CITROEN C5 -visul meu
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
nu avem atâta autostrada sa fi mers in zona rosie 10 minute ca ajungeam in Sebes,;)
ma tot uit de vreo 2 luni pe forumul asta, in special la C5 III si nu se plange lumea de probleme, ca toata lumea cu care am vb de Citroen mi-a zis sa fug de el ca numai probleme sunt si is piesele scumpe si eu de a dracu mi-am luat C5 sa le dau peste nas la ĂŁștia cu nemtoiace, la inceput ma uitam dupa A4 dar cand am urcat in masina am zis ca nu mai imi trebuie, cred ca masina aia ii facuta pe platforma de golf 4, ii foarte mic in special in spate dar cand am urcat intru-n C5 am zis gata nu ma mai intereseaza alta masina, si referitor la piese nu mi se pare scump, am intrebat cat costa un kit de distributie original de Citroen am primit pretul de : 530 lei kitul, 240 pompa de apa care ii garantat in conditi de mers in Romania 180000 de km cea ce e foarte bine.
ma tot uit de vreo 2 luni pe forumul asta, in special la C5 III si nu se plange lumea de probleme, ca toata lumea cu care am vb de Citroen mi-a zis sa fug de el ca numai probleme sunt si is piesele scumpe si eu de a dracu mi-am luat C5 sa le dau peste nas la ĂŁștia cu nemtoiace, la inceput ma uitam dupa A4 dar cand am urcat in masina am zis ca nu mai imi trebuie, cred ca masina aia ii facuta pe platforma de golf 4, ii foarte mic in special in spate dar cand am urcat intru-n C5 am zis gata nu ma mai intereseaza alta masina, si referitor la piese nu mi se pare scump, am intrebat cat costa un kit de distributie original de Citroen am primit pretul de : 530 lei kitul, 240 pompa de apa care ii garantat in conditi de mers in Romania 180000 de km cea ce e foarte bine.
danny29 scrie:nu avem atâta autostrada sa fi mers in zona rosie 10 minute ca ajungeam in Sebes,;)
ma tot uit de vreo 2 luni pe forumul asta, in special la C5 III si nu se plange lumea de probleme, ca toata lumea cu care am vb de Citroen mi-a zis sa fug de el ca numai probleme sunt si is piesele scumpe si eu de a dracu mi-am luat C5 sa le dau peste nas la ĂŁștia cu nemtoiace, la inceput ma uitam dupa A4 dar cand am urcat in masina am zis ca nu mai imi trebuie, cred ca masina aia ii facuta pe platforma de golf 4, ii foarte mic in special in spate dar cand am urcat intru-n C5 am zis gata nu ma mai intereseaza alta masina, si referitor la piese nu mi se pare scump, am intrebat cat costa un kit de distributie original de Citroen am primit pretul de : 530 lei kitul, 240 pompa de apa care ii garantat in conditi de mers in Romania 180000 de km cea ce e foarte bine.

Exista doar doua tipuri de masini pe lumea asta: Masinile nemtesti, si celelalte masini....
Aerodynamics are for people who can't build engines.
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
se poate sa ai dreptate alexpr dar pana acum am avut ocazia sa conduc un passat b6 si o skoda octavia tour, la passat motorul 2.0 tdi nu are rost sa povestesc ce probleme am avut cu el(pompa motorina, volanta, bujii, motorasul de aer din interior, xenon ars, broasca de la ambele usi fata si mai sunt dar nu mai le retin pe toate acum) distributia a costat 1860 de lei la reprezentanta, la citroen am zis pretul, revizia mica in jur de 500 de lei, la citroen pana acum revizie mare 530 de lei, Skoda, nici o problema la motor dar ma omoara masina aia din cauza confortului, stabilitati si viteza maxima cu ea 187 km/h mai mult nu merge doar sa o remorchezi de un avion la decolare, revizile la fel ca si la passat, distributia ii vine si la aia imediat randu 1500-1600 de lei, in schimb citroenul la confort nu am cuvinte, cand il mai pui si in modulul sport sta in curba ca si o masina de curse si la piese inca nu stiu sa ma pronunt doar revizia facuta si atat, informativ cat costa un cilindru la masinile astea, am ajuns la concluzia la melodia aia de la Mafia,
"ai un Passat (stiu)
2003 (stiu)
V6 TDI cu tot ce vrei pe el ; stiu
da mai stiu ca sunt catva sute ca a ta
parc-ati f*** toti aceeasi piz**"
masinile nemtesti nu au personalitate sau daca o au, o au pe ceea cum zicea mesersmith "Tipul cocalarului de romania."
"ai un Passat (stiu)
2003 (stiu)
V6 TDI cu tot ce vrei pe el ; stiu
da mai stiu ca sunt catva sute ca a ta
parc-ati f*** toti aceeasi piz**"
masinile nemtesti nu au personalitate sau daca o au, o au pe ceea cum zicea mesersmith "Tipul cocalarului de romania."
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Sunteti un pic cam subiectivi si asta nu e bine. Manerele mele de usi scartaie in draci, desi sunt prinse bine. La A4 nu. La A4 partea de sub volan e facuta cu cap ca atunci cand iti tragi scaunul in fata sa nu dai cu picioarele in volan sau alte plastice puse fara sens. La C5, daca dau scaunul mai in fata, dau cu piciorul de partea bordului unde este cd playerul si alea. Este gandit cam cu piciorul. Singura chestie care e foarte bine facuta la Citroen e suspensia, drept urmare mi-am luat citroen C5 si pretul, drept urmare mi-am luat din 2005 si nu din 2000.
"If in doubt, flat out!"
c5
mbc... aici e sectiunea pentru citroen c5 lll... te rog suie te intr unul aseaza te in scaun ,poti sa i dai o cheie.. si apoi posteaza pe forum despre confort si alte scartieturi,uita te la alte forumuri gen ww,audi mercedes si vezi si de acolo problemele
tind sa cred ca este o diferenta dintre c5 II si III la confort, la dotari cred ca III a pierdut cate ceva, dar pot sa spun ca o masina mai confortabila ca si C5 III nu este, am facut azi o tura cu ea de vreo 200 de km si este extrordinara din toate punctele, motorul, cutia, confortul, dotariile iti da impreia o masina de lux, eu am dotarea la scaune cand deschid usa se da scaunul in spate si 2 memorii, mbc cand vin in cj am sa ti-o dau la o tura poate o sa iti schimbi parerea de automate ca sincer sa iti spun cand am citit parerile tale chiar vroiam sa nu o cumpar si acum nu imi pare rau.
O seara placuta
Daniel.
O seara placuta
Daniel.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Re: c5
crys71 scrie:mbc... aici e sectiunea pentru citroen c5 lll... te rog suie te intr unul aseaza te in scaun ,poti sa i dai o cheie.. si apoi posteaza pe forum despre confort si alte scartieturi,uita te la alte forumuri gen ww,audi mercedes si vezi si de acolo problemele
Bai baieti, eu daca zic ceva fara acoperire la serviciu imi pierd toata credibilitatea. Fiind invatat cu chestia asta, credeti voi ca ma apuc sa dau povesti asa, de plictiseala? Adica eu pot linistit sa nu mai scriu nimic ca tot la fel de castigat sunt. Am apelat la metoda asta si a fost bine in trecut, dar mie mi-ar fi placut sa imi spuna lumea anumite aspecte si sa nu le descopar singur. Acestea fiind spuse, tin sa precizez ca am incercat cateva C5 III, printre care si V6 HDI, 2.0 HDI 140 si inca unul diesel in legatura cu care nu sunt sigur ce motor avea (ceva diesel). Acum sa luam pe rand anumite aspecte.
Masina confortabila:
C5 II are standard suspensie hidrapneumatica. C5 doar la nivelul de dotari superioare.
C5 II are mai mult spatiu pentru pasageri decat C5 III, aspect confirmat si de dealer.
Nivel calitativ: inafara de V6 HDI, celelalte 2 erau pline de plastic ieftin si, din punctul meu de vedere, mai urate decat C5 II. V6-le avea ceva diferit si era mult mai placut. Plus ca avea display mare care se integra perfect cu restul. Celelalte doua aveau display monocrom mic.
Parerea mea de automate nu e prea relevanta la acest subiect. Eu imi imaginez in minte cum ar trebui sa schimbe masina si daca nu schimba asa e de rau. Mie mi-au placut mult cutiile automate de la BMW. Nu sunt groaznice sau ceva, dar pe mine m-ar termina psihic. Nu sunt la fel de bune ca cele manuale.
Masina mai confortabila ca C5 nu este? Zic si eu, o fi C6-le cel putin.
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Masina mai confortabila decat c5-ul, este c6, evident. Asta datorita ampatamentului, lungimii totale si a greutatii. A se vedea testul Top Gear cu c6 vs bmw seria 7 parca.
Imaginati-va o barca si un vapor. Cum credeti ca vor fi afectate de valuri? Evident, in mod diferit, valurile mici vor afecta barca, nu si vaporul, iar la valuri mari, nu mai are rost sa ne gandim.
Cutia de pe v6 este dumnezeu pe pamant. Am facut un drive test cu o astfel de automata si m-a innebunit complet.
Doar criza m-a oprit sa n-o comit. Era 34 de mii de euro si eram la un pas s-o comit.
Comparativ, am mers si cu o Honda civic automata si...nu, nu mi-a placut. F rigida, batoasa, zgaltaia in toate felurile.
C5 este o masina care pune accent pe confort si chiar nu cred ca trebuie sa fiu zgaltait de cutie, ca la o masina sport.
Intr-adevar, diferentele intre orice model de c5III si c5 III dar cu v6 si automata sunt f multe.
Pana si antifonarea este f diferita, materialele, etc.
Eu am var II si daca obtin un pret bun, o dau ca sa pun diferenta, oricat ar fi ea, pentru un v6 automat.
Imaginati-va o barca si un vapor. Cum credeti ca vor fi afectate de valuri? Evident, in mod diferit, valurile mici vor afecta barca, nu si vaporul, iar la valuri mari, nu mai are rost sa ne gandim.
Cutia de pe v6 este dumnezeu pe pamant. Am facut un drive test cu o astfel de automata si m-a innebunit complet.
Doar criza m-a oprit sa n-o comit. Era 34 de mii de euro si eram la un pas s-o comit.
Comparativ, am mers si cu o Honda civic automata si...nu, nu mi-a placut. F rigida, batoasa, zgaltaia in toate felurile.
C5 este o masina care pune accent pe confort si chiar nu cred ca trebuie sa fiu zgaltait de cutie, ca la o masina sport.
Intr-adevar, diferentele intre orice model de c5III si c5 III dar cu v6 si automata sunt f multe.
Pana si antifonarea este f diferita, materialele, etc.
Eu am var II si daca obtin un pret bun, o dau ca sa pun diferenta, oricat ar fi ea, pentru un v6 automat.
ba fratilor eu fac referire la clasa asta de masina nu la C6 sau alte modele din clasa mai sus, il compar cu un A6, superb, seria 5, passat din ani 2008, 2009, ca asa am mai mers cu un lexus ls 600 hibrid si nu am termen de comparatie, eu compar mere cu mere, si la bani astia nu gasesc masina mai confortabila si din dimplu fapt ca are hidractive ca restu din clasa asta nu prea au, la A 6 am auzit ca ar fii, si referitor la versiunea II de C5 si eu am zis ca au venit cu mai multe dotari standard, pe cand la III numai la modelele de sus gasesti H3 frana electronica, samd.
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
danny29 scrie:ba fratilor eu fac referire la clasa asta de masina nu la C6 sau alte modele din clasa mai sus, il compar cu un A6, superb, seria 5, passat din ani 2008, 2009, ca asa am mai mers cu un lexus ls 600 hibrid si nu am termen de comparatie, eu compar mere cu mere, si la bani astia nu gasesc masina mai confortabila si din dimplu fapt ca are hidractive ca restu din clasa asta nu prea au, la A 6 am auzit ca ar fii, si referitor la versiunea II de C5 si eu am zis ca au venit cu mai multe dotari standard, pe cand la III numai la modelele de sus gasesti H3 frana electronica, samd.
A6 nu face parte din clasa lui C5; daca vrei sa compari cu ceva de la Audi, compara-l cu A4
nu stiu ce sa zic la treaba asta, A4 este foarte mic la pasagerii din spate, lungimea lui C5 are 4779 mm pe cand audi 4709, sa nu compar combi la masini, ca audi are 4586 pe cand C5 are 4829, a6 berlina 4927 si avant la fel, se apropie intre masinili astea 2 dar nici o sansa de a4, a 4 e facut cred ca pe platforma de Octavia 1 ca ii prea mica diferenta de platforme de la una la alta.
urcate in A4 si iti vei da seama.
ieri am stat pe bancheta din spate la C5 si poti sa joci o hora acolo.
la A4 ai loc fix unde sa iti bagi piciorele.
urcate in A4 si iti vei da seama.
ieri am stat pe bancheta din spate la C5 si poti sa joci o hora acolo.
la A4 ai loc fix unde sa iti bagi piciorele.
Sincer eu cu a mea...am consum de 6,2 exclusiv in oras....si este media din ultimii 2000 de km.
Pentru cei care vor sa ma cunoasca mai bine: http://www.youtube.com/user/traiescsazambesc
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
.danny29 scrie:nu stiu ce sa zic la treaba asta, A4 este foarte mic la pasagerii din spate, lungimea lui C5 are 4779 mm pe cand audi 4709, sa nu compar combi la masini, ca audi are 4586 pe cand C5 are 4829, a6 berlina 4927 si avant la fel, se apropie intre masinili astea 2 dar nici o sansa de a4, a 4 e facut cred ca pe platforma de Octavia 1 ca ii prea mica diferenta de platforme de la una la alta.
urcate in A4 si iti vei da seama.
ieri am stat pe bancheta din spate la C5 si poti sa joci o hora acolo.
la A4 ai loc fix unde sa iti bagi piciorele.
verifica pe forumuri si vei vedea: C5 este in clasa family, impreuna cu Passat, Peugeot 508, Laguna, A4, Mercedes clasa C, Skoda Superb, Seat Exeo, BMW seria 3, Honda Acord, Mazda 6, Opel Insignia, etc cu pozitionari diverse (entry, medium, premium)
In clasa lui A6 sunt C6, BMW seria 5, Mercedes clasa E
nu contest ce spui tu dar eu A4 am vrut sa imi iau, nu se compara la interior un A4 cu C5 ca si dimensiuni, in special la pasageri din spate, la mine criteriul nr 1 a fost sa imi cumpar o masina in care sa stea 3 persoane in spate lejer, acum am o octavia tour si 3 persoane pe bancheta din spate sa stea ii crima, la fel e si la a4.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu