Vreau sa multumesc service-ului de mai sus si in special lui Andrei pentru rezolvarea problemei cu aerul
conditionat, problema ce data de peste 1 an, an in care am pierdut bani si timp si-am stat si fara aer in
caldura de afara.
O problema rezolvata elegant si simplu (pt el nu pentru altii).
Multumesc. Atat.
Multumiri Andrei Ciocarlan si service ANTIM 19
Moderator: Echipa Tehnica
- jackal_kidd
- pasionat
- Mesaje: 113
- Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Multumiri Andrei Ciocarlan si service ANTIM 19
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "
VAND XSARA II DIN AVATAR.
DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.
VAND XSARA II DIN AVATAR.
DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.
- jackal_kidd
- pasionat
- Mesaje: 113
- Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu stiu ce sa zic,
nu am deschis topic-ul asta decat ca sa-i multumesc unui om care m-a ajutat in cel mai corect mod.
Daca insisti uite:
Instalatia mea pierdea freonul in maxim 2 saptamani de la reumplere (au fost cateva...4-5).
Initial am crezut ca e spart radiatorul pentru ca mi s-a mai intamplat si stiam unde sa caut insa nu a fost asa.
Am vidat instalatia de atatea si am umplut-o cu freon incat imi venea sa vand masina ca nu se mai renteaza,
astea facute in diferite locatii din zona in care locuiesc si unde scria refill freon sau reparatii AC, am ajuns pana la
Norauto sau o reprezentanta Citroen de pe Luica, bineinteles bani peste tot, am schimbat si niste garnituri
dar degeaba.
Am venit la Andrei intr-o sambata dimineata si am plecat peste o ora cu AC-ul functional (nu ma asteptam sincer sa tina figura).
Initial, evident, a vidat instalatia, mi-a reconfirmat faptul ca este etansa, a incarcat-o si a gasit motivul pentru care nu pastreaza
nivelul presiunii in interior si de ce se incinge asa tare instalatia cand accelerez (pe loc).
Aici vine partea geniala (poate voi v-ati mai intalnit cu asta, eu nu) primul lucru pe care mi la zis a fost: du-te tu si spala radiatoarele
cu presiune si daca e tot asa mai vedem..
Evident ca in 20 minute eram inapoi cu radiatoarele ca noi si gata de un nou test, test care ne-a aratat ca presiunea in instalatie scazuse cu
aprox 20 grade....
Concluzia a fost una logica: nu se facea racirea cum trebuie (din cauza radiatoarelor pline de praf, insecte si altele...),
instalatia se supraincalzea (ajunsese pe rosu) si evident ca trebuia sa refuleze pe undeva pierzand in acest fel presiunea optima a freonului
din instalatie si in acelasi timp capacitatea de a mai raci aerul din habitaclu.
End of story.
Merci Andrei.
nu am deschis topic-ul asta decat ca sa-i multumesc unui om care m-a ajutat in cel mai corect mod.
Daca insisti uite:
Instalatia mea pierdea freonul in maxim 2 saptamani de la reumplere (au fost cateva...4-5).
Initial am crezut ca e spart radiatorul pentru ca mi s-a mai intamplat si stiam unde sa caut insa nu a fost asa.
Am vidat instalatia de atatea si am umplut-o cu freon incat imi venea sa vand masina ca nu se mai renteaza,
astea facute in diferite locatii din zona in care locuiesc si unde scria refill freon sau reparatii AC, am ajuns pana la
Norauto sau o reprezentanta Citroen de pe Luica, bineinteles bani peste tot, am schimbat si niste garnituri
dar degeaba.
Am venit la Andrei intr-o sambata dimineata si am plecat peste o ora cu AC-ul functional (nu ma asteptam sincer sa tina figura).
Initial, evident, a vidat instalatia, mi-a reconfirmat faptul ca este etansa, a incarcat-o si a gasit motivul pentru care nu pastreaza
nivelul presiunii in interior si de ce se incinge asa tare instalatia cand accelerez (pe loc).
Aici vine partea geniala (poate voi v-ati mai intalnit cu asta, eu nu) primul lucru pe care mi la zis a fost: du-te tu si spala radiatoarele
cu presiune si daca e tot asa mai vedem..
Evident ca in 20 minute eram inapoi cu radiatoarele ca noi si gata de un nou test, test care ne-a aratat ca presiunea in instalatie scazuse cu
aprox 20 grade....
Concluzia a fost una logica: nu se facea racirea cum trebuie (din cauza radiatoarelor pline de praf, insecte si altele...),
instalatia se supraincalzea (ajunsese pe rosu) si evident ca trebuia sa refuleze pe undeva pierzand in acest fel presiunea optima a freonului
din instalatie si in acelasi timp capacitatea de a mai raci aerul din habitaclu.
End of story.
Merci Andrei.
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "
VAND XSARA II DIN AVATAR.
DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.
VAND XSARA II DIN AVATAR.
DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu