Trepidatii puternice ĂŽn mers

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Trepidatii puternice ĂŽn mers

Mesajde edward_eeu » Vin 14-Dec-2012 19:47

Am pĂŁțit ceva foarte ciudat și nasol.
Veneam spre casĂŁ (cam 40 de Km) când pe la 40-50 Km/h a ĂŽnceput sĂŁ trepideze mașina. Și trepida din ce ĂŽn ce mai tare. Am tras pe dreapta ĂŽnsĂŁ trepidațiile erau foarte puternice (am crezut cĂŁ se rupe mașina ĂŽn douĂŁ) și am oprit motorul. Mi s-a pĂŁrut cĂŁ se auzeau de undeva din partea dreaptĂŁ a motorului (când stai ĂŽn mașinĂŁ).
Am pornit din nou și totul era ĂŽn regulĂŁ. Nici un mesaj de eroare. Nimic. Am plecat și nici un km nu am parcurs cĂŁ aceiași situație. Am oprit motorul și am pornit din nou. Și așa am ajuns acasĂŁ cu vreo 20-30 de porniri/opriri. DacĂŁ nu opream motorul simțeam cĂŁ sare ĂŽn aer de atâta trepidat.

Oare ce ar putea sĂŁ aibĂŁ?

Am un C5 din 2010 cu motor 1.6 HDI 110. Azi au fost -10 grade, dar nu știu dacĂŁ asta are vreo legĂŁturĂŁ.

Mulțumesc anticipat pentru rĂŁspuns!

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Vin 14-Dec-2012 20:01

ai luat de curand vreo groapa mai urata,ai urcat o borbura?
trepidatiile apar in anumit interval de viteze?
ai zi prima data la 40,urmatoarele?
banuiesc un cauciuc cu insertia rupata
incearca si pune rezerva si fa o proba
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

crys71
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 14-Dec-2010 15:07
Localitate: CLUJ NAPOCA

Mesajde crys71 » Vin 14-Dec-2012 20:19

pai omul a zis ca a oprit masina si trepida in continuare.. :) nu are cum sa fie de la cauciuc...probabil de la motorina... fiind f frig si coroborata cu o motorina proasta poate sa dea simptomul asta... incearca sa pui o motorina aditivata sau un aditiv pentru motorina

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Vin 14-Dec-2012 20:23

cati km are masina?

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 14-Dec-2012 20:27

Din ce inteleg, chiar si pe loc trepida motorul, ceea ce exclude rotile.
Apoi, colegul spune ca a pornit din nou si ca pret de vreun km, totul era in regula, apoi iar a aparut.

Ar trebui sa-i faci o inspectie vizuala, pare a fi ceva care cedeaza dupa ceva timp.
As verifica si fulia de la vibrochen. Mi-a picat si mie la masina veche si senzatia era ca sarea motorul in aer.
Ultima oară modificat Vin 14-Dec-2012 20:36 de către mesersmith, modificat 1 dată în total.

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Vin 14-Dec-2012 20:34

discu ,placa de presiune.

crisscream
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Sâm 14-Noi-2009 18:12
Localitate: Numana(AN) , Italy

Mesajde crisscream » Vin 14-Dec-2012 20:42

Salut. Ningea cumva cand ti sa intamplat asta? Daca da, atunci ti sa depus gheata pe paletele ventilatorului de racire a radiatorului si la dezechilibrat. Aceeasi chestie am patito si eu, brusc incepea sa sa vibreze de zici ca sarea motorul de la loc .Opream si reporneam motorul si vibratile dispareau ca prin minune. La fel ca si la mine cred ca tocmai datorita faptului ca mergeai incet ,motorul nu avea suficienta racire si intra in functiune ventilatorul. Fa un mic test : cand nu vibreaza , cupleaza clima , daca incepe imediat sa vibreze atunci sigur e aia. ATENTIE!! : nu umbla la ventilator decat la cateva minute dupa ce ai oprit motorul pt ca poate intra in functiune si cu motorul oprit.

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Mesajde edward_eeu » Vin 14-Dec-2012 21:41

În primul rând mulțumesc tuturor de rĂŁspunsuri. Pe mĂŁsurĂŁ ce rĂŁspundeați eu mai tot fĂŁceam teste pe la mașinĂŁ. La rece nu fĂŁcea nici pâs. Când se ĂŽncĂŁlzea motorul ĂŽncepea sĂŁ huruie de numa numa. Și trepida mașina de ziceai cĂŁ mergi cu vitezĂŁ peste mii de gropi, când mașina era ĂŽn parcare. DupĂŁ ce opream motorul, se auzea un vâjiit puternic.

Am crezut cĂŁ e turbo, injectoare, etc.

Toate pânĂŁ am citit comentariul lui crisscream și am zâmbit. Nu ĂŽmi venea sĂŁ cred cĂŁ ar putea fi adevĂŁrat. Am luat o sticlĂŁ cu apĂŁ caldĂŁ și am coborât iar la mașinĂŁ. Era multĂŁ zĂŁpadĂŁ intratĂŁ pe grila din fațĂŁ. Iar pe o paletĂŁ a ventilatorului era un ditamai bulgĂŁrele de zĂŁpadĂŁ ĂŽnghețatĂŁ. Am pus puținĂŁ apĂŁ caldĂŁ și am curĂŁțat cât am putut de bine ventilatorul. Am pornit și am așteptat sĂŁ se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ motorul la relanti. Apoi s-a simțit iar un mic tremurat. Dar mult mai firav. Am coborât și m-am uitat la ventilator. Tocmai pornise. Am oprit și am ĂŽncercat sĂŁ-l curĂŁț bine. Din pĂŁcate orificiul de sus e prea mic ca sĂŁ reușesc sĂŁ-l curĂŁț bine. Tot se mai simte un pic când pornește. Dar cel puțin știu acum de la ce e. :)

Mulțumesc crisscream!

Acum am un mic dubiu. Mâine de dimineațĂŁ trebuie sĂŁ plec iar. Nu am cum sĂŁ-l curĂŁț bine ventilatorul. Are ceva dacĂŁ ĂŽl las așa? Se stricĂŁ dacĂŁ tremurĂŁ puțin? :)

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Mesajde edward_eeu » Vin 14-Dec-2012 21:49

Mașina are 166700 km. Asta dacĂŁ mai intereseazĂŁ pe cineva... :)

Cât mĂŁ bucur cĂŁ mâine nu plec cu microbuzul, așa cum mĂŁ gândeam sĂŁ fac! :)

Numai bine tuturor și cât mai puține probleme!

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Vin 14-Dec-2012 21:50

eu am patit im mers in coloana intre Sinaia si Busteni dar eum venem de la Constanta si a intrat zapada si a inghetat ventilatorul si la 90 grade nu a pornit si la 110 grade a rupt gheata si cand a inceput sa tremure si sa huruie am oprit masina si am coborit ca nu stiam ce sa intimplat dar anul acesta senzorul de temperatura a luato razna si a trebuit sa il inlocuiesc.
problemele difera de la una la alta.
la c5II ventilatorul este in fata radiatoarelor iar la varianta trei in spatele radiatoarelor.
deci este o problema cum a ajuns zapada acolo.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Sâm 15-Dec-2012 10:12

la spalatorie scapi gheata si cureti si radiatoarele
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Mesajde edward_eeu » Sâm 15-Dec-2012 18:14

Rica scrie:la spalatorie scapi gheata si cureti si radiatoarele


Corect. Asta cred cĂŁ singura soluție finalĂŁ. :)
Azi am mers cam 80 km cu ea ĂŽnsĂŁ fĂŁrĂŁ probleme. E adevĂŁrat și cĂŁ am mers mai tare și nu cred cĂŁ a fost nevoie de ventilator. Mai ales pe cele -13 grade...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 15-Dec-2012 18:17

Foarte interesanta patania ta si e bine de luat aminte.
Si ventilatorul chiar este intre radiator si motor? Ca mi se pare foarte ciudat.

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Mesajde edward_eeu » Sâm 15-Dec-2012 18:33

mesersmith scrie:Foarte interesanta patania ta si e bine de luat aminte.
Si ventilatorul chiar este intre radiator si motor? Ca mi se pare foarte ciudat.


Nu. Este ĂŽn fața radiatorului. AdicĂŁ imediat dupĂŁ grila de la masca din fațĂŁ. E prima datĂŁ când vĂŁd un ventilator ĂŽn fața radiatorului. Eu știam cĂŁ este ĂŽn spate. AdicĂŁ ĂŽntre radiator și motor. Așa era la Peugeot-ul 307 pe care l-am avut ĂŽnainte. ÎnsĂŁ la C5 III este ĂŽn fața radiatorului.

Așa cĂŁ aveți grijĂŁ cu el! :)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 15-Dec-2012 18:37

Te-am intrebat asta pentru ca Marian spusese mai sus ca e in spatele radiatorului, inspre motor, ceea ce mi se parea ciudat, pentru ca la celelalte variante este in fata radiatorului.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu