stimate domn, cred ca ne confundati: acesta este un forum citroen.
nu au cum sa puna taxe, decat pentru inmatriculare.
Masina noua vs. SH
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
paco scrie:Apropos de SH vs noua, voi fi mereu de partea SH. Dai cu 50% mai putin pe ea, e inca buna, daca nu chiar foarte buna si, la revanzare, nu pierzi decat f putin.
De exemplu, ca tot e in ultima vreme in discutie (desi il rog sa nu se supere, nu e vizat direct de ce spun), Adytzu, daca-si vinde masina acum, mai obtine pe ea jumatate din cat a dat. Adica pierde peste 5000-6000 euro. Daca-si cumpara...propria lui masina acum, o lua la un pret foarte bun (nu stiu exact cat, 6-7000?) si peste 3 ani o dadea cu 5000. Pierdea 1000-2000. Si nu cred ca masina lui are nevoie de reparatii capitale in 3 ani. Ca sa nu mai spun ca in Vest devalorizarea e si mai drastica la "noutati".
Aici trebuie sa recunosc ca "paco" are dreptate.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Pai tocmai asta este problema... am vazut ce imi ofera Citroen! 
In 4 luni de cand am cumparat masina, de 2 ori mi s-a intamplat sa ma urc in ea si sa nu mai porneasca!
Am inteles, si am acceptat explicatia: Unul din calculatoare a refuzat sa mai porneasca.
Dar as vrea sa amintesc ca eu am treaba cu masina, nu cu calculatorul. Daca aluia ii o fi somn, foarte bine, sa doarma, dar mie sa imi porneasca masina cand dau la cheie. Clar?
Despre troncanelile care ma insotesc zilnic presupun ca nu mai are rost sa amintesc. Ca o chestie, acum 2 seri, imi tot troncanea ceva in plasticul din portiera mea. L-am pipait eu, l-am apasat sa vad de unde o veni zgomotul ala, pana la urma nu am mai rezistat psihic si i-am **** un cot, scuzati expresia.

In 4 luni de cand am cumparat masina, de 2 ori mi s-a intamplat sa ma urc in ea si sa nu mai porneasca!
Am inteles, si am acceptat explicatia: Unul din calculatoare a refuzat sa mai porneasca.
Dar as vrea sa amintesc ca eu am treaba cu masina, nu cu calculatorul. Daca aluia ii o fi somn, foarte bine, sa doarma, dar mie sa imi porneasca masina cand dau la cheie. Clar?
Despre troncanelile care ma insotesc zilnic presupun ca nu mai are rost sa amintesc. Ca o chestie, acum 2 seri, imi tot troncanea ceva in plasticul din portiera mea. L-am pipait eu, l-am apasat sa vad de unde o veni zgomotul ala, pana la urma nu am mai rezistat psihic si i-am **** un cot, scuzati expresia.
Arise, mai toate masinile noi se comporta aleatoriu la capitolul electronica. Am auzit ca toate marcile dau rateuri la greu. Cu treaba cu zgomotele, nu stiu ce sa zic, poate e bine sa ne obisnuim si cu ele, nu de alta, dar nu e masina fara greieri, ca lacul fara broaste...
Nu stiu cum se face ca eu aud mereu pe la emisiunile de masini ca rigiditatea caroseriei a crescut cu 50% fata de generatia precedenta s. a. m. d., le lauda de parca ar fi nave spatiale, dar, dupa 2-3 ani de "Dakar" romanesc, cam sufera mititelele. Si apropos de CX-ul lui jgr1001: ati vazut ce fiare imense are CX-ul in compartimentul motor? Zici ca sunt oase de vaca! Astea noi sunt facute din plasticel, flapsuri si butoane. Cum sa tine, frate?
De-aia zic, SH e sfant: tot nu tine mult, macar sa nu dai o poala de bani pe ea...
Nu stiu cum se face ca eu aud mereu pe la emisiunile de masini ca rigiditatea caroseriei a crescut cu 50% fata de generatia precedenta s. a. m. d., le lauda de parca ar fi nave spatiale, dar, dupa 2-3 ani de "Dakar" romanesc, cam sufera mititelele. Si apropos de CX-ul lui jgr1001: ati vazut ce fiare imense are CX-ul in compartimentul motor? Zici ca sunt oase de vaca! Astea noi sunt facute din plasticel, flapsuri si butoane. Cum sa tine, frate?
De-aia zic, SH e sfant: tot nu tine mult, macar sa nu dai o poala de bani pe ea...
Interesant topicul
Am si eu 2 probleme in ceea ce priveste SH : (cu 15000 imi iau audi A4 din 2003-2004 )
1.Ce te faci daca ti se strica ceva la masina respectia -la un audi ma rupe costul reparatiei .(daca o iei de noua 2-3 ani ai garantie )
2.De unde stiu eu ca acei kilometrii sunt reali .,deobicei cam toate cele aduse de`a fara ,sunt umblate la kilometraj ! (si sa ma duc eu in germania sau in alta parte sa`mi iau masina nici nu se pune problema )
Am si eu 2 probleme in ceea ce priveste SH : (cu 15000 imi iau audi A4 din 2003-2004 )
1.Ce te faci daca ti se strica ceva la masina respectia -la un audi ma rupe costul reparatiei .(daca o iei de noua 2-3 ani ai garantie )
2.De unde stiu eu ca acei kilometrii sunt reali .,deobicei cam toate cele aduse de`a fara ,sunt umblate la kilometraj ! (si sa ma duc eu in germania sau in alta parte sa`mi iau masina nici nu se pune problema )
Pai, tocmai asta e, ca decat sa dai 15.000 pe un Audi SH sau Mercedes (care te poate costa enorm daca ai luat teapa), mai bine, cu 15.000 iti iei un Megane nou. Eu vroiam sa spun doar atat: cu cat nivelul aspiratiilor e mai mic, cu atat sansele sa fii multumit sunt mai mari. Decat un Audi SH la 15.000, mai bine un Megane 1 la 3000! Asta e filosofia mea, desigur, multi n-o impartasesc. Cei care, cum spui tu, vor Audi SH la 15.000 nu fac decat sa transfere dorinta de MAI BUN aupra masinii SH, in timp ce eu caut cea mai buna oferta la cel mai mic pret. Iar asta e masina ideala, care nu te reprezinta prin pret sau marca, ci prin faptul ca e ieftina si te duce unde ai nevoie.
Ieri am condus Octavia II a unui amic, TD de 105 cai. O masina de 18.000 de euro care mi s-a parut, sincer, banala. Pur si simplu o Xantie din 97, pe care am condus-o ceva timp in urma, mi s-a parut MULT mai eleganta, mai stilata si mai atragatoare la mers. Si-atunci, intreb, de ce sa dau 18.000 pe masinoaia asta impersonala (stil...nemtesc), cand pot sa dau 3000 pe prima si ma simt realmente mai bine la volan? Desigur, Skoda va tine, in absolut, mai mult decat Xantia, dar nu cu mult, asadar...
Eu cred ca cei care alearga dupa masini noi sunt victimele iluziei lumii de azi: tot ce e nou e mai bun. S-a dovedit in nenumarate cazuri ca e pe dos. De exemplu, citeam niste forumuri auto din FR despre R25 si posesorii de Laguna care avusesera R25 spuneau ca regreta fosta masina si ca Laguna e o porcarie pe langa prima...
De altfel, si Adytzu spunea ca O2 ar fi mai mai nereusita decat O1, dupa parerea multora.
Uneori, o masina de 4-5 ani reusita ca model si bine intretinuta iti poate aduce satisfactii mai mari (raport pret-calitate) decat una noua si, eventual, cu hibe.
Ieri am condus Octavia II a unui amic, TD de 105 cai. O masina de 18.000 de euro care mi s-a parut, sincer, banala. Pur si simplu o Xantie din 97, pe care am condus-o ceva timp in urma, mi s-a parut MULT mai eleganta, mai stilata si mai atragatoare la mers. Si-atunci, intreb, de ce sa dau 18.000 pe masinoaia asta impersonala (stil...nemtesc), cand pot sa dau 3000 pe prima si ma simt realmente mai bine la volan? Desigur, Skoda va tine, in absolut, mai mult decat Xantia, dar nu cu mult, asadar...
Eu cred ca cei care alearga dupa masini noi sunt victimele iluziei lumii de azi: tot ce e nou e mai bun. S-a dovedit in nenumarate cazuri ca e pe dos. De exemplu, citeam niste forumuri auto din FR despre R25 si posesorii de Laguna care avusesera R25 spuneau ca regreta fosta masina si ca Laguna e o porcarie pe langa prima...
De altfel, si Adytzu spunea ca O2 ar fi mai mai nereusita decat O1, dupa parerea multora.
Uneori, o masina de 4-5 ani reusita ca model si bine intretinuta iti poate aduce satisfactii mai mari (raport pret-calitate) decat una noua si, eventual, cu hibe.
Apropos de nr. de kilometri. Or fi umblate la kilometraj, dar nu ca pe la noi...
Si oricum, nu-ti baga nimeni masina pe gat, o incerci inainte. Daca ai cat de cat experienta, simti o masina obosita. Plus ca in Germania masinile de 3-4 ani nu prea au cum sa fie obosite, au drumuri impecabile si service asemenea. Ce sa aiba, in afara de KM mai multi? Toate au carte de service, toate au inspectii tehnice la zi si acolo nu merge cu spaga, masina trebuie sa corespunda din toate punctele de vedere. N-or fi nemtii zmei, dar parca la masini se mai pricep. Asa ca eu am incredere (as avea).
Si mai e un aspect, deloc neglijabil. Pentru piata estica, masinile NOI sunt mai proaste decat cele pt piata vestica. E lucru stiut. Ai toate sansele sa iei o masina noua de aici mai proasta decat una SH de acolo.
Si oricum, nu-ti baga nimeni masina pe gat, o incerci inainte. Daca ai cat de cat experienta, simti o masina obosita. Plus ca in Germania masinile de 3-4 ani nu prea au cum sa fie obosite, au drumuri impecabile si service asemenea. Ce sa aiba, in afara de KM mai multi? Toate au carte de service, toate au inspectii tehnice la zi si acolo nu merge cu spaga, masina trebuie sa corespunda din toate punctele de vedere. N-or fi nemtii zmei, dar parca la masini se mai pricep. Asa ca eu am incredere (as avea).
Si mai e un aspect, deloc neglijabil. Pentru piata estica, masinile NOI sunt mai proaste decat cele pt piata vestica. E lucru stiut. Ai toate sansele sa iei o masina noua de aici mai proasta decat una SH de acolo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats