Mesajde dj01fad » Joi 14-Mar-2013 01:36
salut
pe aia din 94 cu motor 1.8 nu as lua-o sub nici o forma. este din primele modele, nu are antisink si are si pompa cu o singura iesire la suspensie, combinata cu un repartitor de debit suspensie-directie, lucru de care e bine sa te feresti. poate doar daca este absolut impecabila merita sa te uiti la ea.
cealalta, cu motor 1.6, daca are AC ar fi cum ar fi, daca nu are AC, nu are sens.
in alta ordine de idei nu recomand niciuna din ele! daca tot vrei sa iti iei o xantia, ia una calumea. serie 1 ia ori un 1.8 16v, sau daca nu... ia serie 2 tot 1.8 16v sau hdi. eu unul nu as cumpara sub nici o forma una cu motor 1.6i - e prea slab! de verificat... ce sa zic... lichidul hidraulic sa fie verde deschis fosforescent, nivelul sa fie cat de cat ok. suspensia sa fie moale, adica sa o poti apasa in jos pe fiecare colt in parte, motorul sa sune bine. sa nu fi fost pocnita (rau), sa nu curga din ea lichid hidraulic - mai corect spus sa nu lase pete pe jos si... cam tot ce poti verifica si la o masina normala. cu rugina... cam greu ruginesc astea, dar depinde si de unde au fost aduse si unde sunt tinute. verifici pe aripile spate, in special stanga, la incheietura pragului stanga cu aripa spate stanga, dupa ce deschizi usa, si la praguri. pe aripile din fata e total irelevant, se schimba usor. in rest, nu prea am vazut rugina prin ele. nu zic ca nu e posibil, dar... mai greu.