bineinteles ca nu m-am putut abtine si mi-am bagat nasul! am schimbat impreuna cu 2 prieteni poma de injectie...fara a fi facut vreodata unul din noi asta.
la inceput ma gandeam sa apelez la cineva cu experienta...
multumesc lui Mihai Stan pentru sfatul dat telefonic!

nu reuseam sa pun cureaua de distributie la loc pe fulie! ca rolele intinzatoare habar n-am cum se desfac.
multumesc si lui WLD pentru amabilitatea din ultimele zile si pentru furnizarea pompei!
frig, ceata, umezeala, maini rupte si degete taiate...dar am pornit-o!!!
neaparat trebuie sa gasesc pe cineva prin zona care se pricepe sa regleze avansul. noi ne-am chinuit ceva, am reusit cat de cat dar mie tot nu-mi place!
mai ales ca la tura pe care am dat-o

se aude un puternic zgomot metalic...nu e rontaitul ala de diesel!
cica acum urca in 0,8 Bar
o intrebare: e normal sa existe un fir care pleaca de pe alternator pe electrovalva de la pompa? daca nu il pun imi sta becul de baterie aprins!
daca il pun scade turatie nitel si se stinge becul la baterie!
pe pompa veche (Lucas) asa era pus! dar se vedea ca e o manarie!
Citroen BX 17. TD '89