Salut,
Am mai postat acu ceva vreme in legatura cu ceva problema la pedala de ambreiaj.
S-a rezolvat inlocuind clema respectiva... toate bune. Recent am schimbat kit-ul de ambreiaj (acu vreo saptamana). Din nou, toate bune.
Problema e ca azi am ramas fara baterie.
Fusesem aseara prin oras, vreo 4-5 opriri-porniri + mers pe distante scurte. Bateria mea e veche, dar nu mi-a facut probleme nici macar la -20 grade... si e ciudat ca acu m-a lasat dintr-o data.
Aseara am mers cu ea ok, am lasat-o in parcare, si azi nici macar nu caraie un pic. Dau la automat si abia invarte o data electromotorul si apoi tace...
E cam o saptamana decat mi-a schimbat kit-ul d ambreiaj, si ma gandesc ca poate a uitat mecanicul sa cupleze alternatorul, si nu a mai incarcat...
E posibil din cauza asta? Sau e posibil sa nu fi pus la loc cum trebuie sigurantele de sub bord si sa faca vreun scurt pe undeva?
Mentionez ca toate echipamentele electrice functioneaza ok, dar cand dau automat, se stinge pana si ceasul de pe bord, si n`are putere... Am incercat cu alta baterie si merge ok...
Baterie sau alternator....
Moderator: Echipa Tehnica
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Baterie sau alternator....
Web design profesionist.
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
ViperDodo scrie:incearca sa o pornesti cu alta baterie! apoi verifica alternatorul/releul daca incarca!
eu nu prea vad legatura cutiei cu alternatorul! cel mult sa fie o masa pe cutia de viteze!
Am verificat cu alta baterie. Porneste ok. Stiu ca nu are nici o legatura cutia cu bateria, da` ma gandeam ca poate a desfacut ceva omul si a uitat sa puna inapoi.
Apropo.. cum pot sa verific daca alternatorul/releul incarca? Am nevoie de ceva aparate de masura?
Web design profesionist.
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
benny_merty scrie:Trebuie un aparat de masura ce masoara curent continuu.Tensiunea variaza intre 13,8 si 14,2 v depinde de alternator.
Nu am. Stiu despre ce vorbesti, dar nu am. O sa ma mai uit eu maine pe la fire/contacte... tre sa fie ceva in neregula. Revin maine cu detalii.
Multumesc.
Web design profesionist.
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
benny_merty scrie:Verifica daca este prins bine firul de la cutie la borna minus baterie
De la care cutie? De la caroserie la - ? Da, sta bine ala. Chiar, care-i rolul lui ? Un fel de "masa", nu?
Apropo.. care-i durata de viata a unei baterii? Ca a mea are in jur de 4-5 ani. Din care un an a stat nemiscata

Apropo... am fost acum iar la masina.
Am incercat sa-i dau o cheie, dar nu mai poate invarti deloc. Plus ca inainte de a da la automat, cand se face auto-diagnoza, se aude un zgomot ciudat... nu stiu cum sa explic.. asa prelung si infundat... oare e din cauza ca nu are destul curent?
Web design profesionist.
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
ViperDodo scrie:eu zic ca bateria aia este dusa! oricum, daca era o problema cu releul, se aprindea martorul de baterie in bord! trebuie sa stea intre 13,8 si 14,4 turata la 2000 cu aeroterma la maxim si faza lunga!
Stai un pic... poi martorul de la baterie nu e becul ala rosu, in forma de baterie, cu doua borne, care se aprinde tot timpul cand e contactul pus?
Web design profesionist.
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
VALY giurgiu scrie:Mai omule ,ce pretentii mai ai la bateria aia dupa 4-5 ani ?? fa-ti rost de alta sau cumpara alta numai schiomba bateria ai pana nu mai faci si alceva pe la instalatia electrica.

Nu mai am nici o pretentie.. nici nu am ce sa-i reprosez, dar m-am "atasat" de bateria aia

Glumeam. Normal ca trebuie sa o schimb... o sa incerc sa o incarc, sa vad daca mai tine... daca nu, asta e.
Apropo.. trebuie sa cumpar neaparat de 60Ah, cum e asta veche, sau pot sa pun si mai mare?
Web design profesionist.
ala e martorul! cand e contactul pus e normal sa stea aprins...cu motorul pornit e o problema daca e aprins!
poti sa pui tot de 60 Ah dar poate gasesti ceva cu ceva mai mult EN(curent la pornire) pe undeva pe la 500!
oricum, 5 ani este suficient pentru o baterie!unele nu trec de 2 ani!
poti sa pui tot de 60 Ah dar poate gasesti ceva cu ceva mai mult EN(curent la pornire) pe undeva pe la 500!
oricum, 5 ani este suficient pentru o baterie!unele nu trec de 2 ani!
Citroen BX 17. TD '89
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 438
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
ViperDodo scrie:ala e martorul! cand e contactul pus e normal sa stea aprins...cu motorul pornit e o problema daca e aprins!
poti sa pui tot de 60 Ah dar poate gasesti ceva cu ceva mai mult EN(curent la pornire) pe undeva pe la 500!
oricum, 5 ani este suficient pentru o baterie!unele nu trec de 2 ani!
Mda... m-am uitat azi mai atent la baterie. e din 2005. Are 7 ani

REMAT scrie pe ea.
Cat despre martor... sta aprins doar cand e motorul oprit. cand pornesc motorul, se stinge.
Am masurat azi curentul. Alternatorul incarca. Bateria e terminata. Are 11.3-11.4 volti, iar cand dau la automat, scade la 1.5V

Web design profesionist.
Înapoi la “Electrica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo