achizitie citroen c5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Pai n-as putea sa compar decat cu Laguna, care era identica cu C5, si motor, si dotari, si an de fabricatie. C5-ul e mult peste Laguna. Suspensia la C5 e foarte buna. Motorul la C5, desi Laguna avea 1.5dci tot de 110 cai, e mult mai sprinten, il simt ca are mai multa vana in el. Iar la finisaje interioare, Laguna era plina de plasticuri ieftine.
Scuzati-ma ca ma bag si eu un pic ca musca in lapte , insa orice Citroen din Romania poate fi depistata daca este sau nu cu km dati inapoi ! Pana acum am fost cu mai multi clienti la verificari si nu a fost 1 care sa faca probleme cu km . Acum daca pretul este corect ,nu merita deranjul sa o iei direct de afara , insa trebuie ales cu atentie
Mai ales ca exista posibilitatea sa le vezi pe viu pe toate nu pe net .
Succes in achizitii !

Succes in achizitii !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
aveti dreptate. stiu de la amicii de pe alt forum, cum se aduc masini sa zicem PASSAT de 2-3 ani, cu 300-400.000 km la bord , cumparate cu 4000 euro, dati km inapoi si vandute la noi cu 6-8.000 euro si 100-150.000 km
si din ce am citit pe net, nu luati masini din italia ( ca si pers fizice, italienii nu au grija de masini ) si din germania de la dealerii cu patroni turci. acum am inteles ca patronii turci deschid parcuri auto prin ungaria.....
anuntul cu C5 pus pe net este foarte atragator, macar stii ca e adus de cineva de pe form.
si la ine apeleaza amicii pentru informatii auto si cand ma intreaba unde sa se uite primadta cand vor cauta o masina s-o cumere, le raspund asa = intra pe forumul X/Y/Z, vezi istoricul masinii pe topicul sau, verifici activitatea user-ului si o cumperi !
adica, domnul WLF are un C 5 de vanzare, eu caut o masina, imi fac cont pe forum la voi, ii verific trecutul ca user ( este serios ) , masina pe topicul sau ( daca omul a fost sincer ), este OK, scot banii si o iau, si cred ca dorm mult mai linistit seara, decat daca as lua msina de pe un site sau de la masini recuperate.
aaaa, daca merg la niste prieteni in germania, stau pe capul lor o saptamana, si caut prin niste auto-haus-uri de-mi vine rau, cat cheltui ? plus transport, taxe de drum, cazare, masa, combustibil, etc.....
PS - a nu se intelege ca-i fac reclama domnului WLF ! l-am dat exemplu cum as face eu !
si din ce am citit pe net, nu luati masini din italia ( ca si pers fizice, italienii nu au grija de masini ) si din germania de la dealerii cu patroni turci. acum am inteles ca patronii turci deschid parcuri auto prin ungaria.....
anuntul cu C5 pus pe net este foarte atragator, macar stii ca e adus de cineva de pe form.
si la ine apeleaza amicii pentru informatii auto si cand ma intreaba unde sa se uite primadta cand vor cauta o masina s-o cumere, le raspund asa = intra pe forumul X/Y/Z, vezi istoricul masinii pe topicul sau, verifici activitatea user-ului si o cumperi !
adica, domnul WLF are un C 5 de vanzare, eu caut o masina, imi fac cont pe forum la voi, ii verific trecutul ca user ( este serios ) , masina pe topicul sau ( daca omul a fost sincer ), este OK, scot banii si o iau, si cred ca dorm mult mai linistit seara, decat daca as lua msina de pe un site sau de la masini recuperate.
aaaa, daca merg la niste prieteni in germania, stau pe capul lor o saptamana, si caut prin niste auto-haus-uri de-mi vine rau, cat cheltui ? plus transport, taxe de drum, cazare, masa, combustibil, etc.....
PS - a nu se intelege ca-i fac reclama domnului WLF ! l-am dat exemplu cum as face eu !
mihaistan scrie:Scuzati-ma ca ma bag si eu un pic ca musca in lapte , insa orice Citroen din Romania poate fi depistata daca este sau nu cu km dati inapoi ! Pana acum am fost cu mai multi clienti la verificari si nu a fost 1 care sa faca probleme cu km . Acum daca pretul este corect ,nu merita deranjul sa o iei direct de afara , insa trebuie ales cu atentieMai ales ca exista posibilitatea sa le vezi pe viu pe toate nu pe net .
Succes in achizitii !
Pai spune cum se verifica ca sa ne dam seama cat de veridic poate fi ce spui tu. Pentru ca fizic nu ai cum sa afli daca s-a umblat la km, tehnologia folosita nu lasa urme in softul masinii.

Intradevar unii au incercat sa stearga orice urma.. dar tot au lasat urme ca a fost umblat , deci oricum ar fi ca afli sau nu exact cat s`a dat inapoi ... tot se confirma ca nu e in regula

Am fost in bucuresti de am vazut cu un prieten 3 c3`uri si 2 c4 ... cel mai frumos a fost un nene care era samsar , era nedumerit cum am aflat cati km are masina... ca el tocmai vanduse cu o zi inainte una cu 250 000 km real cu 50 k la bord dusa le service si a fost totu ok ... cea in cauza avea 50k pe bord 200 k in relitate


TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
mihaistan scrie:Scuzati-ma ca ma bag si eu un pic ca musca in lapte , insa orice Citroen din Romania poate fi depistata daca este sau nu cu km dati inapoi ! Pana acum am fost cu mai multi clienti la verificari si nu a fost 1 care sa faca probleme cu km
Pai stai asa putin, ca din ce ai scris tu, eu inteleg ca tu le-ai verificat si toate aveau km reali si nu au fost dati inapoi. In momentul asta eu iti chestionam capabilitatea de a verifica km, stiind faptul ca 90% din masini au km dati inapoi.
WLF scrie:Nu stiu cat o sa te coste la registrul comertului ca sa treci domeniul de activitate, dar pentru TVA intracomunitar nu te costa nimic, mergi la finante si completezi un formular si atat, nu platesti nimic. Dar gandeste-te ca in momentul cand prietenu tau iti vinde tie masina, va trebui sa adauge tva, si nu ai cum sa iesi doar cu cat dai pe ea in Franta. Sau, daca vrei sa ramana pe firma lui de tot, in momentul in care tu vrei sa inmatriculezi masina, o scoti din contul de marfa si o treci in contul de bunuri fixe, asta inseamna ca nu mai ai marfa si deja trebuie sa platesti acel TVA la stat. Ca multi nu fac asa, nu e legal, e pe raspunderea lor.
Preturile de acolo sunt cu tot cu TVA, insa trebuie sa mai iei in calcul faptul ca Australe te taxeaza cu 13.1% comision plus 60 Euro acel raport tehnic. Deci daca vezi sa zicem 7000 euro pretul unei masini, adaugi 917 Euro comisionul Australe, adaugi 60 Euro raportul, si apoi scazi din total 19.6% TVA francez, rezultand suma care o platesti tu efectiv pe masina. Deci concluzionand, daca vezi o masina la 7000 Euro pe lista, pe ea vei plati efectiv 6680 Euro.
Daca te intereseaza, uite asta e masina care am cumparat-o eu, dupa cum am spus, eu am luat-o in ideea sa o vand, am pus-o la 9300 ca sa pot negocia 500 euro, ca asa cam negociaza lumea.
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C23037794.html
Masina pe care ai luat-o este exact ceea ce caut, daca avea si jante era super; au pus pe site la australe o noua lista cu masini, cred ca ai vazut-o. Am impresia ca s-au ieftinit si mai mult, e un C5 Dynamique la 4600 euro si mai sunt altele la preturi super ok.
Masina dupa ce o voi cumpara, va ramane pe firma prietenului astfel incat sa nu mai platesc tva-ul; asteptam acum sa vedem ce zice si contabilul sa fie tot legal.
Voiam sa te mai intreb ceva, garantia aceea de 500, respectiv 800 de euro, o primesti inapoi dupa ce ti-ai cumparat masina de la ei, sau daca nu ti-ai mai cumparat nimic la licitatie, iti raman?
Poti sa-mi recomanzi o firma de transport, sau chiar cea care ti-a adus tie masina?
Din ce-am mai citit, se pare ca poti circula cu masina fara o inscrii 3 luni, daca te duci sa iei 3 randuri de numere rosii?
Da, sunt preturi acceptabile intr-adevar. Insa nu au navi majoritatea, de asta si preturile.
Chestia e ca este licitatie, nu o sa se vanda la 4600, iti dai si tu seama, probabil se va apropia de 6500 euro, parerea mea.
Singura diferenta a licitatiei de luni este ca sunt masini provenite de la diversi dealeri locali, poate si de asta preturile mai scazute. Celelalte licitatii daca te uiti pe calendar sunt ALD si ARVAL si am observat si eu ca preturile sunt mai mari.
Cei 500 euro se vor scadea din pretul masinii, vei plati doar diferenta. Dar in caz ca nu mai cumperi o masina castigata, ii pierzi. Daca nu castigi nici o licitatie, banii ti se returneaza (probabil pierzi 25-50 euro, comisioanele bancare), sau ii lasi la ei pentru saptamana urmatoare.
Chestia e ca nu poti sa licitezi decat la o masina, deci trebuie sa te gandesti foarte bine si sa alegi o masina pe care esti sigur ca o castigi. 500 euro iti da dreptul la o singura licitatie, deci daca sa zicem vrei sa licitezi la 5 masini, trebuie sa depui cate 500 euro garantie pentru fiecare. Dar atunci ce faci daca le castigi pe toate 5?
Legal, daca inmatriculezi definitiv masina, devine bun fix si nu mai este marfa, asta inseamna ca va trebui sa platesti TVA-ul la stat. Esti scutit de TVA atata timp cat este marfa.
Da, poti sa circuli cu 3 randuri de numere rosii, inainte sa o inmatriculezi. Si de asemenea, daca ai noroc si asigurarea de Franta este inca valabila, poti sa umbli si cu numerele de Franta. Eu la Laguna III de care spuneam mai sus, am avut asigurare de Franta doar o luna, insa culmea, la C5 am asigurare pana la sfarsitul anului.
O sa iti dea cei de la Australe o lista cu cateva firme care incarca masini de la ei saptamanal. Eu am luat-o printr-o firma din Pitesti. Oricum va trebui sa suni la toti pentru ca e posibil sa nu aiba locuri libere. Eu din motivul asta am platit 400 in loc de 350 pentru ca n-am mai gasit loc si n-am vrut sa mai stau inca o saptamana.
Chestia e ca este licitatie, nu o sa se vanda la 4600, iti dai si tu seama, probabil se va apropia de 6500 euro, parerea mea.
Singura diferenta a licitatiei de luni este ca sunt masini provenite de la diversi dealeri locali, poate si de asta preturile mai scazute. Celelalte licitatii daca te uiti pe calendar sunt ALD si ARVAL si am observat si eu ca preturile sunt mai mari.
Cei 500 euro se vor scadea din pretul masinii, vei plati doar diferenta. Dar in caz ca nu mai cumperi o masina castigata, ii pierzi. Daca nu castigi nici o licitatie, banii ti se returneaza (probabil pierzi 25-50 euro, comisioanele bancare), sau ii lasi la ei pentru saptamana urmatoare.
Chestia e ca nu poti sa licitezi decat la o masina, deci trebuie sa te gandesti foarte bine si sa alegi o masina pe care esti sigur ca o castigi. 500 euro iti da dreptul la o singura licitatie, deci daca sa zicem vrei sa licitezi la 5 masini, trebuie sa depui cate 500 euro garantie pentru fiecare. Dar atunci ce faci daca le castigi pe toate 5?

Legal, daca inmatriculezi definitiv masina, devine bun fix si nu mai este marfa, asta inseamna ca va trebui sa platesti TVA-ul la stat. Esti scutit de TVA atata timp cat este marfa.
Da, poti sa circuli cu 3 randuri de numere rosii, inainte sa o inmatriculezi. Si de asemenea, daca ai noroc si asigurarea de Franta este inca valabila, poti sa umbli si cu numerele de Franta. Eu la Laguna III de care spuneam mai sus, am avut asigurare de Franta doar o luna, insa culmea, la C5 am asigurare pana la sfarsitul anului.

O sa iti dea cei de la Australe o lista cu cateva firme care incarca masini de la ei saptamanal. Eu am luat-o printr-o firma din Pitesti. Oricum va trebui sa suni la toti pentru ca e posibil sa nu aiba locuri libere. Eu din motivul asta am platit 400 in loc de 350 pentru ca n-am mai gasit loc si n-am vrut sa mai stau inca o saptamana.
Ok, multam inca o data pt informatii; sunt de-un real folos pt toata lumea care le citeste.
Si eu stiam de Australe inca din 2008, cand mi-am luat teapa cu un 307 coupe de la un samsar, pentru care am platit 7900 euro
era si euro 3, deci implicit taxa 4000 lei, era autoutilitara, bancheta nefiind a ei samd; in fine pana la urma am scapat de ea la un pret de vanzare rezonabil.
Sa-nteleg ca pretul masinii tale este mai maricel, ptr ca ai adaugat si TVA-ul, neriscand cum fac ceilalti, corect?
Daca ai vreun drum prin Bucuresti, poate ne vedem sa-ti admir si eu salupa
Si eu stiam de Australe inca din 2008, cand mi-am luat teapa cu un 307 coupe de la un samsar, pentru care am platit 7900 euro

Sa-nteleg ca pretul masinii tale este mai maricel, ptr ca ai adaugat si TVA-ul, neriscand cum fac ceilalti, corect?
Daca ai vreun drum prin Bucuresti, poate ne vedem sa-ti admir si eu salupa

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
WLF scrie:
Legal, daca inmatriculezi definitiv masina, devine bun fix si nu mai este marfa, asta inseamna ca va trebui sa platesti TVA-ul la stat. Esti scutit de TVA atata timp cat este marfa.
Eu nu stiam asa, dar daca e asa, e deranj mare.
Stiu cativa tipi care desi au inscris masinile pe firmele lor si le folosesc pe firme, nu au platit tva-ul la stat pe motivul ca nu au fost revandute.
Din ce am inteles, unul dintre ei are si un raspuns de la ANAF la o scrisoare in care ii intreba exact lucrul asta.
Alex85 scrie:Ok, multam inca o data pt informatii; sunt de-un real folos pt toata lumea care le citeste.
Si eu stiam de Australe inca din 2008, cand mi-am luat teapa cu un 307 coupe de la un samsar, pentru care am platit 7900 euroera si euro 3, deci implicit taxa 4000 lei, era autoutilitara, bancheta nefiind a ei samd; in fine pana la urma am scapat de ea la un pret de vanzare rezonabil.
Sa-nteleg ca pretul masinii tale este mai maricel, ptr ca ai adaugat si TVA-ul, neriscand cum fac ceilalti, corect?
Daca ai vreun drum prin Bucuresti, poate ne vedem sa-ti admir si eu salupa
Da, exact, contine TVA, n-am cum sa fac altfel. E si un avantaj pentru cine vrea sa o cumpere pe firma, poate sa deduca 50% din TVA conform noii legi de anul asta (pana anul asta nu mai mergea sa deduci tva-ul la masini si la cheltuielile cu combustibilul).
Sa stii ca nu e maricel pretul, pentru ca daca te uiti dupa una cu pachet chrom exterior si navigatie, cea mai ieftina este una la Pitesti la 8700. Restul incep tot de la 9200-9300. Pentru mine personal conteaza foarte mult dotarile, nu suport masinile chele. Dar ti-am zis, am vazut cum negociaza lumea si fara 500 euro taiat din pret n-ai cum sa scapi, de asta am si pus pretul de asa natura, hai sa zicem 500 euro la telefon si poate inca 100 euro la fata locului. Insa lumea se tiganeste extraordinar de mult, pentru ca in general isi cumpara o masina de toti banii pe care ii au, nu se mai gadesc ca poate mai trebuie sa puna deoparte si pentru o revizie sau altceva. Daca ma crezi, cel care mi-a cumparat Laguna, mi-a platit inclusiv in monede de Euro, pentru ca aia erau toti banii lui efectiv, mi-a dat un pumn de monede.
mesersmith scrie:WLF scrie:
Legal, daca inmatriculezi definitiv masina, devine bun fix si nu mai este marfa, asta inseamna ca va trebui sa platesti TVA-ul la stat. Esti scutit de TVA atata timp cat este marfa.
Eu nu stiam asa, dar daca e asa, e deranj mare.
Stiu cativa tipi care desi au inscris masinile pe firmele lor si le folosesc pe firme, nu au platit tva-ul la stat pe motivul ca nu au fost revandute.
Din ce am inteles, unul dintre ei are si un raspuns de la ANAF la o scrisoare in care ii intreba exact lucrul asta.
Sa stii ca nici eu nu stiam cum sta exact treaba, dar iti pot arata un caz concret de pe forumul Alfaclub cu un baiat care a luat o Alfa 159 din Belgia, si eu am scris acolo ca eram foarte curios cum sta treaba:
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic. ... 44#p202844
Baiatu spune:
Revin cu detalii legate de masina si taxe.
Am aflat ca trebuie sa dau la stat TVA adica 24% din 8300 de E, vreo 2000 de E . Pentru ca de vreo 3 ani incoace nu se mai poate recupera TVA la masinile sub 3.5 tone, dar de la 1 ianuarie 2012 se va putea recuera 50 % din TVA. Tara asta imi mananca nervii, tot la 3 ani trebuie sa schimbe legile si taxele ca nu cumva sa poti sa fi in tema cu ele.
Deci pe scurt eu la masina asta platesc de 2 ori TVA, acuma in decembrie si o sa mai platesc in momentul in care o sa o vand, de exemplu daca as vinde-o in ianuarie as plati in 2 luni aprope 50% din valoare masini la stat TVA, nu mi se pare foarte corect.
TVA-ul trebuie platit inainte de inmatriculare si se plateste pe luna care apare pe factura, la mine noiembrie. Eu l-am platit in decembrie cand am platit la stat tot TVA-ul pe noiembrie. Nu cred ca va trebui la politie nici o dovada ca doar nu au ei treaba cu finantele. Pentru numere rosii nu mi-a trebuit decat o foaia de la primarie semnata.
O sa te anunt daca imi cer la politie dovada platii, eu am platit TVA-ul ca sa fiu in regula cu contabilitatea la firma. Luna asta sau cea care vine o sa platesc si taxa de inmatriculare si o sa o inscriu definitiv in Romania si atunci voi posta daca imi trebuie ceva acte deosebite la inscriere.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Da, nu stiu exact cum naiba e, dar e o reala problema daca e asa cum spui tu si cel din post, pt ca la vanzare, mai platesti o data tva-ul, ceea ce total incorect.
Cand vinzi un produs, tu incasezi tva de la client pe care trebuie sa-l livrezi statului ori tu l-ai platit la achizitionare.
Daca o vinzi peste un an cu un pret mai mic, logic ar fi ca statul sa-ti returneze tva-ul, de fapt, diferenta, insa n-o s-o faca, iar daca o s-o faca, va fi in urma unei cereri de returnare de tva si stim cu totii ce inseamna asta in realitate.
Cand vinzi un produs, tu incasezi tva de la client pe care trebuie sa-l livrezi statului ori tu l-ai platit la achizitionare.
Daca o vinzi peste un an cu un pret mai mic, logic ar fi ca statul sa-ti returneze tva-ul, de fapt, diferenta, insa n-o s-o faca, iar daca o s-o faca, va fi in urma unei cereri de returnare de tva si stim cu totii ce inseamna asta in realitate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu