probleme acceleratie turatie Xsara Picasso motor 1,6

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

probleme acceleratie turatie Xsara Picasso motor 1,6

Mesajde anunturi.sebastian » Vin 10-Aug-2012 00:26

Buna ziua

am si eu un Xsara Picasso motor 1,6 benzina.Am urmatorea probleme.Din cand in cand din senin motorul incepe sa nu mai traga si sa faca urat la relanti.Ca si cum ar merge in 3 pistoane.Daca-l turez pe loc,nu mai face cca 5 min dupa care incepe iara sa faca.Ciudat e ca se aude si in esapament un zgomot ciudat.Cum pot sa verific sonda lambda dac cumva nu mai functioneaza.Si la bord in momentul cand motorul incepe sa nu mai traga,incepe si indica aiurea consumul(4l/la 100).
Puteti sa ma ajutati cu ceva informatii??

marse
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:09
Localitate: Timisoara

Mesajde marse » Vin 10-Aug-2012 13:59

salut,
exact aceeasi problema o am si eu. doar ca e xsara break. in rest tot 1.6, 16v.
am schimbat bujiile si e la fel.
am incercat cu alta bobina de inductie si e la fel.
(iti zic astea ca sa nu incerci sa le schimbi si tu).
ma gandesc acum sa verific cureaua de distributie sa nu fi sarit un dinte sau ceva....
inca nu am rezolvat problema ....
oare seamana cu asta de la motorul de 1.8?
http://www.clubcitroen.ro/forum/about19135.html

daca rezolvi intre timp ... scrie te rog ce a avut. o sa scriu si eu.

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

senzor presiune admisie

Mesajde anunturi.sebastian » Vin 10-Aug-2012 14:36

Salut
nu stiu ce naiba sa zic?

am vazut ca tipul a scris acolo de senzor presiune admisie.Care e ala?unde vine?e cel de la clapeta oare?

eu ma gandeam ca e sonda lambda dar am vazut ca el o schimbase

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 10-Aug-2012 14:44

Ca sa testezi sonda lambda cred ca poti sa ii scoti mufa pur si simplu si vezi daca mai face. Din cate stiu poti merge fara sonda aia conectata mai mult timp (in vederea testarii), doar ca va consuma un pic mai mult.
"If in doubt, flat out!"

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

loc

Mesajde anunturi.sebastian » Vin 10-Aug-2012 14:53

oki multumesc

ai idee unde e sonda asta?sa nu scot alta mufa aiurea?

Multumesc

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 10-Aug-2012 15:13

Sper ca nu vorbesc prostii, nu sunt foarte sigur de ce iti zic acuma: Daca ai 2, trebuie sa fie una inainte si una dupa catalizator, pe esapament. Daca ai 1, trebuie sa fie dupa catalizator cred.
"If in doubt, flat out!"

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

2?

Mesajde anunturi.sebastian » Vin 10-Aug-2012 15:17

e din 2003 cred ca e 1

inseamna ca e pe dedesubt pe undeva?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 10-Aug-2012 15:28

Ar trebui sa fie pe esapament cumva pus lateral. Adica nu sa dea in pamant, dar nici sa nu il poti scoate. Ar trebui sa il vezi usor chiar dupa catalizator.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 10-Aug-2012 15:36

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) http://www.4tuning.ro/images/Citroen-Xs ... -6-16v.jpg
i-ti recomand sa faci o testare la colegul khan , catalizatorul nu este sub masina - este in fata motorului ...

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

multumesc

Mesajde anunturi.sebastian » Vin 10-Aug-2012 15:37

este cel cu fir albastru???

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 10-Aug-2012 17:31

da , dar revin la recomandarea unei verificari cu Lexia

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

multumesc

Mesajde anunturi.sebastian » Sâm 11-Aug-2012 08:05

Multumesc

am mai pus o intrebare pe un forum
referitor la becul din bord de sub termometru.La mine este galben,si nu stiu daca nu cumva trebuie sa fie verde?oare indica vreo problema daca e galben?nu se incalzeste

anunturi.sebastian
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Vin 10-Aug-2012 00:14
Localitate: Bucuresti

tremurat motor

Mesajde anunturi.sebastian » Lun 13-Aug-2012 11:09

Am scos si sond lambda si la fel face

ce am observat este ciudat:
la relanti pe loc nu face.Deci pornesc motorul si merge ok.Insa cand pornesc un alt consumator(faruri sau aer) incepe si tremura de zici ca merge in doua pistoane.Am verificat si la baterie sa vad daca incarca si baga 14 deci e oki.

MA POATE AJUTA CINEVA CU UN TESTER undeva in sect 6 Bucuresti?Nu-i dau de cap nicicum.

Tremura motorul de zici ca-i diesel si se misca pana in spate la esapament.

Cum poti testa pompa de ijectie daca e dusa?



Multumesc

marse
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:09
Localitate: Timisoara

Mesajde marse » Lun 10-Sep-2012 10:25

salut
am discutat problema cu un coleg de servici si a patit si el ceva similar cu alta masina (alta marca).
din ce mi-a zis in cazul lui, pe unul din injectoare, contactul nu era bine facut.

am incercat si la mine, cu motorul pornit, la relanti, sa apas pe contacte (seamana oarecum cu niste fishe).
la unul din ele, cand l-am apasat, a scazut turatia tare, cam cum facea si cand mergea masina rau.

de o saptamana nu mai face deloc probleme.

incearca si tu ... cine stie.

stefancycy
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Dum 20-Mar-2011 19:51
Localitate: slobozia

Mesajde stefancycy » Mar 30-Oct-2012 18:38

salut.aceeasi problema o am si eu la xsara coupe 1.4i si de ceva timp ma tot chinui sa ii dau de cap.am schimbat bujii am schimbat bobina de inductie si nustiu ce sa ii mai fac.cat e rece 1-2-5 min fara sa o fortez merge perfect rotund si normal in schimb daca a apucat sa sa incalzeasca putin e teroare, nu mai sta la relanti rotund nu mai trage deloc motorul si daca nu o turez mai tare si sa o tin din ambreiaj abia daca pleca de pe loc.aveti idee ce ar trebui facut? :prayer: ](*,)


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu