In spume...

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Vin 20-Ian-2012 14:49

Am inteles asta, dar tot aud prin dreapta si stanga: " vai, si mergi cu ea asa....dom'le, se duce dracu' vibrochenul ( spre rusinea mea habar n-am ce-i ala exact), nu-si face ungere cum trebuie, se face praf motorul, ramai cu el in drum...etc."

P.S.: riduri nu, dar fire albe cu siguranta

P.P.S.: ieri am schimbat uleiul( am pus un Total Quartz 7000 10W-40) si inainte de a da uleiul vechi jos am bagat si o doza de Flush Engine de la Liqui Moly ( sper ca am scris bine)......sa vedem ce se intampla acum :twisted:

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 30-Ian-2012 21:24

stai linistit , eu am mers 2 ani cu masina in stadiul asta , chestia asta o face decat la trecerea in sezonul rece , ai sa vezi cand se stabilizeaza tempreatural cu plus de la 10grade in sus dispare .........

in principal apare la drumuri scurte unde uleiul nu are timp sa se incalzeasca zuficient sa evapore tot condensul din interior , eu faceam naveta 8km dus 8 km intors si din cauza asta .

In popor ( la iubita DACIA 1300) se numeau MUCI si de obicei infundau carburatorul pe la teul de la culbutori de aceea iarna se dadea teul ala jos sau se sunta cu alt furun direct sub masina :D.



Initial si eu m-am speriat cand am vazut spuma aia maro si picuri de apa in ulei , dar am facut ceva documentatie si mam linistit.

sper sa te mai fi linistit si las-o asa ca merge asa :)). sa auzim de bine .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Mar 31-Ian-2012 03:12

In general depinde de instructorul auto cu care facem fiecare scoala, daca el le stie corect atunci le invatam si noi, daca el le balbaie, depinde de noi sa ne autocorectam.

Nici o problema, nimeni nu se naste invatat.


''vibrochen'' . sau mai corect vilbrochen este arborele cotit. Vine din francezul ''vilebrequin'' pe care noi l-am romanizat :).

Se mai intampla si cu ''masaler, marsaler, masalier, si inca o mie de variatiuni '' pentru mersul inapoi care vine tot din franceza, ''marche arriere''

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Joi 26-Apr-2012 17:51

scuze ca n-am mai zis nimic, dar am avut o perioada mai aglomerata. Deci....masina a stat pe dreapta pana azi ( am pedalat la aia de serviciu cat cuprinde intre timp). De dimineata am pornit-o ( a luat-o in 2 secunde, culmea dupa 3 luni de stat :D ) si am inceput sa reverific totul. Concluzii: motorul va fi desfacut si vor fi schimbate urmatoarele: garnitura ghiuloasa, garnitura baie ulei, garnituri evacuare,distributia completa, chiuloasa verificata, planata/rectificata, inlocuit tot ce e necesar prin ea, ulei, filtre, curatat tot ce inseamna mufe/contacte. As avea nevoie de un set de ceasuri de bord de benzina (ale mele sunt de diesel si as vrea sa mearga si turometrul - cine are sa-mi dea un pm cu pretul si sa-mi explice cum le schimb).si sa-mi spuneti cum pot schimba becurile din consola centrala ( nu-mi lumineaza nimic la comenzile de ventilatie). Daca imi mai raman bani ( nu stiu ce surprize imi sunt rezervate, maine se apuca mecanicul de desfacut), urmeaza si o verificare a presiunii sferelor si daca e cazul incarcarea lor...daca nu, astea raman pe luna viitoare. Sooo.....wish me bafta!!!!! :D :D :D :wink:

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Joi 26-Apr-2012 18:06

pt consola centrala, ca sa schimbi becurile tre sa dai jos casetofonul si scrumiera si incepi si desfaci toate suruburile care le vezi, scoti butonasele de la comutatoarele de la ventilatie toate, si ar cam trebui sa poti scoate tot panoul si sa schimbi becurile.

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Joi 26-Apr-2012 18:22

Merci!! o sa-ncerc!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 26-Apr-2012 18:27

lucrarea asta o sa te cam coste. esti sigur ca merita?! gandeste-te bine, ca in cazul in care vrei sa vinzi masina si stiu ca vroiai sa o dai, o sa pierzi foarte mult. mai ales ca masina ta merge ok... nu inteleg ce tot ai cu ea.

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Vin 27-Apr-2012 06:06

da, o sa merite, fie si doar pentru confortul meu psihic :razz: . Chiar aseara m-a sunat cineva sa ma intrebe de masina...si i-am spus ca nu, nu mai e de vanzare.
chiar daca o voi vinde, va fi in stare tehnica buna ( am mai spus, nu o sa vand niciodata un lucru stricat si usor cosmetizat, nu sunt samsar). Revin la intrebarea de mai sus: ceasurile de bord de benzinar- are cineva? cu cat?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 27-Apr-2012 09:45

parca sa zic ca am eu, 50 lei. trebuie prima data sa ma uit dupa ele, si iti spun dupa aia ce si cum. eu imi amintesc ca ti-am mai zis odata ca am.

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Vin 27-Apr-2012 16:08

D-aia am si intrebat din nou....astept sa-mi zici ce si cum. deci, dupa lupte sangeroase, azi a fost data jos chiuloasa. Concluzii: un pic arsa la un cilindru, probabil ca pe acolo curgea; rampa de ulei ( piesa aia lunga de plastic) crapata destul de tare; chiuloasa dusa la reparat, inlocuire semeringuri, etc....Atat pana acum .

P.S. : cu ocazia asta poate invat si oleaca de mecanica, cu toate ca azi am obosit doar uitandu-ma la mecanic cum munceste si desface, si desurubeaza, si propteste, si iar desurubeaza, si da jos curele, si desurubeaza, si scoate furtune, si mai desurubeaza oleaca ( a dreq masina are la suruburi...... si furtune.... :evil: ). :lol:

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Vin 27-Apr-2012 16:12

mai stie sa le puna inapoi? :roll:
sau mai ramane de inca una? :twisted:
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 27-Apr-2012 17:30

sa nu exageram totusi,parerea mea ca motoru de 1,6 e simplu e un motor clasic ecam antiprost totu nu are dichisuri asa mari.orice mecanic sar descurca

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Vin 27-Apr-2012 17:53

nu fiti rautaciosi va rog....eu v-am povestit din strict punctul meu de vedere...omul stie ce face, eu NU!!!!!!! daca o faceam eu, mai ramaneau piese de inca o juma de motor cu siguranta ( cum raman de la aproape orice lucru pe care il repar :oops: :twisted: ). app la chiuloasa au gasit o supapa cam blocata........

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Vin 27-Apr-2012 17:59

HMMMMM..... sa va spun si surpriza: la desfacerea suruburilor chiuloasei am constatat ca unul nu era strans deloc...adica deeeeeeeeeeeelllllloooooooooooc. Si cum singur nu se putea desuruba si altcineva sigur nu a umblat la ele de acum 2 ani......?!?!?!?!?! ce parere aveti???

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 27-Apr-2012 18:08

inseamna ca a mai fost umblat la motor inaintea ta si un nene a omis sal straga definitiv.de fabrica nu are cum sa fie lasat asa garantat,eu am vazut filmulete cum facea xantia si suruburile de la chiloasa le dadeau cu un lipici ceva inainte sa le infileteze.verifica sa fie bun si filetul in blocul motor


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats