Probleme cu incalzirea
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 7
- Membru din: Lun 03-Dec-2012 21:18
- Localitate: acasa
Probleme cu incalzirea
Are idee cineva de ce nu-mi da caldura in masina?Am scos antigelul si am bagat otet 3l+1l apa,apoi am mers o zi.Na mers.
Am cumparat o solutie de bagat in radiator pentru curatat,am folosit-o cum era recomandat.Nimic.Turul si returul frig,deci caloriferul nu este infundat.La temperatura de 85-90grade pornesc aeroterma cam la jumatate si abia vine caldura ametita.Daca o dau la maxim e aproape rece. Am verificat termostatul este bun.Am verificat butoanele din masina,actioneaza.Cineva mi-a spus ca poate caloriferul este colmatat si nu da caldura chiar daca apa trece prin el.Daca vreu sa-l inlocuesc se scoate greu?
Am cumparat o solutie de bagat in radiator pentru curatat,am folosit-o cum era recomandat.Nimic.Turul si returul frig,deci caloriferul nu este infundat.La temperatura de 85-90grade pornesc aeroterma cam la jumatate si abia vine caldura ametita.Daca o dau la maxim e aproape rece. Am verificat termostatul este bun.Am verificat butoanele din masina,actioneaza.Cineva mi-a spus ca poate caloriferul este colmatat si nu da caldura chiar daca apa trece prin el.Daca vreu sa-l inlocuesc se scoate greu?
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
din auzite.....daca e sa scoti caloriferul ala de caldura de la xantia...e cu durere mare.. e undeva in bord parca, in spatele panoului de metal ce desparte compartimentul motor de habitaclu. Dar o aerisire buna a instalatiei ai facut? adica cu motorul pornit, apa la 90 grade ca sa fie termostatul deschis caldura data drumul la maxim in masina...sunt 2 surubele de plastic ce trebuiesc desfacute..unul la termostat si unul ce duce fix la radiatorul de caldura din interior..si le tii desfacute ( cu atentie ca va iesi lichid de racire fierbinte) pana iese apa pe acolo continuu, fara intreruperi.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca e infundat... nu ai ce sa ii mai faci. incearca prima data o aerisire, poate e de acolo, cu toate ca nu prea cred. daca zici ca da caldura putintel cu ventilatorul la minim, iar la maxim e rece... e cam clar ca e infundat. ar mai fi o posibilitate, dar am patit asta o singura data, la o singura masina din tot ce am avut eu: paleta de la pompa de apa patina pe ax, si exact asta era simptomul, plus ca imi crestea temperatura la apa destul de mult.
ca sa scoti radiatorul din bord, e deranj mare. trebuie dat jos tot bordul, iar asta inseamna o zi de munca, sau minim 4-5 ore pentru cineva experimentat. radiator se gaseste, nu e scump, dar costul manoperei... e maricel. din ce oras esti?
ca sa scoti radiatorul din bord, e deranj mare. trebuie dat jos tot bordul, iar asta inseamna o zi de munca, sau minim 4-5 ore pentru cineva experimentat. radiator se gaseste, nu e scump, dar costul manoperei... e maricel. din ce oras esti?
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
si eu mi-am schimbat radiatorul de caldura anu trecut tot cam pe vremea asta si mi-a puscat putin din bord, in sensu ca s-a fisurat la montaj si multe plastice la desfacere s-au cam rupt... nu as recomanda in aer liber sa se faca operatiunea asta.
in schimb si la mine chiar si dupa ce am schimbat radiatorul de caldura nici mie nu imi baga caldura asa cum trebuie.... adica ii trebuie vreo 20-30 km sa bage caldura sa zici ca e de trait, desi apa ajunge la 70-80 grade relativ in 2-3km si turul returul sunt calde...
La un drum lung baga caldura, si si la mine sunt exact aceleasi simptomele: pe treapta mica baga asa caldurica si cand se da mai tare baga mai mult racoare. Si o chestie poate ciudata pe care am observat-o ca daca scot la liber (in mers cel putin) iarasi incepe sa bage putin mai rece
in schimb si la mine chiar si dupa ce am schimbat radiatorul de caldura nici mie nu imi baga caldura asa cum trebuie.... adica ii trebuie vreo 20-30 km sa bage caldura sa zici ca e de trait, desi apa ajunge la 70-80 grade relativ in 2-3km si turul returul sunt calde...
La un drum lung baga caldura, si si la mine sunt exact aceleasi simptomele: pe treapta mica baga asa caldurica si cand se da mai tare baga mai mult racoare. Si o chestie poate ciudata pe care am observat-o ca daca scot la liber (in mers cel putin) iarasi incepe sa bage putin mai rece
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
dar cu ce sa fie infundat?
daca anul trecut a mers...mai repede aerisit
in plus nu merge bagata solutie de curatare a instalatiei?
nic raspunsul il ai la profi...este de acasa
cred ca ne racim gura degeaba ca sigur nu mai intra pe aici
daca anul trecut a mers...mai repede aerisit
in plus nu merge bagata solutie de curatare a instalatiei?
nic raspunsul il ai la profi...este de acasa
cred ca ne racim gura degeaba ca sigur nu mai intra pe aici
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
teebuie verificat in urmatoarea ordine:
- daca voletul se duce pe cald, in special la cele cu clima, care pot face figuri din cauza senzorului de temperatura sau a motorasului care se poate bloca
- daca instalatia de racire e aerisita
- daca se face circuitul apei (eu stiu... dop, furtun infundat, etc)
- daca radiatorul de caldura nu cumva e infundat
PS:(mai ales pentru sergiuliku). chiar daca e nou, nu e neaparat nevoie sa fie bun, se poate sa fie infundat. nici eu nu credeam ca se poate infunda, dar am taiat unul si am vazut ce si cum: in fiecare teava e bagata o spirala de plastic, pentru ca apa sa nu circule cu viteza, probabil sa nu se auda un pleoscait cum am auzit pe la bmw in special. e... in partea de jos cum sta el acolo in bord, era plin de depuneri, si apa nu mai circula prin el.
PS2: chiar daca cele 2 furtune care ies din el sunt calde, este posibil ca undeva sa fie strangulat circuitul, si sa nu faca fata debitul de apa sa tina radiatorul cald!
posibilitati sunt mai multe, si trebuie eliminate una cate una...
- daca voletul se duce pe cald, in special la cele cu clima, care pot face figuri din cauza senzorului de temperatura sau a motorasului care se poate bloca
- daca instalatia de racire e aerisita
- daca se face circuitul apei (eu stiu... dop, furtun infundat, etc)
- daca radiatorul de caldura nu cumva e infundat
PS:(mai ales pentru sergiuliku). chiar daca e nou, nu e neaparat nevoie sa fie bun, se poate sa fie infundat. nici eu nu credeam ca se poate infunda, dar am taiat unul si am vazut ce si cum: in fiecare teava e bagata o spirala de plastic, pentru ca apa sa nu circule cu viteza, probabil sa nu se auda un pleoscait cum am auzit pe la bmw in special. e... in partea de jos cum sta el acolo in bord, era plin de depuneri, si apa nu mai circula prin el.
PS2: chiar daca cele 2 furtune care ies din el sunt calde, este posibil ca undeva sa fie strangulat circuitul, si sa nu faca fata debitul de apa sa tina radiatorul cald!
posibilitati sunt mai multe, si trebuie eliminate una cate una...
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
dj01fad scrie:teebuie verificat in urmatoarea ordine:
- daca voletul se duce pe cald, in special la cele cu clima, care pot face figuri din cauza senzorului de temperatura sau a motorasului care se poate bloca
- daca instalatia de racire e aerisita
- daca se face circuitul apei (eu stiu... dop, furtun infundat, etc)
- daca radiatorul de caldura nu cumva e infundat
PS:(mai ales pentru sergiuliku). chiar daca e nou, nu e neaparat nevoie sa fie bun, se poate sa fie infundat. nici eu nu credeam ca se poate infunda, dar am taiat unul si am vazut ce si cum: in fiecare teava e bagata o spirala de plastic, pentru ca apa sa nu circule cu viteza, probabil sa nu se auda un pleoscait cum am auzit pe la bmw in special. e... in partea de jos cum sta el acolo in bord, era plin de depuneri, si apa nu mai circula prin el.
PS2: chiar daca cele 2 furtune care ies din el sunt calde, este posibil ca undeva sa fie strangulat circuitul, si sa nu faca fata debitul de apa sa tina radiatorul cald!
posibilitati sunt mai multe, si trebuie eliminate una cate una...
o doamne ce usor era cu Dacia 1300... aveam caldura de stateam in lenjerie

"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu
-
- just curious
- Mesaje: 7
- Membru din: Lun 03-Dec-2012 21:18
- Localitate: acasa
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
e... hai sa va spun ce am patit eu cu fosta mea rosiatica, poate va mai trece supararea:
trebuia sa plec in germania... si imi aduc brusc aminte ca am radiatorul din bord anulat pt ca era spart. era deja racoare la noi, deci in nord era clar mai frig; am decis sa schimb radiatorul; zis si facut, m-am apucat sa demontez masina. intre timp ma tot gandeam: ce pun in loc, ce pun in loc... pai nu mai dau banii pe unul nou, ca doar am eu 3-4 in dotare, ce pusca mea... si uite asa, am pus unul second, si am montat la loc masina. boon. pana aici toate bune. cu cateva ore inainte sa plec la drum, mi-a crapat... mufa aia cretina de la radiator. m-au luat gandurile negre: ce-oi fi avut eu in cap de le-am vandut pe toate?! asa imi trebuie! am cumparat de la dezmembrari una rapid (de 3 ori mai scumpa decat le vandusem eu), am pus-o si fericire mare, aveam caldura! ura.... nu mai tremuram in masina. plecam noi la drum.... toate bune si frumoase, pana prin... austria, cand mi se aprinde becul la apa - urcase apa la 110, si inauntru sufla rece. ok zic, e clar... e stramba! opresc in peco, verific nivelul, iau niste apa de la baie, completez..... cam 1-2 litrii... aerisesc, si... da-i bataie inainte - nu inainte de a lua niste provizii de apa, ca nu se stie. am ajuns la destinatie, am consumat in total fro 3-4 litrii de apa, dar na.... las' ca vad eu acasa. pana acasa nici nu m-am gandit la ce o avea, ca sa nu ma enervez. ajuns acasa, dupa inca nush cata apa completata, consult din nou troaca. speram sa fie vreun furtun ceva.... dar nuuuuuuu.... radiatorul meu bun, era foarte bun... pe post de stropitoare. in fine, arunc toate radiatoarele din dotare la gunoi, cumpar unul nou, demontat bord, montat radiator, montat bord, nervi, plastice rupte... si asa mai departe. la montat, pe la jumatate s-a luat curentul, si l-am montat la lanterna, deci... o mare fericire. culmea este ca... am reusit sa fac masina in 4 - 4,5 ore, pentru ca... iar trebuia sa plec. bun pana aici. montat, verificat, ok, aerisit, caldurica, muzica, tot ce tre'. plec la drum, toate bune. la intoarcere, aproape de intrarea in oras... iar face poc porcaria aia de mufa de la furtune! na ghinion, nu tu apa, nu tu peco, m-am enervat si am mers pe uscat pana acasa! crapa si gata, deja imi iesise pe nas de dansa. si nu a crapat. am luat o piesa de anglia, am modificat-o, am pus-o, cred ca aia e si acum pe masina, ca nu s-a mai spart. piesa nu s-a mai spart, ca dupa cateva zile s-a spart un furttun si iar toata apa jos. asta nu ar fi tot, ca s-a spart intre timp si radiatorul din fata, dar deja nu ma mai enervam, eram calit. si asa vroiam AC, ca masina nu a avut, am cumparat o masina cu acelasi motor si cu AC (mai explicit am cumparat o masina pentru suportii de alternator si pompa hidraulica ce imi lipseau, si pentru furtunele de apa), si am luat de la aia radiatorul si toate furtunele, dar... tineti-va bine... ca sa fac sa mearga ac-ul, am mai dat odata bordul jos, ca uitasem sa fac niste adaptari la instalatia electrica (in mare parte, electronica de la clima, cu radiatorul de freon interior si cu alte prostii le montasem eu preventiv la prima demontare a bordului). dupa ce am schimbat tot... nici ca a mai avut probleme, si vad ca nici noul proprietar nu s-a plans de ceva. cam asta ar fi povestea. toate astea s-au intamplat in cam 3 saptamani, deci nu am avut timp sa ma plictisesc, nu?
trebuia sa plec in germania... si imi aduc brusc aminte ca am radiatorul din bord anulat pt ca era spart. era deja racoare la noi, deci in nord era clar mai frig; am decis sa schimb radiatorul; zis si facut, m-am apucat sa demontez masina. intre timp ma tot gandeam: ce pun in loc, ce pun in loc... pai nu mai dau banii pe unul nou, ca doar am eu 3-4 in dotare, ce pusca mea... si uite asa, am pus unul second, si am montat la loc masina. boon. pana aici toate bune. cu cateva ore inainte sa plec la drum, mi-a crapat... mufa aia cretina de la radiator. m-au luat gandurile negre: ce-oi fi avut eu in cap de le-am vandut pe toate?! asa imi trebuie! am cumparat de la dezmembrari una rapid (de 3 ori mai scumpa decat le vandusem eu), am pus-o si fericire mare, aveam caldura! ura.... nu mai tremuram in masina. plecam noi la drum.... toate bune si frumoase, pana prin... austria, cand mi se aprinde becul la apa - urcase apa la 110, si inauntru sufla rece. ok zic, e clar... e stramba! opresc in peco, verific nivelul, iau niste apa de la baie, completez..... cam 1-2 litrii... aerisesc, si... da-i bataie inainte - nu inainte de a lua niste provizii de apa, ca nu se stie. am ajuns la destinatie, am consumat in total fro 3-4 litrii de apa, dar na.... las' ca vad eu acasa. pana acasa nici nu m-am gandit la ce o avea, ca sa nu ma enervez. ajuns acasa, dupa inca nush cata apa completata, consult din nou troaca. speram sa fie vreun furtun ceva.... dar nuuuuuuu.... radiatorul meu bun, era foarte bun... pe post de stropitoare. in fine, arunc toate radiatoarele din dotare la gunoi, cumpar unul nou, demontat bord, montat radiator, montat bord, nervi, plastice rupte... si asa mai departe. la montat, pe la jumatate s-a luat curentul, si l-am montat la lanterna, deci... o mare fericire. culmea este ca... am reusit sa fac masina in 4 - 4,5 ore, pentru ca... iar trebuia sa plec. bun pana aici. montat, verificat, ok, aerisit, caldurica, muzica, tot ce tre'. plec la drum, toate bune. la intoarcere, aproape de intrarea in oras... iar face poc porcaria aia de mufa de la furtune! na ghinion, nu tu apa, nu tu peco, m-am enervat si am mers pe uscat pana acasa! crapa si gata, deja imi iesise pe nas de dansa. si nu a crapat. am luat o piesa de anglia, am modificat-o, am pus-o, cred ca aia e si acum pe masina, ca nu s-a mai spart. piesa nu s-a mai spart, ca dupa cateva zile s-a spart un furttun si iar toata apa jos. asta nu ar fi tot, ca s-a spart intre timp si radiatorul din fata, dar deja nu ma mai enervam, eram calit. si asa vroiam AC, ca masina nu a avut, am cumparat o masina cu acelasi motor si cu AC (mai explicit am cumparat o masina pentru suportii de alternator si pompa hidraulica ce imi lipseau, si pentru furtunele de apa), si am luat de la aia radiatorul si toate furtunele, dar... tineti-va bine... ca sa fac sa mearga ac-ul, am mai dat odata bordul jos, ca uitasem sa fac niste adaptari la instalatia electrica (in mare parte, electronica de la clima, cu radiatorul de freon interior si cu alte prostii le montasem eu preventiv la prima demontare a bordului). dupa ce am schimbat tot... nici ca a mai avut probleme, si vad ca nici noul proprietar nu s-a plans de ceva. cam asta ar fi povestea. toate astea s-au intamplat in cam 3 saptamani, deci nu am avut timp sa ma plictisesc, nu?
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
Ma , cu exceptia electronicei de la clima , care porneste ventilatorul daca ii mai aplici din cand in cand cate un pumn ( ca si la mine de altfel ) , roscata baga caldura
Acum are si pedala de ambreiaj , cu tot cu piesa , deci e totul haraso si taica-meu fericit la maxim . Beleaua e la mine ca trebuie sa dau bordul jos ( a doua oara pe anul asta ) ca sa vad ce mi s-a spart pe la picioarele pasagerului , ca imi baga apa de am mocheta pe dreapta imbibata ca un burete....Asa ca te intreb Nic , crezi ca as putea sa tai doar plasticul de sub bord , in partea dreapta , sa vad ce s-a intamplat acolo ? Undeva jos , spre picioare , e o imbinare cu o clema metalica , pe acolo curge . Nu de alta , insa , operatiunea asta eu trebuie sa o fac afara si s-a lasat frigul
Apropos...din ce tii tu minte de la roscata , ai idee ce furtun sau conducta de apa trece pe acolo ?


Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu