb daca merita optiunea presiune in anvelope 400 de Ron pentru o bucata. Avand in vedere preturile consumabilelor adica filtre, ulei, distributie, pompa de apa, etc. E mult 400 RON pentru asa ceva. Uitati-va la ceilalti senzori ce preturi au. Nu am pus problema mea aici ca sa starnesc dispute ci doar sa atrag atentia la unele lucruri aparent mici care costa mai mult decat ce fac.
Cu stima si respect
Am comandat senzorul. M-a costat 400 RON. Sincer e bine si cu senzor dar nu e vorba de "dacii" sau de bani e vb daca merita optiunea presiune in anvelope 400 de Ron pentru o bucata. Avand in vedere preturile consumabilelor adica filtre, ulei, distributie, pompa de apa, etc. E mult 400 RON pentru asa ceva. Uitati-va la ceilalti senzori ce preturi au. Nu am pus problema mea aici ca sa starnesc dispute ci doar sa atrag atentia la unele lucruri aparent mici care costa mai mult decat ce fac.
Cu stima si respect
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
lastdon scrie:Dragi Prieteni,
Am comandat senzorul. M-a costat 400 RON. Sincer e bine si cu senzor dar nu e vorba de "dacii" sau de bani e vb daca merita optiunea presiune in anvelope 400 de Ron pentru o bucata. Avand in vedere preturile consumabilelor adica filtre, ulei, distributie, pompa de apa, etc. E mult 400 RON pentru asa ceva. Uitati-va la ceilalti senzori ce preturi au. Nu am pus problema mea aici ca sa starnesc dispute ci doar sa atrag atentia la unele lucruri aparent mici care costa mai mult decat ce fac.
Cu stima si respect
Cu tot respectul, nimeni nu te-a obligat sa iti iei C5 sau alta masina cu senzori de presiune roti. Daca masina nu e de tine, vinde-o si ia-ti altceva. Cand o sa ajung eu la parerea ta din acest post imi voi vinde c5-ul si imi voi cumpara un saxo. La faza cu consumabilele chiar nu am inteles ce ai vrut sa zici, pentru ca un schimb de ulei si filtre la c5 costa cat la dacia logan. Sau Saxo.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
mbc, nu stiu unde ai schimbat tu consumabilele la c5 la pret de dacia; am schimbat acum 2 luni placutele de frana su m-au costat 900 lei !!!!! cu tot cu manopera, in timp ce la passt-ul dinaninte ma costau 400 lei maxim, inclusiv manopera. Din punctul meu de vedere, Citroen este exagerat de scump la partea de piese
Alt exemplu: C5-ul meu a venit cu jante aliaj de 18 si cu sistem antifurt pentru ele; desteptii de la o vulcanizare au pus pistolul pe antifurt sa le desfaca/stranga si mi-au cam stricat respectivele prezoane; am intrebat la Citroen cat ma costa inlocuirea lor: pretul variaza intre 170 - 240 lei, in conditiile in care pe la vulcanizari gasesti antifurturi incepand cu 70 - 80 lei.
Dupa parerea mea, si Citroen aplica politica Renault de piese si manopera scumpa; cel putin Renault are pretul de vanzare al masinilor MULT sub pretul Citroen.
De, am vrut masina scumpa, platim in continuare pentru ea.....
Alt exemplu: C5-ul meu a venit cu jante aliaj de 18 si cu sistem antifurt pentru ele; desteptii de la o vulcanizare au pus pistolul pe antifurt sa le desfaca/stranga si mi-au cam stricat respectivele prezoane; am intrebat la Citroen cat ma costa inlocuirea lor: pretul variaza intre 170 - 240 lei, in conditiile in care pe la vulcanizari gasesti antifurturi incepand cu 70 - 80 lei.
Dupa parerea mea, si Citroen aplica politica Renault de piese si manopera scumpa; cel putin Renault are pretul de vanzare al masinilor MULT sub pretul Citroen.
De, am vrut masina scumpa, platim in continuare pentru ea.....
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Eu zic sa mai citesti o data. Am zis ca filtrele (toate) si uleiul costa cat la logan. Placutele de frana e normal sa fie mai scumpe pentru simplul fapt ca sunt mai mari. Eu am C5 facelift nu ultimul dar nu cred ca diferenta e asa mare cum zici tu. Intreaba si tu si pe altii. Cauta la magazinele de piese auto. Logic ca la reprezentanta este mai scump.
Despre antifurturi, e neglijenta ta ca te duci la vulcanizare de 2 lei. Unde ma duc eu la vulcanizare (Adax) niciodata nu strang sau destrang prezoanele antifurt cu ciocanul. Conform manualului de utilizare Citroen, nici macar prezoanele normale nu se strang cu ciocanul. Eu zic sa nu iei antifurturi originale Citroen ca sunt varza, ia niste antifurturi dedicate tipului tau de masina de la o firma care se ocupa strict de asta. Oricum nu costa 70-80 lei cum zici tu, ci un pic mai mult. Daca iei gama de varf in securitate costa vreo 200 lei.
FARAD este o firma care produce asa ceva si mi-am luat si eu antifurturi pentru jantele de tabla de la ei (pentru cauciucuri mai mult) si urmeaza sa imi iau si pentru jantele de aliaj pentru ca am cumparat masina cu unul stricat. Cauta aici modelul exact pentru masina ta si comanda-l de unde gasesti in Romania. Eu asa am facut.
Eu nu stiu cum te simti tu in Renault, dar eu ma simt ca intr-o masina ieftina. In Citroen C5 ma simt ca intr-o masina de nivel mediu.
Later edit: Uite placute TRW pentru masina mea:
http://www.placute-frana.ro/placute-fra ... _833_.html
435 lei in total, fata-spate, fara manopera. Manopera sigur nu e inca 450 lei ca sa ajungi la 900 lei.
daca pui pe fata ATE, e si mai ieftin:
http://www.placute-frana.ro/placute-fra ... 54_3_.html
Despre antifurturi, e neglijenta ta ca te duci la vulcanizare de 2 lei. Unde ma duc eu la vulcanizare (Adax) niciodata nu strang sau destrang prezoanele antifurt cu ciocanul. Conform manualului de utilizare Citroen, nici macar prezoanele normale nu se strang cu ciocanul. Eu zic sa nu iei antifurturi originale Citroen ca sunt varza, ia niste antifurturi dedicate tipului tau de masina de la o firma care se ocupa strict de asta. Oricum nu costa 70-80 lei cum zici tu, ci un pic mai mult. Daca iei gama de varf in securitate costa vreo 200 lei.
FARAD este o firma care produce asa ceva si mi-am luat si eu antifurturi pentru jantele de tabla de la ei (pentru cauciucuri mai mult) si urmeaza sa imi iau si pentru jantele de aliaj pentru ca am cumparat masina cu unul stricat. Cauta aici modelul exact pentru masina ta si comanda-l de unde gasesti in Romania. Eu asa am facut.
Eu nu stiu cum te simti tu in Renault, dar eu ma simt ca intr-o masina ieftina. In Citroen C5 ma simt ca intr-o masina de nivel mediu.
Later edit: Uite placute TRW pentru masina mea:
http://www.placute-frana.ro/placute-fra ... _833_.html
435 lei in total, fata-spate, fara manopera. Manopera sigur nu e inca 450 lei ca sa ajungi la 900 lei.
daca pui pe fata ATE, e si mai ieftin:
http://www.placute-frana.ro/placute-fra ... 54_3_.html
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Eu cand mi-am luat masina, toti amicii au sarit pe mine, cum ca piesele sunt f scumpe.
Imi amintesc ca am dat in jur de 35 lei pe primul pivot, ceea ce era mult sub masinile nemtesti.
Intr-adevar, daca te duci la reprezentanta, inseamna ca iti place sa ti-o traga f tare baietii de acolo si e problema ta.
Nu te duci la reprezentanta decat daca nu ai incotro.
Acel pivot la reprezentanta consta in jur de 300 lei, si era acelasi producator.
Eu te felicit ca ai luat placute cu doar 900 lei de la reprezentanta.
Piesele de c5 chiar nu sunt scumpe, si ma refer aici la tot ce ai pomenit tu.
Nu cred ca e corect sa faci afirmatii neverificate, pt ca sperii lumea inutil.
Citeste topicurile de la c5 I si II si o sa vezi f multe intamplari cu reprezentantele si preturile lor.
Imi amintesc ca am dat in jur de 35 lei pe primul pivot, ceea ce era mult sub masinile nemtesti.
Intr-adevar, daca te duci la reprezentanta, inseamna ca iti place sa ti-o traga f tare baietii de acolo si e problema ta.
Nu te duci la reprezentanta decat daca nu ai incotro.
Acel pivot la reprezentanta consta in jur de 300 lei, si era acelasi producator.
Eu te felicit ca ai luat placute cu doar 900 lei de la reprezentanta.
Piesele de c5 chiar nu sunt scumpe, si ma refer aici la tot ce ai pomenit tu.
Nu cred ca e corect sa faci afirmatii neverificate, pt ca sperii lumea inutil.
Citeste topicurile de la c5 I si II si o sa vezi f multe intamplari cu reprezentantele si preturile lor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot