nu mai porneste
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
mesersmith , la 1.6 hdi nu are pompa in rezervor ,dar buba a fost de la senzorul de pe pompa nu facea contact (nu deschidea ) ,am pus lexia si nu a dat o diagnoza clara , dar din experienta am verificat si mufa de la senzol ca am vrut sa il dau jos sa il curat dar ghinion era murdara am curatato cu spray de contact am amorsat pompa ca dadusem jos filtru de motorina si cand colo a pornit.Am inteles de la cineva ca anumiti senzori (marca bosch )se pot curata ai idee?
Ultima oară modificat Mie 11-Iul-2012 21:17 de către marianmarian, modificat 1 dată în total.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Evident ca 1.6 nu are pompa in rezervor, 1.6 este var II si cum am spus, la varianta II au scos pompa din rezervor.
Dar nu ai citit tu cu atentie. Si parca nu era scris la avatarul tau capacitatea...sau nu am vazut eu...
Si in general, senzorii sunt incapsulati si degeaba ii speli, desi exista si exceptii.
De obicei, oxideaza mufele.
Dar nu ai citit tu cu atentie. Si parca nu era scris la avatarul tau capacitatea...sau nu am vazut eu...
Si in general, senzorii sunt incapsulati si degeaba ii speli, desi exista si exceptii.
De obicei, oxideaza mufele.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
eu spun ca este dar nu conteaza raspunde la intrebarea cu senzorul de pe pompa daca se curata sau sa il inlocuiesc daca ai avut ocazia sa inlocuiesti .Merg cateva zile in concediu poate sa ma lase in mers sau daca cade pot sa trag un fir de la plus de la baterie sa il pun pe direct sa deschida ai idee?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
marianmarian scrie:eu spun ca este dar nu conteaza
Nu, nu am umblat pana acum la acel senzor. O sa-l caut sa vad cum arata si o sa-ti spun daca se poate curata. Dar daca e ca si o capsula nedemontabila, nu te mai chinui.
Si omule, vorbeste romaneste ca nu reusesc deloc sa te inteleg. Tu spui ca este...ce? Sau, cine dzeu te-a contrazis in chineza ta?
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
scriu mult fara oprire si le amestec,eu plec maine in concediu .Te intrebam daca se intimpla sa am propleme cu senzorul (el inchide si deschide motorina in pompa care vine di rezervor sau pe intelesul meu electrovalva se m-ai numeste .Daca nu te superi pune si tu un numar de telefon sa te poata contacta mai usor colegii cu probleme.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Senzor inseamna ceva care "simte" o marime fizica, gen debit, nivel, presiune, marime fizica ce este trimisa la diverse computere si in functie de care se iau decizii, in timp ce o electrovalva, un electroventil etc, sunt elemente de comanda, de executie.
Asa cum am spus, nu stiu cum arata componenta la care te referi tu, nu am avut ocazia sa umblu in acea zona. Dar, avand in vedere ca vorbim de un element de executie, presupun ca daca si aceste nu este incapsulat, ar trebui sa se poata desface si curata.
Dar asta numai daca nu este incapsulat.
Asa cum am spus, nu stiu cum arata componenta la care te referi tu, nu am avut ocazia sa umblu in acea zona. Dar, avand in vedere ca vorbim de un element de executie, presupun ca daca si aceste nu este incapsulat, ar trebui sa se poata desface si curata.
Dar asta numai daca nu este incapsulat.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
sandor mihai scrie:În primul rÎnd nu mai da cu spray. Pinionul care antreneazã lanÞul de la distribuÞie este introdus fretat pe ax. Deci nu are pana sau alt sistem de blocare. Dacã se miºcã fata de ax e grav.cÎnd dai cu spray apar explozii ºi implicit miºcãri bruºte ale anumitor piese ce pot duce la ruperea curelei de distribuÞie sau a altor piese. Problema este probabil din cauza faptului cã nu ai suficienta presiune În rampa. Posibil un injector uzat.bujiile nu sunt active decÎt sub ( -4)°c.
salut
scuze di intruziune
am si eu o problema cu un peugeot 607 2.2 hdi 2000
problema e urmatoarea : porneste relativ greu la rece la cald nu mai porneste deloc si cand e in sarcina si ii dau gaz la vre-o depasire sau altceva se opreste motorul
vre-o parere cineva ? merci anticipat
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo