Ajutor de urgenta Xantia! Moare motorul in mers
Moderator: Echipa Tehnica
Si cum indirect am transformat topicul o sa il transform intr-un "jurnal de bord".
Deci : inca nu imi place cum merge ( desi am 120 k de cand am luat-o).
Simptomele actuale : Da rateuri in sarcina, nu prea trage, relanti-ul mai are prostul obicei sa moara.
Am schimbat pana acum: bobina de inductie, fisele , motorasul pas cu pas.
Azi am schimbat injectoarele de gaz.
Maine incerc sa masor senzorul MAP. Am un feeling ca e mort.
(Alte inlocuiri: rulmenti bascula dreapta, bucsi bascula fata stanga).
Preturi (poate intereseaza pe cineva)
Bobina inductie 200RON
Fise 70 RON
Motoras pas cu pas 180 RON
Injectoare gaz 250 RON ( cu tot cu manopera)
Set discuri + placute fata 350 RON
Placute spate 50-70 ( nu mai stiu exact)
Rulmenti bascula spate 300 ron ( rulmentii cumparati pe cote, schimbati la nea gigi priceputeanu in garaj, nu a tinut afacerea).
Bucsa bascula fata 70 RON
Incarcat sfere 50 RON / buc ( nu am incarcat sfera centrala spate, cel care le incarca zicea ca nu are nici un rol ??
Baterie varta 12V 55Ah in toamna 2011 200 RON
In plan pivoti fata bucsaraie ( pe unde e cazul) , rulmenti bascula spate ( acum stau intr-un V inversat)
Grila cu ventilatoare ( acum am doar 1 , s-a spart grila veche)
La motor : o segmentare , check cuzineti, ambreiaj etc...)
Consider binevenit orice sfat oricand !
P.S. Am uitat : cand am luat-o de nesimtit ce am fost nu am schimbat cureaua de distributie care dupa vre-o 20k s-a rupt si m-a lasat in camp ( in Bulgaria). Platforma, inlocuire curea ambreiaj, 5 supape si restul necesar 300 lv ( in jur de 7 mil) . Eu zic ca am scapat bine..
Detalii consum (GPL ) aici
Deci : inca nu imi place cum merge ( desi am 120 k de cand am luat-o).
Simptomele actuale : Da rateuri in sarcina, nu prea trage, relanti-ul mai are prostul obicei sa moara.
Am schimbat pana acum: bobina de inductie, fisele , motorasul pas cu pas.
Azi am schimbat injectoarele de gaz.
Maine incerc sa masor senzorul MAP. Am un feeling ca e mort.
(Alte inlocuiri: rulmenti bascula dreapta, bucsi bascula fata stanga).
Preturi (poate intereseaza pe cineva)
Bobina inductie 200RON
Fise 70 RON
Motoras pas cu pas 180 RON
Injectoare gaz 250 RON ( cu tot cu manopera)
Set discuri + placute fata 350 RON
Placute spate 50-70 ( nu mai stiu exact)
Rulmenti bascula spate 300 ron ( rulmentii cumparati pe cote, schimbati la nea gigi priceputeanu in garaj, nu a tinut afacerea).
Bucsa bascula fata 70 RON
Incarcat sfere 50 RON / buc ( nu am incarcat sfera centrala spate, cel care le incarca zicea ca nu are nici un rol ??
Baterie varta 12V 55Ah in toamna 2011 200 RON
In plan pivoti fata bucsaraie ( pe unde e cazul) , rulmenti bascula spate ( acum stau intr-un V inversat)
Grila cu ventilatoare ( acum am doar 1 , s-a spart grila veche)
La motor : o segmentare , check cuzineti, ambreiaj etc...)
Consider binevenit orice sfat oricand !
P.S. Am uitat : cand am luat-o de nesimtit ce am fost nu am schimbat cureaua de distributie care dupa vre-o 20k s-a rupt si m-a lasat in camp ( in Bulgaria). Platforma, inlocuire curea ambreiaj, 5 supape si restul necesar 300 lv ( in jur de 7 mil) . Eu zic ca am scapat bine..
Detalii consum (GPL ) aici
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
sfera aia face sa ai frane pe spate cu motorul oprit, pentru cateva apasari ale pedalei... daca vrei sa o lasi descarcata n-ai decat, in momentul in care motorul este pornit chiar nu are nici un rol. totusi, e neplacut sa lasi masina cumva in panta si sa nu ai frane a doua zi dimineata cand calci ambreiajul
eu te sfatuiesc sa iei o compresie la motor, la cald si la rece, si sa ne spui si noua rezultatele.

eu te sfatuiesc sa iei o compresie la motor, la cald si la rece, si sa ne spui si noua rezultatele.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
sfera aia nu are treaba cu frĂŽna. Se numeÂşte sfera antisink Âşi ĂŽmpreunĂŁ cu supapa aferentĂŁ tine spatele sus mult mai mult timp chiar dacĂŁ sunt pierderi.eu aÂşa Âştiu cel puĂžin.frĂŽnare a pe rotile din spate se face atĂŽta timp cĂŽt ĂŽn suspensia spate mai este puĂžinĂŁ presiune.dj01fad scrie:sfera aia face sa ai frane pe spate cu motorul oprit, pentru cateva apasari ale pedalei... daca vrei sa o lasi descarcata n-ai decat, in momentul in care motorul este pornit chiar nu are nici un rol. totusi, e neplacut sa lasi masina cumva in panta si sa nu ai frane a doua zi dimineata cand calci ambreiajul![]()
eu te sfatuiesc sa iei o compresie la motor, la cald si la rece, si sa ne spui si noua rezultatele.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
supapa antisink blocheaza circuitul dintre corector si telescoape. sfera aia e in comun cu suspensia spate si frana spate, deci pe aceeasi presiune. antisinkul separa doar telescoapele de restul, deci lasa in comun sfera aia si franele spate. de ce i se spune sfera antisink... asta nu mai stiu, dar nu are treaba cu statul masinii sus.
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Cu proxima ocazie o sa o incarc si pe aia, n-or fi pus-o frantujii degeaba.
P.S. ( pana acum erau doua chestii la care imi prindeam urechile: cutia de viteze si cautarea unui scurt pe instalatie. acum mai adaug un lucru: hidraulica xantia. Asta ma face sa ma simt posesor de vre-un ozn care il pricep doar initiatii
)
P.S. ( pana acum erau doua chestii la care imi prindeam urechile: cutia de viteze si cautarea unui scurt pe instalatie. acum mai adaug un lucru: hidraulica xantia. Asta ma face sa ma simt posesor de vre-un ozn care il pricep doar initiatii

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo