Pornit greu - mers in suturi !
Moderator: Echipa Tehnica
Pornit greu - mers in suturi !
Salutare,
O sa incerc aici sa descriu ce se intampla rugandu-va mult sa ma ajutati:
- Dimineata masina scoasa din viteza - frana de mana trasa - pornesc motorul - porneste mai greu ce e drept (dar doar dimineata) la automat dau o singura data dar tin vreo 3 4 secunde cheia invartita si porneste. (A doua pornire o face la sfert de cheie)
- Tine relatiul la 1000 ture
- Fara sa bag in viteza fara nimic calc acceleratia si in loc ca turatia sa ceasca - 1100 - 1200 si asa mai departe o ia in jos (900 - 800) pentru o fractiune de secunde sa sa moara motorul dupa care isi revine. A doua oara cand calc acceleratia nu mai face - doar prima data se intampla
- Plec de pe loc - aici e problema cea mai delicata - merge in suturi primii 10-15 m - da sa moara iar isi revine si tot asa - apoi isi revine brusc si merge perfect normal
Am fost la service-uri am intrebat - nimeni nu stie problema si ma pun sa schimb diverse chestii fara sa stie daca se va repara sau nu (chestia asta va costa mult prea mult)
Va rog mult, sunteti cativa pasionati, cativa chiar lucrati in domeniu si sunteti profesionisti, ajutati-ma cu un sfat sau cu ceva sa o pot repara
Va multumesc enorm, in avans
O sa incerc aici sa descriu ce se intampla rugandu-va mult sa ma ajutati:
- Dimineata masina scoasa din viteza - frana de mana trasa - pornesc motorul - porneste mai greu ce e drept (dar doar dimineata) la automat dau o singura data dar tin vreo 3 4 secunde cheia invartita si porneste. (A doua pornire o face la sfert de cheie)
- Tine relatiul la 1000 ture
- Fara sa bag in viteza fara nimic calc acceleratia si in loc ca turatia sa ceasca - 1100 - 1200 si asa mai departe o ia in jos (900 - 800) pentru o fractiune de secunde sa sa moara motorul dupa care isi revine. A doua oara cand calc acceleratia nu mai face - doar prima data se intampla
- Plec de pe loc - aici e problema cea mai delicata - merge in suturi primii 10-15 m - da sa moara iar isi revine si tot asa - apoi isi revine brusc si merge perfect normal
Am fost la service-uri am intrebat - nimeni nu stie problema si ma pun sa schimb diverse chestii fara sa stie daca se va repara sau nu (chestia asta va costa mult prea mult)
Va rog mult, sunteti cativa pasionati, cativa chiar lucrati in domeniu si sunteti profesionisti, ajutati-ma cu un sfat sau cu ceva sa o pot repara
Va multumesc enorm, in avans
nu ma poate ajuta nimeni cu niciun raspuns ?
- eu am dus masina la service intre timp - si m-au pus s-o las la ei pana in momentul in care vor gasi ce are.
- astazi de exemplu e programata la curatat IAC, Corpul Clapeta si EGR
- am inteles totusi ca la fel de bine - ar putea fi chiar pompa de benzina (asta ar fi cauza pornirii mai greoaie dimineata cum de altfle am explicat in primul post)
- la fel de bine am inteles ca poate fi de la o mie de senzori (senzorul de pe volanta sau de pe mai nus tiu ce)
V-as ruga mult sa va dati cu parerea asupra postului meu pentru ca daca nu ma asteapta inlocuirea masiva a pieselor nestiind daca va rezolva sau nu problema. Sunt pe drumul de a baga o gramada de bani fara sa-mi fie garanatat repararea masinii.
- eu am dus masina la service intre timp - si m-au pus s-o las la ei pana in momentul in care vor gasi ce are.
- astazi de exemplu e programata la curatat IAC, Corpul Clapeta si EGR
- am inteles totusi ca la fel de bine - ar putea fi chiar pompa de benzina (asta ar fi cauza pornirii mai greoaie dimineata cum de altfle am explicat in primul post)
- la fel de bine am inteles ca poate fi de la o mie de senzori (senzorul de pe volanta sau de pe mai nus tiu ce)
V-as ruga mult sa va dati cu parerea asupra postului meu pentru ca daca nu ma asteapta inlocuirea masiva a pieselor nestiind daca va rezolva sau nu problema. Sunt pe drumul de a baga o gramada de bani fara sa-mi fie garanatat repararea masinii.
Merci frumos de raspuns si sugestie. Chiar in momentul asta masina este in service - insa nimeni nu isi poate da seama ce are si au luat-o babeste, asa cum spuneam si in postul anterior - incep prin a curata diverse si .. vedem unde se ajunge. Imi e totusi ca va costa mult prea mult schimbatul de piese si curatatul de diverse iar la final rezultatul sa fie acelasi - adica masina sa nu se fi vindecat. Tocmai de aceasta incercam sa cer o parere - un sfat.
Eu sunt din Craiova, iar aici in Craiova, nu am auzit de vreun service cu Lexia. Am luat legatura si cu userul khan, deranjandu-l de altfel din vacanta. Mi-a zis sa-l caut vineri poate ma poate ajuta cu vreun sfat sau ceva.
Rog pe toti care pot da o idee, un sfat ceva sa o faca pentru ca ajuta foarte mult
Eu sunt din Craiova, iar aici in Craiova, nu am auzit de vreun service cu Lexia. Am luat legatura si cu userul khan, deranjandu-l de altfel din vacanta. Mi-a zis sa-l caut vineri poate ma poate ajuta cu vreun sfat sau ceva.
Rog pe toti care pot da o idee, un sfat ceva sa o faca pentru ca ajuta foarte mult
Producatorul raporteaza pe tipul asta de motor (vizavi de simptomele descrise de tine) o problema la injectoare (bobinele lor). Solutia este de a verifica injectoarele (masurat rezistenta interna) si montarea unui condensator in paralel
Alta problema (mai putin probabila) ar fi coroziunea interna a injectoarelor, cauzata de patrunderea lichidului de la spalatorul de parbriz. Aici se inlocuiesc injectoarele si duzele spalator de parbriz
In ambele cazuri trebuie facuta diagnoza si verificarea injectoarelor
Alta problema (mai putin probabila) ar fi coroziunea interna a injectoarelor, cauzata de patrunderea lichidului de la spalatorul de parbriz. Aici se inlocuiesc injectoarele si duzele spalator de parbriz
In ambele cazuri trebuie facuta diagnoza si verificarea injectoarelor
Va multumesc mult pt ajutor. Cat de curand voi ajunge la verificat de injectoare - va rog mult daca imi pot spune cei din Craiova in special - unde as putea face aceasta verificare si daca aveti idee de pret
@dj01fad - Iti multumesc mult pt amabilitate. Te rog lasa-mi o metoda ca sa te pot contacta, si spune-mi cand as putea s-o fac
@dj01fad - Iti multumesc mult pt amabilitate. Te rog lasa-mi o metoda ca sa te pot contacta, si spune-mi cand as putea s-o fac
Aici dupa parerea mea pot fi doua chestii: injectoarele sau pompa de benzina.
Hint: Ca sa vezi daca e pompa de benzina de vina, trebuie sa moara atunci cand ii dai talpa, jar. Cand sta la relanti se va comporta o.k.
Injectoarele iti vor face probleme si la relanti si la talpa.
Hint: Ca sa vezi daca e pompa de benzina de vina, trebuie sa moara atunci cand ii dai talpa, jar. Cand sta la relanti se va comporta o.k.
Injectoarele iti vor face probleme si la relanti si la talpa.
Aerodynamics are for people who can't build engines.
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
Aceasi problema am avut-o si eu , La 38000 km nu mai pornea decat accelerata tare mergea in suturi nu statea la relantii etc. I-am facut diagnoza la Citroen SD Prestige si mi-au schimbat un injector si bujiile
Snake_
valentin.cralov@post.com
valentin.cralov@post.com
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Dum 18-Mai-2014 15:41
- Localitate: iasi
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Joi 04-Iun-2015 00:05
- Localitate: Ploiesti
salut
Cauzele,pot fi multe pompa de benzina,aprindere,rampa injectoare,senzor clapeta etc. a ta ce face,ce probleme are??
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu