CITROEN C5 -visul meu
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Sunt in cautarea unei masini de familie si m-am oprit si asupra acestui model. Momentan am un copil de 1 an jumatate, dar in martie mai trebuie sa apara inca bebe. Deci, decizia de a trece la o astfel de masina vine din prisma spatiului si confortului pentru familie. Sunt familiarizat cu motoarele PSA destul de bine, detin forumul Peugeot si ma ocup de remapari. Deci, pot spune ca mi-au trecut prin mana multe masini PSA, dar nu am fost curios sa incerc noul model C5. Cum se comporta aceasta masina, sa zicem, in raport cu Peugeot 407. Merita sa consider o optiune in achizitia unei masini de familie?
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
cred ca discutia ref la spatiul din spate e relativa: daca in fata sunt soferul si pasagerul din dreapta mai mici de inaltime, in spate e spatiu berechet in C5; daca cei din fata sunt mai inalti, normal ca si scaunele sa dau mai spre spate si se mai diminueaza din spatiu
dupa minea cea mai spatioasa masina din clasa asta este Ford Mondeo
dupa minea cea mai spatioasa masina din clasa asta este Ford Mondeo
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
confortul suspensiei nu poate fi comparat cu nicio alta suspensie clasica
am mers si condus cam toate masinile pomenite pe aici,la confort sunt inferioare
nu curg pe strada cum curg cele cu suspensia citroen
cutiile si motoarele si le alege fiecare in functie de ce vrea
eu raman pe cea manuala sa pot schimba pentru un sprint
motorul il alegi in functie de pretentiile sportive,pentru demaraj,viteza de croaziera
la noi unde rar te apropii de 150 km/h o motorizare medie este suficienta
combustibilul la fel in functie de placere,benzina silentios,motorina mai apar trepidatii,fum
C5 II a fost facut in plin avant,dotarile incluse standard
C5 III a fost in plina criza dotari trecute la optionale,materiale mai ieftine...etc
asa ca...fiecare dupa nevoi
am mers si condus cam toate masinile pomenite pe aici,la confort sunt inferioare
nu curg pe strada cum curg cele cu suspensia citroen
cutiile si motoarele si le alege fiecare in functie de ce vrea
eu raman pe cea manuala sa pot schimba pentru un sprint
motorul il alegi in functie de pretentiile sportive,pentru demaraj,viteza de croaziera
la noi unde rar te apropii de 150 km/h o motorizare medie este suficienta
combustibilul la fel in functie de placere,benzina silentios,motorina mai apar trepidatii,fum
C5 II a fost facut in plin avant,dotarile incluse standard
C5 III a fost in plina criza dotari trecute la optionale,materiale mai ieftine...etc
asa ca...fiecare dupa nevoi
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu