problema apa
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
poi din ce scrie el NUMAI cand desface capacul,de ce draqu? numai el stie
ca idee pentru cel cu prblema,verifica pe corpul pompei daca se vad ume sa curga,trebuie sa ramana o uma,ori dare care au curatat preful,ori dare de colorant din antigel,ceva trebuie sa se vada
sau imediat ce opresti motorul ia un servetel si pune-l pe pompa in jurul axului si vezi daca se uda
ca idee pentru cel cu prblema,verifica pe corpul pompei daca se vad ume sa curga,trebuie sa ramana o uma,ori dare care au curatat preful,ori dare de colorant din antigel,ceva trebuie sa se vada
sau imediat ce opresti motorul ia un servetel si pune-l pe pompa in jurul axului si vezi daca se uda
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
Eu am trecut prin asta cu xantia mea...si nu era de la pompa de apa ( daca e de acolo se vede clar ud pe langa ea - am patit la alta masina). Era fix de la busonul ala de la vasul de expansiune ( care face parte dintr-un circuit de racire sub presiune-asa ca schimba si mecanicul ca habar n-are) care nu mai etansa cum trebuie si scapa apa pe la filet. Daca ai motorul cald (apa la 70-90 grade) e normal sa-ti arunce apa pe acolo cand desfaci busonul, indiferent daca motorul e pornit sau oprit. Daca nu bolboroseste,nu ai spuma pe busonul de la ulei sau pe joja, nu ai abur la esapament cu un miros dulceag-intepator, nu e chiuloasa. Dar daca continui sa desfaci busonul cand e motorul fierbinte E NORMAL SA ARUNCE APA AFARA ( atentie s nu te arzi, ca e fierbinte). Daca zici ca nu te pricepi la masini, du-te la un mecanic de incredre sau la un service sa vada care-i buba...daca tot ii schimbi si o iei pe ghicite o sa schimbi o groasa de piese ( bune probabil).
pe la pompa de apa imi curgea ... dar problema e alta acuma, tot pierde apa, mi-a zis mecanicul ca e posibil sa fie arsa garnitura de chiuloasa si pe acolo sa curga, si problema cu apa cum curgea tot completam am avuto de o luna, si in luna aia am facut 8 mii de kilometri ... ma gandesc sa se fi dusa cum am facut asa mult si tot completam apa 

SAL
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Prietene, ai un stil foarte ciudat de a comunica.
La orice ti s-a spus aici, de mine sau de alti colegi, nu ai dat niciodata un raspuns clar, lucru care nu a facut altceva decat sa ne bage in ceata si mai tare.
Felul in care scrii a contribuit si el foarte tare la a nu se intelege nimic.
O sa mai incerc inca o data, poate reusim sa ne intelegem, mai ales ca folosim aceiasi limba.
Incearca sa raspunzi punctual, cu liniuta de la capat.
1-cum ai constatat ca-ti curge pe la pompa? Inteleg ca ai schimbat-o si tot iti curge.
2-de unde stii ca nu-ti mai curge pe la pompa?
3-ai facut ceva din ce ti-am zis eu sa faci? Ma refer la verificarile pe care ti le-am recomandat. Pentru ca daca le ignori, atunci nu vad rostul acestui topic si ar trebui sa-l inchidem.
4-gaurisei busonul de la vasul de expansiune, dupa mintea jucausa a nu stiu cui. Acum in ce stare este? Daca inca este gaurit, arunca-l si cauta un altul. Nu-l mai folosi ca risti sa strici garnitura, asta in cazul in care nu ai stricat-o deja.
Sa-ti explic un principiu. Presupun ca stii ca apa fierbe la 100 de grade si unghiul drept fierbe la 90. Un principiu simplu de fizica spune ca daca lichidul este sub presiune, temperatura de fierbere va creste.
Astfel, instalatia nefiind acum sub presiune, apa o sa-ti fiarba la 100 de grade si nu la o suta si ceva de grade, daca nu ma insel, 130.
Orice problema care-ti va face apa sa fiarba, va duce la pierderea ei prin EVAPORARE si o sa ramai fara apa in motor.\
Deci, cum e capacul? NU TREBUIE SA FIE GAURIT.
Poti pierde apa si prin evaporare, chiar daca ea nu ajunge la temperatura de fierbere.
Pune un ibric pe aragaz si o sa vezi ca ies aburi si inainte de a fierbe apa.
Daca si acum ignori ce ti se spune si nu raspunzi, eu unul, nu voi mai scrie niciun rand aici si nu ai decat sa te descurci cum stii.
La orice ti s-a spus aici, de mine sau de alti colegi, nu ai dat niciodata un raspuns clar, lucru care nu a facut altceva decat sa ne bage in ceata si mai tare.
Felul in care scrii a contribuit si el foarte tare la a nu se intelege nimic.
O sa mai incerc inca o data, poate reusim sa ne intelegem, mai ales ca folosim aceiasi limba.
Incearca sa raspunzi punctual, cu liniuta de la capat.
1-cum ai constatat ca-ti curge pe la pompa? Inteleg ca ai schimbat-o si tot iti curge.
2-de unde stii ca nu-ti mai curge pe la pompa?
3-ai facut ceva din ce ti-am zis eu sa faci? Ma refer la verificarile pe care ti le-am recomandat. Pentru ca daca le ignori, atunci nu vad rostul acestui topic si ar trebui sa-l inchidem.
4-gaurisei busonul de la vasul de expansiune, dupa mintea jucausa a nu stiu cui. Acum in ce stare este? Daca inca este gaurit, arunca-l si cauta un altul. Nu-l mai folosi ca risti sa strici garnitura, asta in cazul in care nu ai stricat-o deja.
Sa-ti explic un principiu. Presupun ca stii ca apa fierbe la 100 de grade si unghiul drept fierbe la 90. Un principiu simplu de fizica spune ca daca lichidul este sub presiune, temperatura de fierbere va creste.
Astfel, instalatia nefiind acum sub presiune, apa o sa-ti fiarba la 100 de grade si nu la o suta si ceva de grade, daca nu ma insel, 130.
Orice problema care-ti va face apa sa fiarba, va duce la pierderea ei prin EVAPORARE si o sa ramai fara apa in motor.\
Deci, cum e capacul? NU TREBUIE SA FIE GAURIT.
Poti pierde apa si prin evaporare, chiar daca ea nu ajunge la temperatura de fierbere.
Pune un ibric pe aragaz si o sa vezi ca ies aburi si inainte de a fierbe apa.
Daca si acum ignori ce ti se spune si nu raspunzi, eu unul, nu voi mai scrie niciun rand aici si nu ai decat sa te descurci cum stii.
- nu am constat nicicum ca imi curge pe la pompa de apa, am dus-o la un mecanic, i-a facut constatare mi-a spus ca pe la pompa curge
- poi nu stiu boss, dar inainte imi aparea stopu si sa completez nivelul de apa, cam la 4 5 ore, acuma de 2 zile nu a aparut deloc, doar am observat pe borcan ca a scazut nivelul apei, sau cand masina este pornita, el se duce pe circuit si e normal sa scada un pic ?
- maine o sa fac chestia aia cu prafu fin pe langa capac, si am sa imi fac si un semn pe borcan sa vad cum e la rece, daca scade sau nu
- capacul l-am schimbat, am pus altul nou
si alta problema e ca masina a avut problema asta cu apa, de vreo o luna, si in luna aia cu masina sa facut 7 mii de kilometri, respectiv 3 drumuri de anglia, baiatul de la care am cumparato a zis ca nu e nimic doar sa tot completez apa ...
- poi nu stiu boss, dar inainte imi aparea stopu si sa completez nivelul de apa, cam la 4 5 ore, acuma de 2 zile nu a aparut deloc, doar am observat pe borcan ca a scazut nivelul apei, sau cand masina este pornita, el se duce pe circuit si e normal sa scada un pic ?
- maine o sa fac chestia aia cu prafu fin pe langa capac, si am sa imi fac si un semn pe borcan sa vad cum e la rece, daca scade sau nu
- capacul l-am schimbat, am pus altul nou
si alta problema e ca masina a avut problema asta cu apa, de vreo o luna, si in luna aia cu masina sa facut 7 mii de kilometri, respectiv 3 drumuri de anglia, baiatul de la care am cumparato a zis ca nu e nimic doar sa tot completez apa ...
SAL
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
ecko astept sa vad rezultatul si cu praful ,dar daca se aprinde STOP pe bord si te avertizeaza ca temperatura apei a crescut si motorul e rece trebuie schimbat senzorul de temperatura.
sintome daca se aprinde STOP si avertizare ca temperatura apei a crescut masina nu mai se tureaza mai mult de 2000 rotati
sintome daca se aprinde STOP si avertizare ca temperatura apei a crescut masina nu mai se tureaza mai mult de 2000 rotati
numa belele am sa mor eu de nu, am dus sa schimbe pompa de apa a zis ca trebuie si distributia, am schimbat si alea, dupa ce mi le-a schimbat, in portbagaj aveam doar cureaua de distributie, o pompa veche de apa si cureaua de alternator, nici urma de role, mi-a spus un prieten ca, cureaua respectiva inca mai mergea si nu necisita schimbata, l-am sunat pe mecanicul care mi-a montato si i-am zis sa imi dea bani inapoi, mi-a dat bani si si-a cerut scuze ca a schimbato un coleg de a lui si ca nu s-a inteles, si ca defapt mie mi-a schimbat doar pompa de apa nu si cureaua de distributie, dar bani pe distributie mi i-a luat, foaia de service si facuturile pe piese ii le-am cerut, mi-a spus ca le-a uitat si ca mi le aduce maine, am avut incredere si inca nu le-am primit,
azi am fost la alt service, mi-a spus sa schimb termostatu, l-am schimbat, si acul de la apa tot greu se ridica, si nu ajungea sa fie la jumate, rar ajungea sa fie la jumate, cica nu cumpla termocupla si nu racea, si ca instalatia nu era aerisita, acuma maine o sa le cer sa imi verifice daca intradevar mi-a schimbat pompa de apa si o sa faca cv drq cu ea, ca nu o mai halesc
testul cu praful pe langa capac, am zis ca il fac maine dimineata, dar eu unu zic ca nu are rost sa il fac, deoarece sterg borcanelul, si imi e vizibil pe langa el ca il umezeste dupa ce merg ...
azi am fost la alt service, mi-a spus sa schimb termostatu, l-am schimbat, si acul de la apa tot greu se ridica, si nu ajungea sa fie la jumate, rar ajungea sa fie la jumate, cica nu cumpla termocupla si nu racea, si ca instalatia nu era aerisita, acuma maine o sa le cer sa imi verifice daca intradevar mi-a schimbat pompa de apa si o sa faca cv drq cu ea, ca nu o mai halesc

testul cu praful pe langa capac, am zis ca il fac maine dimineata, dar eu unu zic ca nu are rost sa il fac, deoarece sterg borcanelul, si imi e vizibil pe langa el ca il umezeste dupa ce merg ...
SAL
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
problema e ca acuma sa stricat capacul ... a ramas partea alba inauntru si cea neagra cu ea in mana, maine il schimb si sa vad, daca problema persista o sa le spun, iar asta cu termocupla, a tot turato, a ajuns apa la jumate, nu mai injos de jumate cum sta deobicei, si tot nu a pornit, o sa le spun sa o desfaca sa o faca problema lor
SAL
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu