schimbare pompa servo electrica...
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
schimbare pompa servo electrica...
imi poate spune cineva daca am schimbat pompa servo electrica la masina daca trebuie invatata sau nu ca nu imi cupleaza servo?
vreau sa zic ca am gasit una de peugeot 407 si ii la fel am schimbat doar vasul de deasupra....
ca sa mearga servo trebuie invatata pompa?
vreau sa zic ca am gasit una de peugeot 407 si ii la fel am schimbat doar vasul de deasupra....
ca sa mearga servo trebuie invatata pompa?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
ba da aporximativ....
am gasit o pompa servo de peugeot 407 si ii identica la mufe la tot i-am schimbat vasul de sus am bagat cele doua mufe in pompa dar tot nu face nimic....
sincer am crezut ca o pun sus si o vede ca si buna....
dar nici macar nu scoate nici un sunet.....
sau trebuie invatata la cineva cu diagnoza de citroen.........
deja mi-am prins urechile si nu mai stiu ce sa ii fac........
am gasit o pompa servo de peugeot 407 si ii identica la mufe la tot i-am schimbat vasul de sus am bagat cele doua mufe in pompa dar tot nu face nimic....
sincer am crezut ca o pun sus si o vede ca si buna....
dar nici macar nu scoate nici un sunet.....
sau trebuie invatata la cineva cu diagnoza de citroen.........
deja mi-am prins urechile si nu mai stiu ce sa ii fac........
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Daca pompa e identica, nu trebuie sa-i faci nimic, nu trebuie invatata cu nimic.
Ar trebui sa porneasca singura.
Nu stiu daca pompa de la 407 este identica. E posibil sa fie unele diferente.
Apoi, ar trebui sa verifici si siguranta alocata pompei, cand s-a ars cea veche, e posibil sa fi ars si siguranta ei.
La fel, trebuie verificat tot circuitul, daca pompa este ok si mufa este aceeasi.
Ar trebui sa porneasca singura.
Nu stiu daca pompa de la 407 este identica. E posibil sa fie unele diferente.
Apoi, ar trebui sa verifici si siguranta alocata pompei, cand s-a ars cea veche, e posibil sa fi ars si siguranta ei.
La fel, trebuie verificat tot circuitul, daca pompa este ok si mufa este aceeasi.
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
- Localitate: Arad
- Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008
Ai incercat sa resetezi computerul de bord? Eu cand am schimbat saiba de cupru la un injector, dupa pornire motorul nu mergea rotund. Am scos bornele de la baterie 2-3 min si dupaia a mers bine. Sper sa fie de folos.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Bornele care? Kilometrice?
Sau care?
Eu sunt convins ca asa a procedat colegul si ca a scos bornele de la baterie, daca la asta te-ai referit.
Cum aceasta operatie nu e deloc una simpla, recomand tratarea cu seriozitate a acestui lucru, pentru ca nu cred ca ai vrea sa iei foc pe drum.
Siguranta este F10 de sub capota, deasupra bateriei.
Verific-o. Ar trebui sa fie verde la culoare.
Nu-ti mai pun poze, pentru ca nu poate fi decat una singura F10. Este de 30A. Sa nu pui sarme sau chestii romanesti, asa cum am mai vazut pe aici tot felul de sfaturi de genul asta.
Cumperi siguranta de 30A, identica din punct de vedere constructiv si electric.
Totusi, spune-mi si mie ceva.
Spui ca ai pus vasul tau si nu cel al pompei.
Nu stiu cum e la 407, dar ca la c5 sigur nu e. Tu stii ca uleiul pentru directie este acelasi cu cel de la suspensie?
Cand ai schimbat pompa, ce ulei ai pus? Presupun ca macat a trebuit sa completezi, ca ai pierdut ceva ulei, nu? Cu ce ai completat?
Uita-te la mufa de pe pompa si spune-mi cati pini vezi in ea.



Eu sunt convins ca asa a procedat colegul si ca a scos bornele de la baterie, daca la asta te-ai referit.
Cum aceasta operatie nu e deloc una simpla, recomand tratarea cu seriozitate a acestui lucru, pentru ca nu cred ca ai vrea sa iei foc pe drum.
Siguranta este F10 de sub capota, deasupra bateriei.
Verific-o. Ar trebui sa fie verde la culoare.
Nu-ti mai pun poze, pentru ca nu poate fi decat una singura F10. Este de 30A. Sa nu pui sarme sau chestii romanesti, asa cum am mai vazut pe aici tot felul de sfaturi de genul asta.
Cumperi siguranta de 30A, identica din punct de vedere constructiv si electric.
Totusi, spune-mi si mie ceva.
Spui ca ai pus vasul tau si nu cel al pompei.
Nu stiu cum e la 407, dar ca la c5 sigur nu e. Tu stii ca uleiul pentru directie este acelasi cu cel de la suspensie?
Cand ai schimbat pompa, ce ulei ai pus? Presupun ca macat a trebuit sa completezi, ca ai pierdut ceva ulei, nu? Cu ce ai completat?
Uita-te la mufa de pe pompa si spune-mi cati pini vezi in ea.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Stai putin, ca m-ai pierdut.
Totusi, indiferent de ulei, pompa trebuia sa inceapa sa se invarta.
Nu am nicio documentatie de var II, din care sa inteleg cum merge pompa asta, adica sa vad cand anume porneste, daca se invarte tot timpul, daca schimba sensul, etc.
Pentru ca daca face toate astea, inseamna ca are un controler propriu.
Totusi, explica-mi chestia cu uleiul, ca nu am verificat pana acum.
La masina ta, nu ai un furtun care intra in pompa si care vine de la rezervorul alb din stanga motorului?
Adica, nu este acelasi rezervor cu cel de la suspensie? Ca asta ar fi wow...
Ori, daca e asa, ce tot spui tu de ulei verde? Unde l-ai pus? In care rezervor? Ca daca ai pus uleiul ala in rezervorul suspensiei, ai comis-o rau de tot.
Totusi, indiferent de ulei, pompa trebuia sa inceapa sa se invarta.
Nu am nicio documentatie de var II, din care sa inteleg cum merge pompa asta, adica sa vad cand anume porneste, daca se invarte tot timpul, daca schimba sensul, etc.
Pentru ca daca face toate astea, inseamna ca are un controler propriu.
Totusi, explica-mi chestia cu uleiul, ca nu am verificat pana acum.
La masina ta, nu ai un furtun care intra in pompa si care vine de la rezervorul alb din stanga motorului?
Adica, nu este acelasi rezervor cu cel de la suspensie? Ca asta ar fi wow...
Ori, daca e asa, ce tot spui tu de ulei verde? Unde l-ai pus? In care rezervor? Ca daca ai pus uleiul ala in rezervorul suspensiei, ai comis-o rau de tot.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu