Reglaj cablu ambreiaj Xsara II

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Reglaj cablu ambreiaj Xsara II

Mesajde motrocel » Sâm 28-Apr-2012 09:14

Îmi cer scuze dacã s-a mai discutat.
Se poate regla cursa la cablu ambreiaj la Xsara II ?

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Joi 10-Mai-2012 22:32

Chiar aºa ocupatã e lumea bunã a Þãrii?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 10-Mai-2012 22:51

cablul original nu necesita reglaj manual, are autoreglaj ....mai exista si varianta after market cureglaj manual

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Sâm 12-Mai-2012 13:13

ªi atunci ce fac dacã trebuie sã Þin pedala la fund (de tot) ca sã intre aºa cum vreau eu În viteze? Altfel parcã agaÞã dupã 300-400 km de mers continuu.

SĂŁ nu mi-o zici pe aia cu schimbatul kitului cĂŁ nu Ăžine. Am pus disc Âşi placĂŁ originale LUK Âşi rulment de alt producĂŁtor (SKF) acum un an.

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Sâm 12-Mai-2012 18:51

Ai masurat lungimea celor 2 cablurii (vechi si nou) ? Am intalnit cablu cu 2 cm. mai lung pt. aceiasi marca de automobil ( cablu aftermarket)
Peace on earth ... War under the blanket !

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Sâm 12-Mai-2012 20:42

Bine, dar la mine nu a existat cablu vechi Âşi cablu nou.

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Sâm 12-Mai-2012 20:49

Trebuie dat jos si verificat amanuntit. Asa vei primi raspunsuri la problema ca doar simple banuielii.
Peace on earth ... War under the blanket !

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Sâm 12-Mai-2012 21:01

greu de spus care ar putea fii cauza , kitul de ambreiaj il excludem ... cablul nu se lungeste

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Sâm 12-Mai-2012 21:39

toro scrie:Trebuie dat jos si verificat amanuntit. Asa vei primi raspunsuri la problema ca doar simple banuielii.


Trebuie dat jos ce?

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Dum 13-Mai-2012 11:13

Noi aici vorbim de cablu ambreiaj NU ? . Cand m-am referit la cablu mai lung , este posibil ca de nou sa fie cu cati-va mm. mai lung ( cele facute pe vapor). Cu lungitul cablului treaba e demonstrata. @cbx ! -un cablu nou este toronat (spiralat sa zicem) foarte strans. El poate avea miez (inima) de canepa...plastic sau fir metal(cablu) . Dupa o anumita perioada de tensiunii,toroanele se intind si devin mai lungii( se indreapta). Miezul il tine totusi la parametrii initiali , dar imbatraneste si se produce acea lungire ,asta daca miezul nu e rupt. Lucrez in domeniu (teleferice) si noi la o anumita perioada facem scurtarii de cablu indiferent de diametrul lor. In concluzie : indiferent de diametru ,cablul la o anumita perioada se intinde . Poate* fii si una din problemele lui Motrocel
Peace on earth ... War under the blanket !

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 13-Mai-2012 11:22

nu , cablul original i-si autoregleza lungimea , daca se defecteaza nu mai tine reglajul , problema apare la 200-300 km ....cand uleiul este foarte cald

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Dum 13-Mai-2012 13:44

toro scrie:Noi aici vorbim de cablu ambreiaj NU ? . Cand m-am referit la cablu mai lung , este posibil ca de nou sa fie cu cati-va mm. mai lung ( cele facute pe vapor). Cu lungitul cablului treaba e demonstrata. @cbx ! -un cablu nou este toronat (spiralat sa zicem) foarte strans. El poate avea miez (inima) de canepa...plastic sau fir metal(cablu) . Dupa o anumita perioada de tensiunii,toroanele se intind si devin mai lungii( se indreapta). Miezul il tine totusi la parametrii initiali , dar imbatraneste si se produce acea lungire ,asta daca miezul nu e rupt. Lucrez in domeniu (teleferice) si noi la o anumita perioada facem scurtarii de cablu indiferent de diametrul lor. In concluzie : indiferent de diametru ,cablul la o anumita perioada se intinde . Poate* fii si una din problemele lui Motrocel


Pare a fi un q.e.d. adevĂŁrat.
Dacã ar fi aºa ºi Þinând cont ºi de "defectarea care nu mai Þine reglajul (autoreglajul)" ajung la ideea cã ar trebui sã Îmi caut un alt cablu (de preferat tip "original"). MulÞumesc mult pentru sfaturi la toatã lumea.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Dum 13-Mai-2012 13:51

de ce te grabesti?
il dau jos,verifici daca e intreg si in nu are fire rupte
daca e ok verifici autoreglajul
poti sa iei cablu si original si facut pe genunchi si problema sa persiste
mai bine verifici si dupa cumperi
asta e parerea mea...ce faci e alegerea ta
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Dum 13-Mai-2012 19:42

Rica scrie:de ce te grabesti?
il dau jos,verifici daca e intreg si in nu are fire rupte
daca e ok verifici autoreglajul
poti sa iei cablu si original si facut pe genunchi si problema sa persiste
mai bine verifici si dupa cumperi
asta e parerea mea...ce faci e alegerea ta


AÂşa o sĂŁ fac. Merci fain ...

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 13-Mai-2012 21:29

eu am montat unul cu reglaj manual ....este ok


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst