Citroen BX cu multe probleme, il vreau beton

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Lun 11-Oct-2004 07:55

Salutare la toata lumea,

Am ajuns cu puntile intregi pana la Craiova, am umplut sferele care erau goale goale, doar una a avut membrana sparta. In drum spre Craiova am observat ca atunci cand franez (chiar daca nu puternic) moare servodirectia iar volanul e destul de greu de invartit. (nu am nici o idee d c :!: ). In plus cat am stat in Slatina (de vineri seara ora 23:30 pana sambata dimineata la 10 suspensia nu a coborat deloc. Are cineva idee daca e de rau ? Oricum nu da semne sa coboare. O sa sun azi in Slatina sa vad daca a coborat de sambata seara.

Pentru cei din Craiova cu probleme la suspensia hidraulica sau care vor sa umple sferele va recomand 0251 412 926. E vorba de un batranel care sta pe langa gara. Se pricepe iar pretul pe sfera umpluta e undeva pe la 400 000 lei.

Weekend-ul viitor ramane sa-i schimb bratele pe spate si rulmentii.
Multumesc din nou tuturor celor ce mi-au raspuns, sfaturile voastre m-au ajutat mult.

C ya all

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 11-Oct-2004 08:27

Daca ramii fara servo verifica intii nivelul LHM (masina trebuie ridicata la maxim si nivelul indicat de plutitor trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii).
Faptul ca suspensia nu a coborit deloc e un semn bun.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DD
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Mie 05-Mar-2003 21:56
Localitate: Brasov

Unde pe eminescu

Mesajde DD » Lun 11-Oct-2004 10:34

Dragilor!
Ajutati un biet provincial si dati-mi si mie adresa exacta a megazinului de pe Eminescu - sau macar zona sa-l nimeresc si eu caci tere mi-e teama ca ma sa am nevoie...
Stiu unde e Eminescu dar e lunga :)
Multumesc anticipat

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 11-Oct-2004 10:46

Eminescu 109, telefon 021/2106260. Cum vii dinspre Piata Romana, pe partea stinga, vei gasi la un moment dat un magazinas mic, cu o reclama Total afara. Daca vii cu masina, cred ca e sens unic pe strada aia, sau macar pe o portiune din ea si atunci cred ca o sa vii dinspre Piata Galati (cred). Oricum, daca ajungi in Romana, poti sa o iei si pe jos, nu e mult de mers.
PS: ar fi trebuit sa incepi un topic nou. Poate ne spui si noua ce problema ai.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 11-Oct-2004 11:38

Este sens unic spre Piata Romana. Daca vi de la Piata Romana, mergi pe Dacia pana la semaforul la care te intalnestii cu linia de tramvai. Faci stanga pe straduta aia pietruita si opresti cand dai de asfalt. Aia e Eminescu. Vizavi, 20m spre dreapta este magazinul.
Daca vi dinspre Mosilor, ai un semafor la str Viitor, cu linie de tramvai. Treci de asta, treci si de urmatoarea intersectie, si la 50 m pe dreapta este magazinul.

DD
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Mie 05-Mar-2003 21:56
Localitate: Brasov

Mesajde DD » Lun 11-Oct-2004 16:00

PS: ar fi trebuit sa incepi un topic nou. Poate ne spui si noua ce problema ai

Stai sa vad. Inca nu stiu, vremea e ca dracu', tot ce stiu e ca asa nu mai merge...
Sfere descarcate, conducte de benzina fisurate, cloncanituri in fata de am impresia ca nu mai ajung unde am plecat.
Daca am probleme va cer sfatul/ajutorul

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Mar 12-Oct-2004 11:48

nicum scrie:Daca ramii fara servo verifica intii nivelul LHM (masina trebuie ridicata la maxim si nivelul indicat de plutitor trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii).
Faptul ca suspensia nu a coborit deloc e un semn bun.


Nu stiu inca nimic de suspensie (masina e in continuare in Slatina - sincer mor de curozitate sa aflu daca a coborat :D ). Nivelul de LHM e ok. A inceput sa faca figura cu servodirectia de cand am facut vreo 600 KM cu sferele varza. Poate e o coincidenta poate nu. Ma gandesc la 3 variante: pompa care nu baga suficienta presiune (e destul de uzata dar inca ridica repede masina - cam 10 - 12 secunde la rece, nepornita de o saptamana), ceva pe la servo, sau am inteles ceva de un "reductor" langa sfera cantrala.
Sincer m-am speriat de moarte cand am vazut masina dupa 12 ore ridicata la normal (nu coborase nici macar un cm). Am pornit-o am vazut ca suspensia lanseaza si am zis ca poate e ok. Dupa am inceput sa-mi fac tot felul de ganduri. Daca tu zici ca e bine ca nu coboara atunci sunt super fericit. Astept acum un tel de la Slatina sa vad ce s-a intamplat.
Thx u all.

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Mar 12-Oct-2004 14:47

nicum scrie:Daca ramii fara servo verifica intii nivelul LHM (masina trebuie ridicata la maxim si nivelul indicat de plutitor trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii).
Faptul ca suspensia nu a coborit deloc e un semn bun.


ok, am vb la Slatina si de sambata seara pana astazi a coborat spatele dar nu complet. Sper sa fie de bine. Abia astept sa merg sambata cu ea la Craiova sa-i schimb rulmentii spate si poate reusesc sa ajung si eu la intalnire. Vreau mult sa va cunosc personal.

C ya

P.S.:probabil ca v-am plictisit cu vestile despre bx-ul meu dar sincer, dupa 2 ani de probleme cu suspensia ma bucur enorm ca e ok

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 12-Oct-2004 15:02

E de bine faptul ca n-a coborit spatele complet. Te asteptam pe 17 la intilnire.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Dum 24-Oct-2004 15:17

nicum scrie:E de bine faptul ca n-a coborit spatele complet. Te asteptam pe 17 la intilnire.


Din pacate nu am putut ajunge. Din aventurile mele cu bx-ul: problema cu servo directia care murea cand calcam frana nu se datora nici casetei de directie, nici pompei, nici nivelului de LHM. Buba era traversa de sub motor care era fisurata. A cedat vineri noaptea la o frana brusca la 140 KM/h(pe la 30 km/h sa fisurat). Rezultatul a fost tragic: volanul s-a dus in bord pe care la spart (vb de partea dintre volan si ceasurile de bord) mai intra doar intr-a treia si a cincea. Ieri dimineata am evaluat pagubele si am vazut ca am scapat usor: nici un suport rupt. Momentan am sudat traversa si am pus si o "atela". Vineri o sa merg la Craiova sa vad ce piese am nevoie. Aici o sa va cer putin ajutorul cand am lista completa pentru a le gasi. Pana atunci... c ya alll

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Dum 24-Oct-2004 17:10

ce-i drept e un Citroen BX cu (foarte) multe probleme :)
dar se rezolva
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Dum 24-Oct-2004 22:32

Salut
intr-adevar,ai scapat destul de usor tinind cont de viteza si sper sa reusesti sa o pui din nou pe roti.Poate va fi mai bine sa montezi o alta traversa decat sa o sudezi,ca nu cumva sudura sa "traga"si sa modifice unghiurile directiei.
Apropo de directie.Problemele care le aveai cu intarirea ei atunci cand franai cred ca au alte cauze decat fisura din traversa.Sa-ti spun un caz identic:am un prieten in Constanta care avea probleme cu franele pe spate si pentru ca nu a gasit pe nimeni acolo a venit la Galati. Se mai intampla si fenomenul de care vorbesti,cu intarirea directiei.Am fost cu el la mecanicul meu si sper sa mai tin bine minte ce ne-a explicat.Intarirea directiei poate avea urmatoarele cauze:1)pompa nu face destula presiune 2)repartitorul de servo(regulatorul de debit) care acorda prioritate suspensiei si franei si apoi directiei este defect 3)valva de la caseta defecta.
Au masurat valorile la cele 3 piese si au spus ca vinovat e regulatorul de servo.Spre norocul prietenului meu s-a putut repara piesa de pe masina lui si asa a scapat mai ieftin.Vad ca a tecut ceva timp si imi spune ca directia merge bine.
Cred ca e bine sa astepti si alte pareri ,pentru ca nu sunt sigur daca am retinut exact explicatiile mecanicului.Eu nu am avut asemenea probleme pentru ca BX-ul meu are caseta mecanica.
Noroc!

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Lun 25-Oct-2004 12:53

paga scrie:Salut
intr-adevar,ai scapat destul de usor tinind cont de viteza si sper sa reusesti sa o pui din nou pe roti.Poate va fi mai bine sa montezi o alta traversa decat sa o sudezi,ca nu cumva sudura sa "traga"si sa modifice unghiurile directiei.
Apropo de directie.Problemele care le aveai cu intarirea ei atunci cand franai cred ca au alte cauze decat fisura din traversa.Sa-ti spun un caz identic:am un prieten in Constanta care avea probleme cu franele pe spate si pentru ca nu a gasit pe nimeni acolo a venit la Galati. Se mai intampla si fenomenul de care vorbesti,cu intarirea directiei.Am fost cu el la mecanicul meu si sper sa mai tin bine minte ce ne-a explicat.Intarirea directiei poate avea urmatoarele cauze:1)pompa nu face destula presiune 2)repartitorul de servo(regulatorul de debit) care acorda prioritate suspensiei si franei si apoi directiei este defect 3)valva de la caseta defecta.
Au masurat valorile la cele 3 piese si au spus ca vinovat e regulatorul de servo.Spre norocul prietenului meu s-a putut repara piesa de pe masina lui si asa a scapat mai ieftin.Vad ca a tecut ceva timp si imi spune ca directia merge bine.
Cred ca e bine sa astepti si alte pareri ,pentru ca nu sunt sigur daca am retinut exact explicatiile mecanicului.Eu nu am avut asemenea probleme pentru ca BX-ul meu are caseta mecanica.
Noroc!

Ai dreptate in ce mi-ai spus. Astea sunt cele 3 cauze pe care le stiam si eu in legatura cu intarirea servo la frana. Din fericire pentru mine, acum este ok (de cand am reparat traversa) servo merge excelent. Traversa este sudata doar provizoriu, in 2 saptamani vreau sa o schimb. Momentat circul cu o cazatura de fiat croma (foarte spatioasa, consum excelent 19TDI, suspensie ingrozitoare)
Merci pentru sfaturi


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO