Antipolution fault!!!
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 134
- Membru din: Vin 09-Dec-2011 16:48
- Localitate: Bucuresti si Piatra Neamt
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Joi 16-Dec-2010 21:48
- Localitate: brasov
antipoll. fault
nu-ti face probleme !!!
am mers pe "transalpina" treapta 1;2;rar3/
s-a aprins si la mine inclusiv becul de "service "
dupa ce am coborat si i-am dat talpa -130-pe autostrada Sibiului s-au stins cele 2 becuri
CONCLUZIE :
NU-TI FACE PROBLEME DOAR PENTRU ACEST MESAJ
MOTORUL SE CERE TURAT !!!
am mers pe "transalpina" treapta 1;2;rar3/
s-a aprins si la mine inclusiv becul de "service "
dupa ce am coborat si i-am dat talpa -130-pe autostrada Sibiului s-au stins cele 2 becuri
CONCLUZIE :
NU-TI FACE PROBLEME DOAR PENTRU ACEST MESAJ
MOTORUL SE CERE TURAT !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Eu merg in mare parte cu Mol de 95, foarte rar mol de 98 si nu am primit niciodata de cand am masina Antipolution fault, deci tind sa cred ca nu e de la benzina de 95. Benzina proasta poate, benzina de 95 nu. In aceeasi nota, nu cred ca benzina de 99 de la petrom e mai buna decat cea de 98 de la Mol, deci faza cu >99 mi se pare o utopie.
"If in doubt, flat out!"
Salutare,
Mie cand imi apare "(antipolution fault)" nu imi mai trage masina nimic si nu se tureaza mai mult de 3000, merg la service cu ea, stinge becul si dupa o zi iar imi apare, daca ii dau talpa imi apare in aceeasi zi inapoi. Chiar nu stiu ce sa-i fac sa nu se mai aprinda becul ala cu "antipolution fault". Tot am citit aici ce ati scris voi pe forum ca e o chestie comuna dar totusi nu se poate remedia?? Nu ar fi o problema daca nu ar afecta masina sa nu mai traga, dar e aiurea sa nu mai traga, nici in depasire nu mai poti sa te bagi cum trebuie.
Mie cand imi apare "(antipolution fault)" nu imi mai trage masina nimic si nu se tureaza mai mult de 3000, merg la service cu ea, stinge becul si dupa o zi iar imi apare, daca ii dau talpa imi apare in aceeasi zi inapoi. Chiar nu stiu ce sa-i fac sa nu se mai aprinda becul ala cu "antipolution fault". Tot am citit aici ce ati scris voi pe forum ca e o chestie comuna dar totusi nu se poate remedia?? Nu ar fi o problema daca nu ar afecta masina sa nu mai traga, dar e aiurea sa nu mai traga, nici in depasire nu mai poti sa te bagi cum trebuie.
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
Mie pe timpul ierni tot in limitare ma tine dar cum da caldura nu am probleme(eroarea o am de 5 ani fara sa rezolv mare lucru). Am facut 800 de km week-u asta si "a mancat jar"
Trebuie scoasa la drum lung. Daca fac multi km in oras in momentul cand o calc imi apare antipollution, dar de fiecare data in exterior merg cu viteza a 4-a 90-100 ~50 km si frana de motor pana observ ca si-a revenit. Totusi am observat ca inainte sa apara Antipollution nu trage cum trebuie masina.

- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
RaulHDI scrie:Salutare,
Mie cand imi apare "(antipolution fault)" nu imi mai trage masina nimic si nu se tureaza mai mult de 3000, merg la service cu ea, stinge becul si dupa o zi iar imi apare, daca ii dau talpa imi apare in aceeasi zi inapoi. Chiar nu stiu ce sa-i fac sa nu se mai aprinda becul ala cu "antipolution fault". Tot am citit aici ce ati scris voi pe forum ca e o chestie comuna dar totusi nu se poate remedia?? Nu ar fi o problema daca nu ar afecta masina sa nu mai traga, dar e aiurea sa nu mai traga, nici in depasire nu mai poti sa te bagi cum trebuie.
La service nu facea altceva decat sa-ti stearga "eroarea" din memoria calculatorului ,nu sa elimine cauza ce a dus la aparitia acelei erori. De fapt nu este o eroare ci un posibil defect care se poate "citi" (codul) cu o interfata de diagnostic iar de acolo mai departe se poate repara.

poi nu stiu ce sa zic, am dus-o si la lexia la un mecanic din Oradea dar nu mi-a facut mare branza. Cica a vrut sa imi instaleze ceva cip care sa prosteasca calculatorul sa nu mai dea eroarea aia dar mi-a recomandat ca mai bine nu ca a mai pus si nu a rezolvat nimic. Deci nu stiu ce e de facut. Cand sterg eroarea merge foarte bine masina, trage de numa, dar nu ma tine numai putin.
Eu am schimbat , debitmetru, electovalve vreo 2, ceva la pompa de motorina iar in final un panou de sigurante. Acum e rezolvata 

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Si eu am la al meu 2hdi de 2 ani eroarea. Masina merge ok insa. Am fost la test pe lexia si au zis ca este valva EGR blocata deschis. Am fost in apr in D si am incercat ce a zis un prieten .... 100 km/h treapta 4 apoi brusc blana la 160 apoi lasat in frana de motor la 140 si tinut asa. Dupa 3 incercari de astea .... blufffff nu mai tragea nu se tura etc. Am oprit sa alimentez si cand am pornit mergea ok. Acum manca jar si la 180 fara probleme.
Ceva recomandari?
Ceva recomandari?
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
RaulHDI scrie:poi nu stiu ce sa zic, am dus-o si la lexia la un mecanic din Oradea dar nu mi-a facut mare branza. Cica a vrut sa imi instaleze ceva cip care sa prosteasca calculatorul sa nu mai dea eroarea aia dar mi-a recomandat ca mai bine nu ca a mai pus si nu a rezolvat nimic. Deci nu stiu ce e de facut. Cand sterg eroarea merge foarte bine masina, trage de numa, dar nu ma tine numai putin.
Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu acum cativa ani.Nu stiu daca felul in care am rezolvat-o eu te poate ajuta, dar poti incerca. La mine ,aceasta eroare aparea datorita unei presiuni prea mari in galeria de admisie. Pilotarea turbinei se face cu ajutorul unei electrvalve vacumatice comandata electric de EMS si alimentata vacumatic ca si celelalte electrvalve de pompa de vacum.La una dinrte electrovalve(sau la doua?) aveam pierdere de vacum si electrvalva ce comanda turbina nu-si mai facea treaba. Am anulat electovalva(sau electrovalvele ) defecte inchizandu-le alimentarea cu vacum si problema s-a rezolvat.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Vin 28-Feb-2014 17:19
- Localitate: Italia
Antipollutin failt
Salut sunt nou pe acest forum. am facut acest cont pentru a spune care a fost rezolvarea la ,, antipoliution fault,,
am schimbat cam tot ce se putea schimba pentu ai da de cap:
pasul 1 am verificat pompa din rezervor... mergea
pasul 2 am verificat daca am pierderi pe instalatie.... nu erau
pasul 3 am schimbat regilatorul de presiune... aceeasi problema
pasul 4 am remediat injectoarele.... identic
pasul 5 am remediat pompa de inalta presiune.... s-a rezolvat problema (era o valva infundata)
cost total la aceste operatiuni 800 euro manopera plus piese in Italia.
am schimbat cam tot ce se putea schimba pentu ai da de cap:
pasul 1 am verificat pompa din rezervor... mergea
pasul 2 am verificat daca am pierderi pe instalatie.... nu erau
pasul 3 am schimbat regilatorul de presiune... aceeasi problema
pasul 4 am remediat injectoarele.... identic
pasul 5 am remediat pompa de inalta presiune.... s-a rezolvat problema (era o valva infundata)
cost total la aceste operatiuni 800 euro manopera plus piese in Italia.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Vin 28-Feb-2014 17:19
- Localitate: Italia
Antipollutin fault
problema mea era identica cu a lui RaulHDI
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: Antipollution fault
ionutch528xy scrie:Salut sunt nou pe acest forum. am facut acest cont pentru a spune care a fost rezolvarea la ,, antipoliution fault,,
am schimbat cam tot ce se putea schimba pentu ai da de cap:
pasul 1 am verificat pompa din rezervor... mergea
pasul 2 am verificat daca am pierderi pe instalatie.... nu erau
pasul 3 am schimbat regilatorul de presiune... aceeasi problema
pasul 4 am remediat injectoarele.... identic
pasul 5 am remediat pompa de inalta presiune.... s-a rezolvat problema (era o valva infundata)
cost total la aceste operatiuni 800 euro manopera plus piese in Italia.
Dupa cum se vede masina a fost reparatĂŁ fĂŁrĂŁ a se citi codurile de eroare care au provocat aparitia acestui mesaj "Antipollution fault" si de aceea ai efectuat 5 "paÂşi" de reparatie si poate prea scump.

Salut am si eu o problema la c5 are FAP si de ceva timp cand,ii dau talpa se aprind trei martori in bord, service,ila cu semnul acela de motoras si cel de la ESP
Imi afiseaza anti polution fault si nu mai trage masina aproape deloc,nu trage doar atunci cand arde, martorul de la ESP.
Opresc motorul doua minute si iar merge cativa km
ma poate ajuta cineva cu o idee ?
Imi afiseaza anti polution fault si nu mai trage masina aproape deloc,nu trage doar atunci cand arde, martorul de la ESP.
Opresc motorul doua minute si iar merge cativa km
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO