Eu nu stiu daca e bine sau nu, dar mi-a placut ''regimentul'' de conectori de pe rezervor.
Si masina lui e Activa, mult mai multe furtune decat la o Xantia normala.
Si poate ca nu e asa rea ideea, traseele sunt individualizate, transparente asa incat se vede care si cum are probleme, material nou si elastic care va tine mult si bine, si nu in ultimul rand muuuuuuult mai ieftin decat piese originale Citroen. Pai ganditi-va doar la cate probleme sunt aici pe forum referitoare la hidraulica, cu un furtun transparent se observa imediat o anumita problema si se poate schimba doar furtunul respectiv. piesa originala ( caracatita) cum ii spune pe aici e foarte scumpa si pentru un simplu segment, in teorie trebuie sa o schimbi toata, si apoi cu ce e difera teava de pix + coliere care se face pe la noi de ce a facut tipul asta.
Probabil ca are si anumite dezavantaje, dar cred ca cel mai bine stie autorul, pana la urma nu suntem obligati sa facem, si noi.
Tipul asta e un fel de ''dj01fad'' al spaniolilor

, mereu scoate ceva inovatii la masina lui.