Salutare.
Am o nedumerire.
De curand am observat ca iese fum pe langa joja si pe deasupra l-am si simtit in interior tragandu-l ventilatia.
Asta cam inseamna ca papa ulei ?
Multumesc.
Fum pe langa joja
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Lun 03-Sep-2012 07:32
- Localitate: Constanta
- Masina: Xantia 1.8i 1994
Nu prea stiu care este mai exact furtunul acela, daca imi puteti arata o poza ceva sau o indicatie mai exacta.
Si m-am uitat la capacul de la ulei, a facut spuma. Nu am pus mai multe feluri de ulei, iar schimbul+filtru le-am schimbat in vara, oare sa fi intrat apa pe undeva? daca da cam pe unde e posibil sa intre apa?
Si m-am uitat la capacul de la ulei, a facut spuma. Nu am pus mai multe feluri de ulei, iar schimbul+filtru le-am schimbat in vara, oare sa fi intrat apa pe undeva? daca da cam pe unde e posibil sa intre apa?
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Lun 03-Sep-2012 07:32
- Localitate: Constanta
- Masina: Xantia 1.8i 1994
Update:
Sunt 2 furtune care pleaca din baia de ulei, intra intr-un Y si ajunge unul singur in partea de sus, sub capacul de ulei. Furtunele erau foarte infundate, unul din ele s-a retezat dinaintea colierului ce era prins de baie.
Cand sa le pun la loc unul din ele(cel cu manson de plastic in partea dreapta cum te uiti la motor) s-a rupt, as vrea sa il schimb, dar nu stiu ce sa cer la piese auto. Ma poate ajuta cineva cu o denumire?
Sunt 2 furtune care pleaca din baia de ulei, intra intr-un Y si ajunge unul singur in partea de sus, sub capacul de ulei. Furtunele erau foarte infundate, unul din ele s-a retezat dinaintea colierului ce era prins de baie.
Cand sa le pun la loc unul din ele(cel cu manson de plastic in partea dreapta cum te uiti la motor) s-a rupt, as vrea sa il schimb, dar nu stiu ce sa cer la piese auto. Ma poate ajuta cineva cu o denumire?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
iti recomand sa improvizezi ceva, pentru ca second nu ai cum sa iei pt ca sunt coapte, iar noi... prostia aia de racord cu tot cu furtune costa 400 lei, si dupa parerea mea, nu merita! si eu le-am rupt, si am cumparat furtune la metru pe care le-am aranjat acolo, si totul a costat maxim 50 lei. acel Y este un racord pe care poti sa il pastrezi, si poti pune noile furtune pe el. epuratorul este in capacul de la chiuloasa, pe care trebuie sa il demontezi ca sa il cureti. bafta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen