Ce e megasel?
Si cat costa?
Sfaturi motorina care sa nu inghete iarna
Moderator: Echipa Tehnica
Ok, am inteles, e un aditiv. Am avut si eu Metabond in motor (intr-unul pe benzina), am fost multumit la primul schimb de ulei, dar, de la al doilea, n-am mai simtit efectele pozitive si am renuntat.
Vad ca Megasel-ul e din aceeasi familie, adica firma.
Mi se pare cam complicat modul de "administrare", in rest, pretul e de bun simt. Chiar se reduce consumul cu cat zic ei (pana la 30% la motoarele vechi?)? Mi se pare cam exagerat. Ar fi prea convenabil...
Vad ca Megasel-ul e din aceeasi familie, adica firma.
Mi se pare cam complicat modul de "administrare", in rest, pretul e de bun simt. Chiar se reduce consumul cu cat zic ei (pana la 30% la motoarele vechi?)? Mi se pare cam exagerat. Ar fi prea convenabil...
paco scrie:........ dar, de la al doilea, n-am mai simtit efectele pozitive si am renuntat.
Vad ca Megasel-ul e din aceeasi familie, adica firma.
Mi se pare cam complicat modul de "administrare", in rest, pretul e de bun simt. Chiar se reduce consumul cu cat zic ei (pana la 30% la motoarele vechi?)? Mi se pare cam exagerat. Ar fi prea convenabil...
1)La prima folosire, produsul si-a facut efectul scontat, a redus frecarea intre toate partile metalice in miscare si a marit puterea motorului cu circa 10-17%.


2)Reducerea consumului mai depinde si de maniera de conducere.Reducerea reala prin folosirea produsului este de circa 10%.
3)Prin folosirea in mod regulat a produsului prelungeste de 3 (trei) ori viata motoarelor noi, iar la cele vechi, dubleaza resursa de viata, adica in cazul in care (ipotetic vorbind) motorul si-ar da duhul peste 60.000 km, RK-ul s-ar face dupa 120.000 km.

Da-mi voie sa fiu niel mai sceptic si sa comentez ce spui tu.
1.Bun, am inteles, trebuia sa-l folosesc mereu, adica la fiecare schimb de ulei. Dar costa mai mult decat schimbul de ulei (900.000 aditivul, 500.000 schimbul pe vremea aia, nu mai stiu exact, eram prin 2002 - concluzia e ca nu renta deloc!)
2. Ce inseamna consumul REAL? Suna ca dracu, ca si TIMP REAL (am vazut ca majoritatea oamenilor care lucreaza contra cronometru apreciaza timpul...REAL - ce-o fi aia?). Deci, ce e consumul real? Eu n-am observat nici un consum diminuat de benzina, nici real, nici imaginar. Vrei sa spui ca daca mergi linistit iti consuma (REAL) mai putin? Pai, atunci, unde e efectul miraculos? Eu vreau sa consume mai putin si daca merg mai avantat, nu e normal? Atentie, fara sa fac curse, dar nici ca mosii...
3. Nu cred in ruptul capului ca un motor nou tratat cu Metabond va tine de trei ori mai mult (adica, in medie, peste 1000.000km!), asa cum nu cred ca viagra va putea face vreodata 3 X BARBAT din noi...Astea sunt minciuni prost camuflate
, venite de la departamentele de marketing.
1.Bun, am inteles, trebuia sa-l folosesc mereu, adica la fiecare schimb de ulei. Dar costa mai mult decat schimbul de ulei (900.000 aditivul, 500.000 schimbul pe vremea aia, nu mai stiu exact, eram prin 2002 - concluzia e ca nu renta deloc!)
2. Ce inseamna consumul REAL? Suna ca dracu, ca si TIMP REAL (am vazut ca majoritatea oamenilor care lucreaza contra cronometru apreciaza timpul...REAL - ce-o fi aia?). Deci, ce e consumul real? Eu n-am observat nici un consum diminuat de benzina, nici real, nici imaginar. Vrei sa spui ca daca mergi linistit iti consuma (REAL) mai putin? Pai, atunci, unde e efectul miraculos? Eu vreau sa consume mai putin si daca merg mai avantat, nu e normal? Atentie, fara sa fac curse, dar nici ca mosii...
3. Nu cred in ruptul capului ca un motor nou tratat cu Metabond va tine de trei ori mai mult (adica, in medie, peste 1000.000km!), asa cum nu cred ca viagra va putea face vreodata 3 X BARBAT din noi...Astea sunt minciuni prost camuflate

paco scrie:......
2. Ce inseamna consumul REAL? Suna ca dracu, ca si TIMP REAL (am vazut ca majoritatea oamenilor care lucreaza contra cronometru apreciaza timpul...REAL - ce-o fi aia?). Deci, ce e consumul real? Eu n-am observat nici un consum diminuat de benzina, nici real, nici imaginar. Vrei sa spui ca daca mergi linistit iti consuma (REAL) mai putin? Pai, atunci, unde e efectul miraculos? Eu vreau sa consume mai putin si daca merg mai avantat, nu e normal? Atentie, fara sa fac curse, dar nici ca mosii...
3. Nu cred in ruptul capului ca un motor nou tratat cu Metabond va tine de trei ori mai mult (adica, in medie, peste 1000.000km!), asa cum nu cred ca viagra va putea face vreodata 3 X BARBAT din noi...Astea sunt minciuni prost camuflate, venite de la departamentele de marketing.
Te rog sa citesti putin mai atent nu am spus consum real ci reducre reala, adica se reduce consumul, dar nu cu 30% cum sustin unii. Ca examplu, iti pot spune ca dupa ce am"riscat" punand produsele acolo unde a trebuit, adica, motor, cutie, rulmenti, planetare, motorina,etc, consumul de la 8 in oras (cu toate ca am facut tot felul de modificari la pompa sau maniere de conducere), s-a redus la 5.72 l/100km, consum pe care-l am si acum. Acest "fenomen" m-a determinat sa folosesc in continuare Metabond-ul.
In cazul in care chiar nu crezi ca viata motorului, si numai motor, se poate prelungi atat de mult, te invit sa vezi pe viu, GRATIS-cu scuzele de rigoare pentru literele mari, ce face produsul.
Nu, dar de bani...?
Pana la urma, e un calcul contabil.
Altfel, de ce sa-l folosesti, numai sa se simta mai bine segmentii in motor?
Repet, pretul (la aditivul de motorina) mie nu mie se pare mare (la cel de ulei e exagerat daca trebuie folosit mereu), dar...cred ca daca faci toate calculele, ajungi tot acolo - asta daca nu consideri ca mergand 1.000.000 km cu motorul nereparat iesi in castig. Aici cred ca ne intalnim cu fenomenul perpetuum mobile...Facand 1.000.000 km ai costuri enorme la carburant, ceea ce face ca eventuala reparatie a motorului sa nu mai conteze!
Pana la urma, e un calcul contabil.
Altfel, de ce sa-l folosesti, numai sa se simta mai bine segmentii in motor?
Repet, pretul (la aditivul de motorina) mie nu mie se pare mare (la cel de ulei e exagerat daca trebuie folosit mereu), dar...cred ca daca faci toate calculele, ajungi tot acolo - asta daca nu consideri ca mergand 1.000.000 km cu motorul nereparat iesi in castig. Aici cred ca ne intalnim cu fenomenul perpetuum mobile...Facand 1.000.000 km ai costuri enorme la carburant, ceea ce face ca eventuala reparatie a motorului sa nu mai conteze!
paco scrie:Nu, dar de bani...?
Pana la urma, e un calcul contabil.
Altfel, de ce sa-l folosesti, numai sa se simta mai bine segmentii in motor?
Repet, pretul (la aditivul de motorina) mie nu mie se pare mare (la cel de ulei e exagerat daca trebuie folosit mereu), dar...cred ca daca faci toate calculele, ajungi tot acolo - asta daca nu consideri ca mergand 1.000.000 km cu motorul nereparat iesi in castig. Aici cred ca ne intalnim cu fenomenul perpetuum mobile...Facand 1.000.000 km ai costuri enorme la carburant, ceea ce face ca eventuala reparatie a motorului sa nu mai conteze!
Trimite-mi o adresa de mail si-ti trimit un calcul.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO