azzazel scrie:wlf nu ne explici si noua te rog care este procedeul cu achizitia de masini la ei (australe)....
poate poti sa imi raspunzi si mie la intrebarile de mai sus ca deja caut de 2 luni si as vrea sa stiu daca ma pot baza pe situl acesta ca nu mai fac fata stresului (de fapt nerabdarii mai mult)....
Dupa cum ti-am spus si in PM, va trebui sa faci niste compromisuri daca vrei sa cumperi de la Australe. Primul lucru, km, tu vrei sub 100 de mii, nu exista asa ceva, va trebui sa te multumesti cu 150 de mii, dar macar stii ca sunt reali si ai garantia ca masina aia si-a facut toate reviziile la timp si la reprezentanta.
In al doilea rand, sa nu te sperii de partea estetica, zgarieturile si mizeria se rezolva usor cu un detailing. Dupa cum am spus, a mea era foarte murdara in interior plus zgarieturi la exterior, insa polish si detailing interior si este fresh.
Primul pas l-ai facut deja. Ai firma platitoare de TVA, inscrisa in VIES daca tu deja zici ca ai mai cumparat intracomunitar.
Te inscrii la ei acolo, iti vor trimite un contract pe care il vei completa si il vei trimite inapoi si binenteles copii dupa toate hartiile de la firma ta.
In fiecare luni ei fac licitatie, masinile le vezi acolo in lista aia. Cand o sa primesti cont pe site, o sa poti vedea si rapoartele tehnice si o sa poti licita.
Intai trimiti o garantie de 500 euro pentru masinile mai ieftine de 8000 si 800 euro pentru masinile mai scumpe de 8000 euro.
Pana luni, te hotarasti la o masina, si pui o oferta. Ideea e urmatoarea. Nu vei fii singurul probabil care va licita la ea. Daca pretul de pornire este 7000 Euro sa zicem, tu iti faci un calcul si te gandesti cat poti tu sa dai maxim pe ea. Sa zicem 7800 e maximul rentabil pentru tine. Oferi 7800, insa, daca nu se liciteaza decat pana la 7400 sa zicem, tu vei plati pe ea 7400 doar. Practic acei 7800 reprezinta o marja maxima pentru tine.
Luni seara daca castigi masina, ei iti trimit factura. A doua zi o platesti, pe miercuri deja primesti confirmarea ca masina se poate ridica.
Iei legatura cu baietii cu platforma, le dai numarul de inamtriculare al masinii si datele firmei tale. La francezi le dai numele soferului si numarul platformei.
Deobicei lunea urmatoare se incarca masinile, pe joi iti ajunge acasa. O sa ai cheile masinii, factura in original, cartea service si manual ce mai este, raportul masinii in original, istoricul de la reprezentanta cu toate reviziile si cam atat.
Iei CMR-ul de la platforma, il semnezi si stampilezi, il pui la posta, cand francezii il primesc, iti trimit cartea gri a masinii.
Si asta e tot.