
La ce turatie vĂŁ taie alimentarea?
Moderator: Echipa Tehnica
La ce turatie vĂŁ taie alimentarea?
Salut.Al meu Saxo VTS 1.4i 75 cai imi taie alimentarea cred eu ca prea devreme...Cand acul ajunge la 6000 imi taie alimentarea instant (acel over shift cand e vorba de schimbarea treptelor) chiar daca nu e inca pe rosu...Acum va intreb pe voi, in special cei care au acelasi motor daca si la voi e la fel sau daca doar la mine e asa? 

-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mar 06-Dec-2011 11:55
- Localitate: PLOIESTI
TURATIE
Salut,
Am avut un Saxo vts de 100 cp si la 6200 rpm imi taia gazul asa ca stai linistit este normal sa il taie la 6000. inca e prea bine pentru 75cp. Poti sa cauti sa faci o modificare din calculator la turatie si vezi dupa. Oricum ar fi sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Eu as dori sa imi iau unul de 118cp 1..6 16 volti.
Spor la alergat fraieri prin trafic
Am avut un Saxo vts de 100 cp si la 6200 rpm imi taia gazul asa ca stai linistit este normal sa il taie la 6000. inca e prea bine pentru 75cp. Poti sa cauti sa faci o modificare din calculator la turatie si vezi dupa. Oricum ar fi sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Eu as dori sa imi iau unul de 118cp 1..6 16 volti.
Spor la alergat fraieri prin trafic
La 1.1l benzina nu taie sub 6000, testat in tromba in tr 2, 60cp.
La Renault CLio 1.4 benzina deasemenea nu taie sub 6000 (nu prea are de ce), testat in acelasi mod mers "stil raliu" cu rpm sus tr 1 sau 2, deci in sarcina nu in gol.
E de mentionat si faptul ca oricum puterea maxima e undeva intre 4000 si 5000, mai sus incepe sa gafaie si consuma mult, deci aia e zona utila pentru fortare, nu are sens rpm mai mare.
La Renault CLio 1.4 benzina deasemenea nu taie sub 6000 (nu prea are de ce), testat in acelasi mod mers "stil raliu" cu rpm sus tr 1 sau 2, deci in sarcina nu in gol.
E de mentionat si faptul ca oricum puterea maxima e undeva intre 4000 si 5000, mai sus incepe sa gafaie si consuma mult, deci aia e zona utila pentru fortare, nu are sens rpm mai mare.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Deci nu esti multumit ca la unu 1.4 benzina fara turbo iti taie alimentarea la 6000 rpm? Avand in vedere ca nu e Honda, nu e masina sport si nu e nici motocicleta, mie mi se pare foarte bine.
La Subaru Impreza WRX taie la 5500 in configuratia livrata in Romania, ca idee.
La C5-ul meu taie la 6500 si, totusi, e un motor putin mai "performant".
La Subaru Impreza WRX taie la 5500 in configuratia livrata in Romania, ca idee.
La C5-ul meu taie la 6500 si, totusi, e un motor putin mai "performant".
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO