CUTIE VITEZE CITROEN C5 2009 BVA
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Hai sa o luam altfel: Tu ai condus C5-ul asta nou cu motorul de 2.0 138 de cai? Pentru ca eu cred ca nu l-ai condus. Altfel, ai fi observat ca e lenes, mai ales ca tu ai si un C5 facelift, care nu e lenes cu 2.0 138 de cai. De aici rezulta ca nu l-ai condus. Daca nu l-ai condus, atunci ce tot vorbim noi aici? Ti-am zis: e semnificativ mai lenes. Eu l-am condus la Europcar Cluj pentru ca vroiam sa cumpar o astfel de masina.
Nu imi trecea prin cap ca s-a vandut in 2009 o cutie auto fara kick-down. Nu stiu de unde ai scos-o.
Daca as fi avut motorul ala, ce as fi zis? Pai nu vezi ca scot la suprafata toate defectele c5-ului? Tot ce nu mi-a convenit a aparut aici pe forum. Si cand eram cu bx-ul la fel.
Nu imi trecea prin cap ca s-a vandut in 2009 o cutie auto fara kick-down. Nu stiu de unde ai scos-o.
Daca as fi avut motorul ala, ce as fi zis? Pai nu vezi ca scot la suprafata toate defectele c5-ului? Tot ce nu mi-a convenit a aparut aici pe forum. Si cand eram cu bx-ul la fel.
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Hai s-o luam.
Da, l-am condus si nu e mare diferenta fata de ce am eu acum. Am condus 2.0hdi, manual.
Si am facut un drive test exins pe un 2.7hdi full.
Diferenta de greutate intre c5II si III, este de sub 100kg la manual si de 67kg la modele cu automata.
Ori, daca tu-mi spui mie acum ca o masina e mai puturoasa doar pt ca e o diferenta de cateva zeci de kg in greutate, deja cred ca discutam degeaba.
Diferente la sprint pot aparea din cauza cutiilor, a modului in care sunt etajate treptele, cuplul motoarelor poate impune diferente, etc.
Da, l-am condus si nu e mare diferenta fata de ce am eu acum. Am condus 2.0hdi, manual.
Si am facut un drive test exins pe un 2.7hdi full.
Diferenta de greutate intre c5II si III, este de sub 100kg la manual si de 67kg la modele cu automata.
Ori, daca tu-mi spui mie acum ca o masina e mai puturoasa doar pt ca e o diferenta de cateva zeci de kg in greutate, deja cred ca discutam degeaba.
Diferente la sprint pot aparea din cauza cutiilor, a modului in care sunt etajate treptele, cuplul motoarelor poate impune diferente, etc.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Diferenta intre C5 2 si C5 3 manual 138 cp este de 110 KG. C5-3 auto are peste cele 110 kg inca 50 KG. Eu zic ca se simte. Dar daca nu simti, poti lua orice masina ca tot acolo esti.
Oricum, o masina se ia cu inima si mai putin cu capul. Puteam sa ne certam ca in clasa a 9-a (ceea ce deja facem) ca daca omului ii place o va lua
PS: eu am avut invitatie sa testez C5 III 3.0 HDI Exclusive. Nu m-am dus pentru ca le-am zis ca nu pot sa dau 40 000 pe o masina si ca limita mea ar fi in 20 000 si atunci m-au chemat la un 2.0 hdi 138 de cai. Cererea a fost imediat dupa ce, din reflex am trimis mail de pe mailul de firma cerand o oferta de pret.
Oricum, o masina se ia cu inima si mai putin cu capul. Puteam sa ne certam ca in clasa a 9-a (ceea ce deja facem) ca daca omului ii place o va lua

PS: eu am avut invitatie sa testez C5 III 3.0 HDI Exclusive. Nu m-am dus pentru ca le-am zis ca nu pot sa dau 40 000 pe o masina si ca limita mea ar fi in 20 000 si atunci m-au chemat la un 2.0 hdi 138 de cai. Cererea a fost imediat dupa ce, din reflex am trimis mail de pe mailul de firma cerand o oferta de pret.
"If in doubt, flat out!"
intrigante discutiile despre cutiile automate....
totusi ce imi pare rau este ca cei de la citroen nu au nici o masina de drive test in romania cu cutie automata la momentul de fata si prin urmare nu pot testa cum merge o astfel de cutie noua. spun asta deoarece avand intentia sa achzitionez un c5 III automat de 138hp diesel am condus doua masini de acest fel (second evident) si sincer am simti diferente destul de sesizabile la performante. nu stiu de ce; poate tine si de modalitatea de condus a proprietarului precedent si de grija pe care o are acesta pentru masina.... nu imi dau seama. ceea ce este culmea este ca masina care avea mai multi km la bord mi s a parut ca merge mai bine....
de aceea dupa cum am zis si sus imi pare rau ca nu pot vedea o cutie noua cum se comporta....
totusi ce imi pare rau este ca cei de la citroen nu au nici o masina de drive test in romania cu cutie automata la momentul de fata si prin urmare nu pot testa cum merge o astfel de cutie noua. spun asta deoarece avand intentia sa achzitionez un c5 III automat de 138hp diesel am condus doua masini de acest fel (second evident) si sincer am simti diferente destul de sesizabile la performante. nu stiu de ce; poate tine si de modalitatea de condus a proprietarului precedent si de grija pe care o are acesta pentru masina.... nu imi dau seama. ceea ce este culmea este ca masina care avea mai multi km la bord mi s a parut ca merge mai bine....
de aceea dupa cum am zis si sus imi pare rau ca nu pot vedea o cutie noua cum se comporta....
Eu am o xantie cu cutie manuala, si un mondeo cu automata, ambele masini au acelasi an de fabricatie
Desi xantia are suspensia si directia mai confortabile, conduc cu mult mai multa placere fordul, datorita cutiei
Automata pierde la plecarea de pe loc, dar ulterior nu cred ca reprizele sunt sezizabil mai proaste decat la una manuala, datorita faptului ca se blocheaza convertizorul la un demaraj puternic;
La fordul meu, consumul in oras, este dat mai mic decat la varianta cu manuala.
Desi xantia are suspensia si directia mai confortabile, conduc cu mult mai multa placere fordul, datorita cutiei
Automata pierde la plecarea de pe loc, dar ulterior nu cred ca reprizele sunt sezizabil mai proaste decat la una manuala, datorita faptului ca se blocheaza convertizorul la un demaraj puternic;
La fordul meu, consumul in oras, este dat mai mic decat la varianta cu manuala.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu mai tot vorbiti de masinile cu cutii automate daca nu ati avut.. e exact ca o cutie normala.. adica daca stii cum sa o exploatezi nu o sa ai nici o problema.. si inca o tema de casa pt cei negativisti o cutie automata schimba vitezele totdeauna la niste parametrii optimi.. deci nici cutia si nici motorul nu vor fi solicitate asa cum de ex ai putea face cu o cutie normala.. nu mai huliti cutia automata ca nu aveti nici o baza reala...tot ce scrieti scrieti din auzite nu pe o baza reala... daca tot stati pe forum faceti o statistica cu cei care au avut probleme cu cutiile manuale versus problemele cu cutiile automate si vedeti diferenta
diferenta e ca sunt aproximativ 85% posesori de cutie manuala si restul automata,deci nu vad cum ai putea face un calcul corect.
pe de alta parte ''daca''100% din cutiile manuale s-ar defecta in 200 de mii de km cat ar costa o reparatie?cat ar costa un pinion,un sincron,un ulei si manopera?
la cutia automata nu se pune intrebarea daca s-ar strica 100% din ele pana in 200 de mii km,ca asta stim deja, ci intrebarea este daca ti-o repara cineva si cat costa?pt ca nu am vaz o cutie reparata sa tina 5000km dupa reparatie.si nici un cost sub 1000 eu.
asa ca vei fi incet fortat daca mai vrei masina sa arunci 5000 pe o cutie noua sau sa gasesti un fraier la care sa io bagi pe gat imediat ce ai reusit sa o repari cumva.
crys ma bucur ca masina ta merge impecabil...inca.
in ziua cand asta nu se va mai intampla si masina va fi inca la tine iti vei aduce aminte de mine.
multa sanatate si drumuri bune.
pe de alta parte ''daca''100% din cutiile manuale s-ar defecta in 200 de mii de km cat ar costa o reparatie?cat ar costa un pinion,un sincron,un ulei si manopera?
la cutia automata nu se pune intrebarea daca s-ar strica 100% din ele pana in 200 de mii km,ca asta stim deja, ci intrebarea este daca ti-o repara cineva si cat costa?pt ca nu am vaz o cutie reparata sa tina 5000km dupa reparatie.si nici un cost sub 1000 eu.
asa ca vei fi incet fortat daca mai vrei masina sa arunci 5000 pe o cutie noua sau sa gasesti un fraier la care sa io bagi pe gat imediat ce ai reusit sa o repari cumva.
crys ma bucur ca masina ta merge impecabil...inca.
in ziua cand asta nu se va mai intampla si masina va fi inca la tine iti vei aduce aminte de mine.
multa sanatate si drumuri bune.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu