Cine asi schimba radiatorul de caldura nu cumparati fabricate in China. Am 3 [trei] cazuri confirmate cum ca aceste radiatoare din turnare ramane un plastic in interior care se inmoaie si se aduna in cot la iesire . Din aceasta cauza masina numai da caldura suficienta dupa cel mult 2-3 luni de functionare.
Important pentru posesori de xantia!
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
deci o recomandare pt un radiator ok? ca, cred ca si eu sunt unu din aia 3 cu probleme la caldura
totusi mai am o intrebare: nu poate sa fie si chestia aia din dreapta de unde sta pasagerul de sub bord una din probleme? pt. ca in vara am alimentat cu freon si imi baga aer rece si de la un timp (1luna jumate aproximativ) a inceput sa nu mai bage asa rece ca la reincarcare si nu pot sa zic ca am facut abuz de clima. Freonul se vede la compresor ca sare in sus acolo in gemuletul acela, dar tot nu baga suficient de rece cum ar trebui, nici cat sa fie de trait in masina vara. Chiar dupa instalare imi facea 18 grade in masina si la scurt timp a ajuns sa nu faca fata aerul, desi freon are. Nu stiu ma gandesc sa fie si asta o problema de ce nu mai merge nici caldura, nici aerul rece? Pt. ca initial cand am schimbat anu trecut radiatorul mergea caldura si in vara cand am reincarcat freonul mergea si rece.
totusi mai am o intrebare: nu poate sa fie si chestia aia din dreapta de unde sta pasagerul de sub bord una din probleme? pt. ca in vara am alimentat cu freon si imi baga aer rece si de la un timp (1luna jumate aproximativ) a inceput sa nu mai bage asa rece ca la reincarcare si nu pot sa zic ca am facut abuz de clima. Freonul se vede la compresor ca sare in sus acolo in gemuletul acela, dar tot nu baga suficient de rece cum ar trebui, nici cat sa fie de trait in masina vara. Chiar dupa instalare imi facea 18 grade in masina si la scurt timp a ajuns sa nu faca fata aerul, desi freon are. Nu stiu ma gandesc sa fie si asta o problema de ce nu mai merge nici caldura, nici aerul rece? Pt. ca initial cand am schimbat anu trecut radiatorul mergea caldura si in vara cand am reincarcat freonul mergea si rece.
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
hippo scrie:Cam la asa ceva trebuie sa recurgi:
http://xantia.voila.net/refection_radia ... uffage.htm
da stiu ca am mai facut chestia asta, dar .... dureaza prea mult si ma gandeam ca daca scot doar din dreapta ventilatorul si torpedoul ma gandeam ca poate ajung sa pun mana pe radiator sa vad daca se incalzeste tot, sa vad daca e chiar deacolo problema
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Da nu mai bine incerci altceva...ma gandeam sa scoti furtunele de la motor care se duc spre radiator si sa faci rost de o pompa de apa sa bagi apa prin el. Daca e blocat ar trebui sa se vada la debitul de apa care iese din el...sau verifica cu caldura pe maxim furtunul care iese din radiator, daca e putin caldut inseamna ca nu trece multa apa prin el si se raceste repede.
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
kady28 scrie:Da nu mai bine incerci altceva...ma gandeam sa scoti furtunele de la motor care se duc spre radiator si sa faci rost de o pompa de apa sa bagi apa prin el. Daca e blocat ar trebui sa se vada la debitul de apa care iese din el...sau verifica cu caldura pe maxim furtunul care iese din radiator, daca e putin caldut inseamna ca nu trece multa apa prin el si se raceste repede.
furtunele sunt fierbinti amandoua si turul si returul. Acolo unde ar trebui sa fie chestia aia de plastic unde intra furtunele in radiator s-a rupt si e facuta o improvizatie pe "direct" si nu prea am cum sa scot furtunele afara decat....taiate, ca asa a fost conceput ca nu ar mai trebui schimbat degraba, cine s-a gandit ca o sa tina asa putin radiatorul
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Atunci scoate de la motor furtunele care duc la radiator...daca zici ca sunt fierbinti ambele furtune mai ramane sa vezi cata apa trece prin el. Scoti antigelul din motor, bagi apa si dupa ce pornesti motorul scoti returul de la motor..si iti dai seama imediat daca e infunadat sau nu.
Ma gandeam ca poate radiatorul e bun si nu ti se deschide complet clapeta la radiator.
Ma gandeam ca poate radiatorul e bun si nu ti se deschide complet clapeta la radiator.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41