functionare egr
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
- Localitate: GALATI
functionare egr
Buna ziua, scriu aici poate citeste mai multa lume daca fac topic separat. Am inceput descrierea problemei mele la subiectul iluminare lumini bord. Reiau si sper sa nu va plictisesc: Xsara Picasoo 2.0 hdi 90cp se aprinde martorul galben din dreaapta si "engine fault" pe bord la pornire. Am schimbat egr cum mi s-a zis la service si dupa 200 km iar apare eroarea. Nu m-am mai dus la service caci vroiau inca 70 ron dupa doua zile sa citeasca aceiasi eroare pentru care ma dusesem initial. Gasesc un prieten cu un instrument de citit erori si imi gaseste P0400 si P0402 si gasesc pe net "prea multe gaze de evacuare in galerie" deci egr -ul e pe deschis sau ceva de genul, ori senzorul de presiune diferentiala DPFE sau electrovalva. Daca tot mi-a schimbat egr ul ar trebui sa nu ramana pe deschis si o iau metodic. Scot furtunasul de la egr si vad ca nu vine vacuum la nici o turatie, nici la relanti nici turat (cu motorul cald). Scot furtunul de la valva si nici acolo. Scot furtunul de la o chestie mare rotunda pe care se gaseste pompa de frana si nici acolo, iar cand il scot de la turbina acolo facea vacuum. Imi dau seama ca problema e pe acest furtun si ma uit in capat unde era o mufa racord in T care distribuia la aceasta pompa de frana si spre electrovalva si egr. Acolo in aceasta mufa era infundat pentru ca debitul principal se ducea la frana iar spre egr era o gaurica cat un varf de ac care era infundata. Am desfundat-o cu o sarma subtire si acum face ceva vacuum si la egr. Intrebarea mea pentru cei care au acest motor este : ASA MICA TREBUIE SA FIE GAURICA CARE DESPARTE VACUUMUL PENTRU EGR DE CEL PENTRU FRANA? Si cu acest vacuum slab nu simt nici o diferenta daca bag furtunul in egr sau il scot. Eu am incercat sa trag aer cu gura din furtun dar nu am simtit nimic.... Egr fara vacuum e inchis sau permite gazelor sa treaca? Cum am eu eroare de prea multe gaze daca egr fara vacuum sta inchis teoretic? Ar trebui marita acea gaurica de la racordul in T pentru a permite un vacuum mai serios care sa faca diferenta si sa poata inchide sau deschide supapa egr? Suze pentru topicul lung si plictisitor, orice informatii pot fi de ajutor si va multumesc daca scrieti ce stiti sau ce ati patit in aceasta privinta. Drumuri bune va doresc
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
- Localitate: GALATI
1000 km de la desfundarea furtunului ce duce la egr si stergerea erorii si inca nu a aparut din nou. Poate a fost deajuns desi mie mi se parea vacuumul relativ scazut. Cert e ca nu imi mai apare in bord engine fault
Si inca un motiv sa ma plang de service: schimbi egr ul dar nu verifici daca functioneaza, daca primeste vacuum?

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO