Am gasit bare longitudinale originale la dezmembrari

, asa ca m-au costat cu tot cu transport 670 lei, am luat de cativa lei niste suruburi, niste saibe si un tub de pasta pentru garnituri.
se demonteaza sinele de pe pavilion, deschizand haionul si apoi, prinzand de capatul acestora, se trage usor in sus rasucind de sina intr-o parte si in alta. Este din aluminiu, infoliata in partea de sus cu plastic, si prinsa de pavilion din loc in loc cu niste cleme de plastic. Dupa aceasta, se desfac suruburile care sunt puse pe post de dopuri pe pavilion, e necesara o surubelnita puternica sau mai bine un imbus cu cheie, sunt foarte stranse - torx de 20. Raman incastrate in pavilion piulitele in care se vor insuruba noile suruburi, mai lungi cam cu 3,5 cm. Se iau masuri pe sine, pentru a vedea unde "pica" suruburile si se insemneaza. Barele longitudinale calca pe pavilion cu niste picioare formate din cate doua dreptunghiuri la fiecare capat. acesta se masoara si se deseneaza pe sina in functie de semnele suruburilor marcate mai inainte. Eu am lasat toleranta in lungimea dreptunghiurilor cam de 1 cm. In fiecare colt al dreptunghiuliu desenat, am dat cate o gaura, suficient de mare ca sa imi intre acolo panza de la un ferastrau pendular, scula folosita pentru decuparea dreptunghiurilor. Mare atentie si aici pentru ca ceea ce ramane din sina este usor de indoit, dar totusi va fi acoperit de partea superioara a piciorului barei longitudinale. Pentru izolat, eu am pus un fel de silicon ce se foloseste la garnituri, care rezista la temperaturi de pana la 343 grade C, in gaura unde este piulita, apoi am fixat barele cu sinele puse pe ele. Stranse si puse capacele de ornament inapoi, si a iesit ce se vede in poze. Foarte incantat de lucrarea mea, mai ales ca a iesit ca si cele din fabrica (pe dinafara, cu exceptia sinelor la care taieturile sunt putin strambe, dar nu se vor vedea niciodata

)
Strada este in santier, asa ca masina nu o spal... de aceea e asa murdara
