Salutare! Posesor nou Xantia.
Moderator: Echipa Tehnica
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Am desfacut capac, acea parghie e folositã pentru transmiterea miscarii de la simpla apãrare a butonului la culisarea stânga dreapta a carligului care cuprinde boltul din incuietoare. Problema presupun ca este in interiorul yalei, eu cAnd bag cheia si o invart merge in gol, nu blocheazã sa nu se mai apese.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
stai linsitit ca iti tine , incearca sa suspenzi masina sub bascula de pe spare , sa nu decomprimi "arcul" si pui pe cineva sa iti apese pe pedala , ai sa vezi ca tine , trebuie sa tina cu motorul oprit , are rol de frana de urgenta . e o chestie destul de complicata acolo.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
benny_merty scrie:oricum spatele tine cam 40la suta si fata 60 la suta la franare.In acel moment spatele se ridica si fata coboara. Iai facut aerisirea?
procentul este si mai dezechilibrat! frana spate este mai mult ca sa echilibreze masina si sa o tina paralela cu drumul la franare. chestia cu blocatul rotilor cum se testa pe vremuri este total aiurea. daca pe fata le poti bloca, pe spate nu vei reusi. incearca pe gheata daca vrei. testul este asa: daca la franare nu simti cum se ridica spatele masinii, totul este ok. daca se ridica de spate la franare, prima data aerisesti. daca tot face asa, atunci e mai aiurea si incepi sa verifici daca nu cumva s-a facut oxid intre brat si etrier si sta etrierul inclinar, iar placutele sunt tocate oblic.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst