Ulei fierbinte! Supraincalzire motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 26-Mar-2013 14:57

Si dupa ce ai umblat, nu ai observat pana acum? Sau, cand ai umblat in bord?
Atunci cand ai umblat in bord, ai dat acele jos sau numai pe cel de la vitezometru?
Motorasele de la indicatoarele de temperaturi si combustibil, se regleaza ceva mai greu.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 26-Mar-2013 15:21

Mai e inca ceva: cand se supraincalzeste uleiul, trebuie sa iti apara mesaj pe display-ul central.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 26-Mar-2013 15:23

...si se caleaza motorul daca mergi cu el supraincalzit
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

KyoViking
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
Localitate: Arad
Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008

Mesajde KyoViking » Mar 26-Mar-2013 16:32

Am umblat cam de 3-4 saptamani si am umblat doar la vitezometru la motoras. Nu-mi dau seama daca am atins cu cumva acolo la ulei dar alta explicatie nu gasesc. Cand se mai incalzeste vremea primul lucru dau bordul jos sa ma uit daca nu este pus cum trebuie la loc. Sper sa observ daca nu este montat bine. De aceea m-am speriat si eu sa nu cumva sa calesc motorul.
Off topic. Motorul murea cand vroiam sa plec cu viteza 1 de pe loc, daca lasam sa vina pedala de ambreiaj pana sus. Cred ca este de rulmentul de presiune, nu ma pricep asa bine. Am mai observat o chestie ciudata cand pornesc si plec de acasa motorul nu trage asa bine, dar dupa ce merg cam 25-30 min isi mai revine iar daca merg mai mult si opresc motorul pt 10 min dupa pornire trage normal. Asta nu ma ingrijoreaza asa mult. Ma gandesc ca poate fi de la ambreiaj sau poate debitmetru. Singura problema este ca masina este a tatalui meu si este plecat 2 saptamani in Germania. Nu imi face nimic grav doar ca intotdeauna am facut boacane fara sa vreau :D, sunt mai ghinionist de felul meu. Imi tine doar o morala si poate este un pic dezamagit de mine :D. Ce sa facem, se intampla. Va multumesc inca o data ca a-ti raspuns prompt si m-ati lamurit. Imi era frica sa nu ii fac probleme mai grave la masina cum ar fi sa ii calesc motorul.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 26-Mar-2013 16:35

ca nu trage bine nu are treaba cu ambreiajul
mai degraba pompa sau injectoarele
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 26-Mar-2013 16:39

Motorul se caleaza, ceapa se caleste... :razz: :razz: :razz: Glumeam.
Eu chiar nu stiu ce o tot dati cu calarea motorului, pentru ca daca apa e la temeperatura normala, cum mama dracului sa fie cea a uleiului mai mare? Dar cred ca sunt doar discutii doar de dragul postarilor la numar. Si daca ati mai scrie si in limba romana, ar fi si mai bine.

Degeaba o sa te uiti sa vezi ceva la indicatorul ala, ca nu ai cum, pentru ca nu are capat de cursa. Cand o fi sa te apuci, vorbim aici si-ti explic pas cu pas cum sa faci sa-l aliniezi fara Lexia.

In ceea ce priveste ambreiajul, din descrierea ta eu inteleg ca nu e vorba de niciun rulment sau disc sau mai stiu eu ce.
Presupun ca motorul nu are forta sa traga si de asta da sa moara.
Spune-mi daca la relanti, daca apesi pedala de ambreiaj, mai mult sau mai putin, auzi vreun zgomot diferit decat atunci cand nu e apasata pedala.

Filtrul de motorina cand l-ai schimbat ultima data?

KyoViking
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
Localitate: Arad
Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008

Mesajde KyoViking » Mar 26-Mar-2013 16:53

Cu romana e mai greu :D. Cu logica e si mai greu pentru necunoscatori ca mine, nu stiam ca trebuie si apa sa fiarba sa se caleze motorul.
Nu puteam sa merg deoarece motorul murea daca lasam de ambreiaj pana la capat, adica sa revina in sus. Motorul cred ca are putere pentru ca masina pleca de pe loc, o turam dar nu lasam ambreiajul sa revina pana sus deoarece murea pur si simplu. Am incercat sa accelerez, prindeam cu vreo 10-15 km/h si incercam sa bag a doua dar fara succes pentru ca murea din nou motorul daca lasam de ambreiaj pana sus. Filtrul de motorina l-am schimbat de vreo 1 luna. Nu stiu cat de bine am explicat dar motorul facea ca si cand las ambreiajul dintr-o data fara sa accelerez si moare motorul. Ciudat comportament. Iar cand este la relanti nu aud niciun un zgomot ciudat, mai verific o data si revin.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 26-Mar-2013 16:57

motorina de unde pui?
filtrul de aer?
ciudat ca e HDI din semnatura si asta tre sa traga si la relanti fara acceleratie
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

KyoViking
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
Localitate: Arad
Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008

Mesajde KyoViking » Mar 26-Mar-2013 17:21

Am dat o tura iar spre surprinderea mea acum prinde ambreiajul bine. La relanti nu face niciun zgomot ciudat cand apas ambreiajul. Nu mai inteleg nimic. Motorina bag de la OMV, MOL, Rompetrol sau Petrom, de la Lukoil nu iau ca am inteles ca ii cam cea mai proasta. Filtrul de aer l0am schimbat o data cu cel de motorina adica acum o luna.
Pierderile de putere pot fi cumva si din computer sau debitmetru, pentru ca injectoarele le-am schimbat impreuna cu pompa acum 3 ani datorita a 2 mecanici. Povestea este un pic mai lunga( Motorul murea cand acceleram si am fost la tester. Electricianul m-a trimis la mecanic sa verifice turul si returul. La mecanic am lasat masina fara sa stiu intentiile acestuia, el nu a mai verificat ci a scos injectoarele si le-a curatat cu peria de sarma. Motorul nu a mai pornit deloc dupa si am mers la al doilea mecanic care s-a schinuit sa gaseasca problema dar degeaba. Am cumparat pompa si injectoare si pompa SH din Anglia dar dupa montare surpriza, motorul nu pornea. Atunci a verificat turul si a gasit filtrul de motorina imbacsit.) Eu am acuma pompa si injectoare de rezerva dar nu stiu daca se merita sa le pun inapoi deoarece le curatat cu peria de sarma. Nu mai stiu ce sa cred. Am vrut demult sa fac un test cu Lexia dar nu gasesc in Arad pe nimeni. Poate daca am drum la Timisoara gaesc pe cineva acolo. Scuzati-ma pentru ca este off-topic si greselile de gramatica si exprimare.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 26-Mar-2013 17:48

Din explicatiile tale si pentru ca acest motor are suficienta putere sa plece de pe loc in treapta I fara sa apesi deloc acceleratia, cred ca nu are cum sa fie vorba decat despre pierderi de putere.
Ba chiar merge si in trepte superioare fara sa apesi acceleratia.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 26-Mar-2013 17:51

oare injectoare decalibrate?
perie de sarma...
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

KyoViking
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
Localitate: Arad
Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008

Mesajde KyoViking » Mar 26-Mar-2013 18:28

Sa incerc oare sa fac un plin si sa bag ceva aditivi pe baza de kerosen sau asa ceva iar dupa sa forjez motorul sa vad daca trage?
Am uitat sa spun ca anul trecut in vara am dat FAP-ul jos si masina a mers mai bine de atunci. Nu am pus un FAP-emulator si din cand in cand se mai aprinde ''Anomalie Abgasreinigung'' care sesizeaza cred lipsa FAP-ului. Pierderi de putere mai pot fi si de la Turbo sau intercooler. Intercooler-ul are o mica gaurica pe unde scapa putin ulei. Cand vine tatal meu din germania incerc sa schimb interoolerul. Ar putea avea vreo legatura?
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187781
    Total subiecte 18656
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11826
    Cel mai nou membru Lucian68