alternatorul pe care il am acum are 2 mufe pentru excitatie!
intr-una vine firul negru subtire iar din cealalta pleaca un alt fir, care este pus pe electrovalva de la pompa de motorina.
se vede ca este o improvizatie dar nu inteleg de ce?
daca scot firul ala de pe electrovalva mi se aprinde bateria in bord si nu mai incarca.
care e ideea? m-am tot uitat pe scheme incercand sa gasesc un raspuns dar nu imi dau seama!
alternator mitshubishi
Moderator: Echipa Tehnica
alternator mitshubishi
Citroen BX 17. TD '89
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
poi ala trebuie sa suplimenteze automat consumul si sa mentina turatia
turatia nu isi revine dupa o secunda?
chestia asta am aflat-o de la accentul disel pe care l-am avut ca ma spriasem cand puneam avariile nu reusa sa mentina turatia ca se aprindeau stingeau 4 consumatori si saraca incerca sa stabilizeze
mi-au recomandat sa vad cum reactioneaza la alti consumatori si sa intamplat cum am zis,la o secunda se stabiliza
turatia nu isi revine dupa o secunda?
chestia asta am aflat-o de la accentul disel pe care l-am avut ca ma spriasem cand puneam avariile nu reusa sa mentina turatia ca se aprindeau stingeau 4 consumatori si saraca incerca sa stabilizeze
mi-au recomandat sa vad cum reactioneaza la alti consumatori si sa intamplat cum am zis,la o secunda se stabiliza
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
nu isi revine!
la dieselu asta nu se suplimenteaza nimic! iar electrovalva aia este doar de pornit/oprit motorul
teoretic, daca pompa e reglata cum trebuie, nici electroventilatoarele nu trebuie sa-i taie din turatie!
o sa ma apuc de cercetat pe sub capota!poate ii dau de cap!
intr-adevar pompa veche era Lucas...si parca sa zic ca mai avea o chestie electrica pe ea!
ma gandesc sa fac punte intre papucii de pe alternator...impreuna cu firul negru subtire
la dieselu asta nu se suplimenteaza nimic! iar electrovalva aia este doar de pornit/oprit motorul
teoretic, daca pompa e reglata cum trebuie, nici electroventilatoarele nu trebuie sa-i taie din turatie!
o sa ma apuc de cercetat pe sub capota!poate ii dau de cap!
intr-adevar pompa veche era Lucas...si parca sa zic ca mai avea o chestie electrica pe ea!
ma gandesc sa fac punte intre papucii de pe alternator...impreuna cu firul negru subtire
Citroen BX 17. TD '89
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
poi intai vezi ce fir trebuie sa vina pe electrovalva,nu cred ca trebuie sa vina de la alternator daca e decat oprit pornit
turatia scade la toate pana suplimenteaza puntea redresoare,la unele mai repede la altele instantaneu
turatia scade la toate pana suplimenteaza puntea redresoare,la unele mai repede la altele instantaneu
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
la electrovalva vine un fir dedicat...la fel si la alternator
eu asta nu inteleg...puntea intre ele....bec aprins bord, bec neaprins....ffff
cand pun contactul acum, becul de baterie din bord se aprinde foarte slab, pentru ca e alimentat de firul care alimenteaza electrovalva(care deschide cand pui contactul)
eu asta nu inteleg...puntea intre ele....bec aprins bord, bec neaprins....ffff
cand pun contactul acum, becul de baterie din bord se aprinde foarte slab, pentru ca e alimentat de firul care alimenteaza electrovalva(care deschide cand pui contactul)
Citroen BX 17. TD '89
pai nu... in electrovalva vine un +
+ -ul tie electrovalva deschisa
cand eu pun firul de la alternator pe electrovalva, alternatorul practic primeste un + care in acelasi timp stinge si becul din bord
inseamna ca :
alternatorul nu mai scoate + pe firul ala! adica releul e adio...
ciudat e ca in momentul cand ii dau + de la electrovalva, incarca bine (14.07 V)
cand il iau, incarca vreo 13!
+ -ul tie electrovalva deschisa
cand eu pun firul de la alternator pe electrovalva, alternatorul practic primeste un + care in acelasi timp stinge si becul din bord
inseamna ca :
alternatorul nu mai scoate + pe firul ala! adica releul e adio...
ciudat e ca in momentul cand ii dau + de la electrovalva, incarca bine (14.07 V)
cand il iau, incarca vreo 13!
Citroen BX 17. TD '89
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern