Si dupa ce ai umblat, nu ai observat pana acum? Sau, cand ai umblat in bord?
Atunci cand ai umblat in bord, ai dat acele jos sau numai pe cel de la vitezometru?
Motorasele de la indicatoarele de temperaturi si combustibil, se regleaza ceva mai greu.
Ulei fierbinte! Supraincalzire motor
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
- Localitate: Arad
- Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008
Am umblat cam de 3-4 saptamani si am umblat doar la vitezometru la motoras. Nu-mi dau seama daca am atins cu cumva acolo la ulei dar alta explicatie nu gasesc. Cand se mai incalzeste vremea primul lucru dau bordul jos sa ma uit daca nu este pus cum trebuie la loc. Sper sa observ daca nu este montat bine. De aceea m-am speriat si eu sa nu cumva sa calesc motorul.
Off topic. Motorul murea cand vroiam sa plec cu viteza 1 de pe loc, daca lasam sa vina pedala de ambreiaj pana sus. Cred ca este de rulmentul de presiune, nu ma pricep asa bine. Am mai observat o chestie ciudata cand pornesc si plec de acasa motorul nu trage asa bine, dar dupa ce merg cam 25-30 min isi mai revine iar daca merg mai mult si opresc motorul pt 10 min dupa pornire trage normal. Asta nu ma ingrijoreaza asa mult. Ma gandesc ca poate fi de la ambreiaj sau poate debitmetru. Singura problema este ca masina este a tatalui meu si este plecat 2 saptamani in Germania. Nu imi face nimic grav doar ca intotdeauna am facut boacane fara sa vreau
, sunt mai ghinionist de felul meu. Imi tine doar o morala si poate este un pic dezamagit de mine
. Ce sa facem, se intampla. Va multumesc inca o data ca a-ti raspuns prompt si m-ati lamurit. Imi era frica sa nu ii fac probleme mai grave la masina cum ar fi sa ii calesc motorul.
Off topic. Motorul murea cand vroiam sa plec cu viteza 1 de pe loc, daca lasam sa vina pedala de ambreiaj pana sus. Cred ca este de rulmentul de presiune, nu ma pricep asa bine. Am mai observat o chestie ciudata cand pornesc si plec de acasa motorul nu trage asa bine, dar dupa ce merg cam 25-30 min isi mai revine iar daca merg mai mult si opresc motorul pt 10 min dupa pornire trage normal. Asta nu ma ingrijoreaza asa mult. Ma gandesc ca poate fi de la ambreiaj sau poate debitmetru. Singura problema este ca masina este a tatalui meu si este plecat 2 saptamani in Germania. Nu imi face nimic grav doar ca intotdeauna am facut boacane fara sa vreau


''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Motorul se caleaza, ceapa se caleste...
Glumeam.
Eu chiar nu stiu ce o tot dati cu calarea motorului, pentru ca daca apa e la temeperatura normala, cum mama dracului sa fie cea a uleiului mai mare? Dar cred ca sunt doar discutii doar de dragul postarilor la numar. Si daca ati mai scrie si in limba romana, ar fi si mai bine.
Degeaba o sa te uiti sa vezi ceva la indicatorul ala, ca nu ai cum, pentru ca nu are capat de cursa. Cand o fi sa te apuci, vorbim aici si-ti explic pas cu pas cum sa faci sa-l aliniezi fara Lexia.
In ceea ce priveste ambreiajul, din descrierea ta eu inteleg ca nu e vorba de niciun rulment sau disc sau mai stiu eu ce.
Presupun ca motorul nu are forta sa traga si de asta da sa moara.
Spune-mi daca la relanti, daca apesi pedala de ambreiaj, mai mult sau mai putin, auzi vreun zgomot diferit decat atunci cand nu e apasata pedala.
Filtrul de motorina cand l-ai schimbat ultima data?



Eu chiar nu stiu ce o tot dati cu calarea motorului, pentru ca daca apa e la temeperatura normala, cum mama dracului sa fie cea a uleiului mai mare? Dar cred ca sunt doar discutii doar de dragul postarilor la numar. Si daca ati mai scrie si in limba romana, ar fi si mai bine.
Degeaba o sa te uiti sa vezi ceva la indicatorul ala, ca nu ai cum, pentru ca nu are capat de cursa. Cand o fi sa te apuci, vorbim aici si-ti explic pas cu pas cum sa faci sa-l aliniezi fara Lexia.
In ceea ce priveste ambreiajul, din descrierea ta eu inteleg ca nu e vorba de niciun rulment sau disc sau mai stiu eu ce.
Presupun ca motorul nu are forta sa traga si de asta da sa moara.
Spune-mi daca la relanti, daca apesi pedala de ambreiaj, mai mult sau mai putin, auzi vreun zgomot diferit decat atunci cand nu e apasata pedala.
Filtrul de motorina cand l-ai schimbat ultima data?
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
- Localitate: Arad
- Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008
Cu romana e mai greu
. Cu logica e si mai greu pentru necunoscatori ca mine, nu stiam ca trebuie si apa sa fiarba sa se caleze motorul.
Nu puteam sa merg deoarece motorul murea daca lasam de ambreiaj pana la capat, adica sa revina in sus. Motorul cred ca are putere pentru ca masina pleca de pe loc, o turam dar nu lasam ambreiajul sa revina pana sus deoarece murea pur si simplu. Am incercat sa accelerez, prindeam cu vreo 10-15 km/h si incercam sa bag a doua dar fara succes pentru ca murea din nou motorul daca lasam de ambreiaj pana sus. Filtrul de motorina l-am schimbat de vreo 1 luna. Nu stiu cat de bine am explicat dar motorul facea ca si cand las ambreiajul dintr-o data fara sa accelerez si moare motorul. Ciudat comportament. Iar cand este la relanti nu aud niciun un zgomot ciudat, mai verific o data si revin.

Nu puteam sa merg deoarece motorul murea daca lasam de ambreiaj pana la capat, adica sa revina in sus. Motorul cred ca are putere pentru ca masina pleca de pe loc, o turam dar nu lasam ambreiajul sa revina pana sus deoarece murea pur si simplu. Am incercat sa accelerez, prindeam cu vreo 10-15 km/h si incercam sa bag a doua dar fara succes pentru ca murea din nou motorul daca lasam de ambreiaj pana sus. Filtrul de motorina l-am schimbat de vreo 1 luna. Nu stiu cat de bine am explicat dar motorul facea ca si cand las ambreiajul dintr-o data fara sa accelerez si moare motorul. Ciudat comportament. Iar cand este la relanti nu aud niciun un zgomot ciudat, mai verific o data si revin.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
- Localitate: Arad
- Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008
Am dat o tura iar spre surprinderea mea acum prinde ambreiajul bine. La relanti nu face niciun zgomot ciudat cand apas ambreiajul. Nu mai inteleg nimic. Motorina bag de la OMV, MOL, Rompetrol sau Petrom, de la Lukoil nu iau ca am inteles ca ii cam cea mai proasta. Filtrul de aer l0am schimbat o data cu cel de motorina adica acum o luna.
Pierderile de putere pot fi cumva si din computer sau debitmetru, pentru ca injectoarele le-am schimbat impreuna cu pompa acum 3 ani datorita a 2 mecanici. Povestea este un pic mai lunga( Motorul murea cand acceleram si am fost la tester. Electricianul m-a trimis la mecanic sa verifice turul si returul. La mecanic am lasat masina fara sa stiu intentiile acestuia, el nu a mai verificat ci a scos injectoarele si le-a curatat cu peria de sarma. Motorul nu a mai pornit deloc dupa si am mers la al doilea mecanic care s-a schinuit sa gaseasca problema dar degeaba. Am cumparat pompa si injectoare si pompa SH din Anglia dar dupa montare surpriza, motorul nu pornea. Atunci a verificat turul si a gasit filtrul de motorina imbacsit.) Eu am acuma pompa si injectoare de rezerva dar nu stiu daca se merita sa le pun inapoi deoarece le curatat cu peria de sarma. Nu mai stiu ce sa cred. Am vrut demult sa fac un test cu Lexia dar nu gasesc in Arad pe nimeni. Poate daca am drum la Timisoara gaesc pe cineva acolo. Scuzati-ma pentru ca este off-topic si greselile de gramatica si exprimare.
Pierderile de putere pot fi cumva si din computer sau debitmetru, pentru ca injectoarele le-am schimbat impreuna cu pompa acum 3 ani datorita a 2 mecanici. Povestea este un pic mai lunga( Motorul murea cand acceleram si am fost la tester. Electricianul m-a trimis la mecanic sa verifice turul si returul. La mecanic am lasat masina fara sa stiu intentiile acestuia, el nu a mai verificat ci a scos injectoarele si le-a curatat cu peria de sarma. Motorul nu a mai pornit deloc dupa si am mers la al doilea mecanic care s-a schinuit sa gaseasca problema dar degeaba. Am cumparat pompa si injectoare si pompa SH din Anglia dar dupa montare surpriza, motorul nu pornea. Atunci a verificat turul si a gasit filtrul de motorina imbacsit.) Eu am acuma pompa si injectoare de rezerva dar nu stiu daca se merita sa le pun inapoi deoarece le curatat cu peria de sarma. Nu mai stiu ce sa cred. Am vrut demult sa fac un test cu Lexia dar nu gasesc in Arad pe nimeni. Poate daca am drum la Timisoara gaesc pe cineva acolo. Scuzati-ma pentru ca este off-topic si greselile de gramatica si exprimare.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
- Localitate: Arad
- Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008
Sa incerc oare sa fac un plin si sa bag ceva aditivi pe baza de kerosen sau asa ceva iar dupa sa forjez motorul sa vad daca trage?
Am uitat sa spun ca anul trecut in vara am dat FAP-ul jos si masina a mers mai bine de atunci. Nu am pus un FAP-emulator si din cand in cand se mai aprinde ''Anomalie Abgasreinigung'' care sesizeaza cred lipsa FAP-ului. Pierderi de putere mai pot fi si de la Turbo sau intercooler. Intercooler-ul are o mica gaurica pe unde scapa putin ulei. Cand vine tatal meu din germania incerc sa schimb interoolerul. Ar putea avea vreo legatura?
Am uitat sa spun ca anul trecut in vara am dat FAP-ul jos si masina a mers mai bine de atunci. Nu am pus un FAP-emulator si din cand in cand se mai aprinde ''Anomalie Abgasreinigung'' care sesizeaza cred lipsa FAP-ului. Pierderi de putere mai pot fi si de la Turbo sau intercooler. Intercooler-ul are o mica gaurica pe unde scapa putin ulei. Cand vine tatal meu din germania incerc sa schimb interoolerul. Ar putea avea vreo legatura?
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187780
Total subiecte 18656
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11826
Cel mai nou membru Lucian68