
Mai actualizeaza calculele, pentru ca pretul motorinei are tendinta de a-l depasi pe cel al benzinei si atunci avantajul dieselului mai ramine doar in ceea ce priveste consumul.
Moderator: Echipa Tehnica
maximus scrie:revizie la 20.000 km c3 benzina=4.350.000 lei vechi
revizie la 15.000 km c3 diesel= aprox 5.000.000 lei vechi
DanCld scrie:ĂŽn schimb la Diesel senzaţia este de "maşină calmă" - de aceea pentru a obţine răspuns (demaraj), cam trebuie să insişti cu acceleraţia.
m.s. scrie:Ford_V6 scrie:o pompa de inalta presiune de la un Opel Vectra 1.7 DTi 120 milioane . . . o pompa de HDI probabil tot pe acolo . . . . un injector de injectie directa motorina e si ala vreo cateva sute bune . . .
la benzina nu o sa intlanesti costurile astea . . . . un injector de MOTRONIC e 2.500.000 Lei . . . . .
Eu nu inteleg de ce bagati astea drept costuri de intretinereNu stiu ca o pompa de injectie,o turbina sau injectoarele sa fie trecute pe lista de consumabile. Daca va referiti la costuri de intretinere, comparati pretul litrului de ulei,al filtrelor,placutelor frana,etc.
DanCld scrie:Foarte sigur. Pe Matizul de şcoală apăsam mult mai puţin pe acceleraţie (vorbesc de apăsarea fizică, lungimea cursei) decât la C3-HDI pentru a obţine acelaşi rezultat. Observaţia mi-a fost confirmată atât de instructor cât şi de un amic, "şofer cu vechime"![]()
Observaţie: nu mă refer la cât de tare apeşi pe acceleraţie, sau ce se ĂŽntâmplă dacă o duci la fund, sau cât de repede demarează maşina....
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori