N-o sa te trimit sa faci electronica in masina ta.
Dar, avand in vedere ca ba merge, ba nu, suspectez un contact in mufa din combina cu ceasuri.
Ca sa o demontezi, te uiti la cele doua puncte din partea de jos a gemului combinei, asa ca in poza.
In drept cu acele doua puncte, bagi ceva subtire, ca o lama de cutit si impingi catre botul masinii, NU TRAGI IN SUS, ca vei crapa geamul.
In acelasi timp, bagi mana prin sertarul de sub volan din stanga, pe care il scoti si impingi cu mana de combina cu ceasuri.
Dupa ce o scoti, verifica singura mufa pe care ai s-o vezi acolo. Atentie la sistemul de prindere al acesteia. O sa vezi peste ea un fel de mic levier. Daca nu gresesc, va trebui sa tragi de el in partea opusa cablurilor.
Abia dupa ce e tras levierul, va iesi mufa. Nu trage de nimic fara sa te gandesti.
Apoi, verifica vizual pinii din mufa, atat cei de pe combina, cat si cei din mufa.
Cumpara niste WD40, spray de contact si sufla peste pinii mufei, apoi freaca-i cu o periuta de dinti uscata(pe care n-o s-o mai poti folosi tu

)
Daca nu se potoleste, o sa incercam sa vedem unde duce acel cablu(evident, in BSI), dar o sa ma uit sa-ti spun exact care mufa e.
Cred ca are si o siguranta dar nu sunt sigur si acum urla nevasta la mine ca trebuie sa plecam la sf Ion si eu postez pe forum
