sfat achizitie

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Vin 24-Mai-2013 07:48

nu e adevarat, var II a inceput productia la sfarsit de 2004 inmatricularea in RO e cam 1500 EU la 3500 gasesti din 2003 var 1 lejer

fiki
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
Localitate: medgidia
Masina: c 5 2004 raposata ...
2: c 5 x7 2008 exclusiv

Mesajde fiki » Vin 24-Mai-2013 16:16

aureliane nu este vrajeala cu bulgarestile si iti exemplific;un prieten cu o camioneta peugeot a fost lovit de unu cu masina inscrisa in bulgaria in 2 luni sia luat omu banii de la asigurarea bulgareasca si a ramas si cu camioneta lovita pe care ulterior a reparato si acum are baiatu 2 camionete,alt prieten ia lovit unu masina parcata tot cu masina de bulgari si in maxim o luna sia reparato si mai am exemple destule dar nu stau sa umplu forumul cu exemplificari....

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Vin 24-Mai-2013 16:40

deh, si cand va intra in vigoare legea cu maxim 3 luni sedere la o masina inmatriculata in alta tara oare ce veti face voi cu cele bulgaresti ? veti plati caruta aia de bani pe care oricum trebuia s-o platiti + gaura creata de inmatricularea in bulgaria. Acum mai e si mersul pana in bulgaria anual sa-ti faci actele la ea, asiguirare chestii, eu de la cluj, la at dau pana la granita mai bine ma scutesc si o inmatriculez direct aici. In cluj vezi foarte putine masini cu nr de bulgaria

fiki
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
Localitate: medgidia
Masina: c 5 2004 raposata ...
2: c 5 x7 2008 exclusiv

Mesajde fiki » Vin 24-Mai-2013 17:00

da asa este e departe clujul dar in cta ,buc,giurgiu si multe alte judete din sud sunt o gramada cu ele bulgaresti,si in ce priveste legea de care spui tu nui problema ne luam viza de flotant in bulgaria si gata...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 24-Mai-2013 23:23

Sunt de acord ca legile din Romania sunt proaste, cel putin cea cu taxa de inmatriculare, insa inmatricularea la bulgari este o prostie.

Referitor la partea cu asigurarea, ce faci cand cel din Bulgaria nu are asigurare? Da, asa credeam si eu.
"If in doubt, flat out!"

fiki
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
Localitate: medgidia
Masina: c 5 2004 raposata ...
2: c 5 x7 2008 exclusiv

Mesajde fiki » Sâm 25-Mai-2013 12:52

exista fondul de garantare ...

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Dum 26-Mai-2013 00:45

Las-o las-o Aurelian, nu mai lauda ca ce bun e dieselu" si ce prost e benzinaru" ca nu te cred.Laso-n sange ca nu merge.Ce-ai avut tu experiente nu prea se pune ca am vazut ca esti predispus la prostii.Fara suparare!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 26-Mai-2013 01:18

incheiati subiectul bulgaria, pentru ca multi dintre voi nu stiti ce vorbiti! ar trebui sa ma simt cocalar ca am o masina inscrisa peste granita? fiecare face dupa bunul plac si dupa cum considera. la intrebarea ce faci daca esti plesnit de unul cu masina de bulgaria fara asigurare, raspunsul este unul foarte simplu: acelasi lucru care il faci daca esti plesnit de unul cu o masina inscrisa in romania, fara asigurare. e clar?
cele 2 placute dau doar dreptul de a circula pe drumurile publice! faptul ca unii isi fac sau nu asigurare si verificare tehnica, nu tine de numerele care le au pe masina. eu unul as vrea sa o trec pe romania, dar din cauza ca astia sunt cretini, nu pot sa fac asta.
nu trebuie sa mergi in bulgaria sa faci actele, poti sa faci itp-ul la rar si asigurarea la orice broker.

acum.... sa revenim ontopic: dizel, benzina.... mereu aceeasi poveste! nu este una mai buna ca ailalta, intelegeti asta. fiecare poate sa devina mai buna in functie de ce are fiecare nevoie si ce ii place. daca unuia ii place dieselul nu poti sa ii zici nimic sa il convingi sa ia pe benzen. la toate pot deveni costisitoare reparatiile, depinde si de noroc. de fapt... depinde mai mult de noroc decat de intretinere. ziceti ca cele diesel au multi km ? asa, si? eu am hdi cu 314.000 si are viata de nu se poate, iar ulei nu papa. turbinele la 2.0 hdi nu prea crapa. crapa actuatorul, dar eu de turbina belita nu am auzit si nu am vazut. da... ca la unele service zice meseriasul ca tre' alta.... asta e alta socoteala. mergeti sa dati o tura cu xantia lui martian mihai, sa vedeti cum merge un motor la 530.000 si discutam dupa aia. pe partea ailalta, e clar ca nu se uzeaza numai motorul in atatia km, ci si restul. dar... daca e intretinuta corect, ce mai conteaza? poti sa iei una cu 90.000 care sa fie praf, ca nu s-a schimbat niciodata nimic la ea, poate nici macar uleiul (si credeti-ma ca nu e imposibil)

legat de model, eu unul recomand prima varianta. poate e chestiune de gust pentru ca mie, facelift sau seria 2 sau cum vreti sa ii ziceti, mi se pare absolut oribil.

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Dum 26-Mai-2013 09:00

sincer, si mie parca imi face cu ochiul mai mult seria 1.. :D

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 26-Mai-2013 11:37

La seria 2 au taiat din costuri. Si se vede. Desi e mai rotunjita si mai frumoasa din punctul meu de vedere si cu motoare mai noi, poate mai multe airbaguri, e facuta sa fie mai ieftin de produs decat xantia 1.
"If in doubt, flat out!"

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Dum 26-Mai-2013 14:29

mbc scrie:La seria 2 au taiat din costuri. Si se vede. Desi e mai rotunjita si mai frumoasa din punctul meu de vedere si cu motoare mai noi, poate mai multe airbaguri, e facuta sa fie mai ieftin de produs decat xantia 1.

Mai exact ( tu, ca proprietar observi mai bine) unde s-a taiat din costuri la seria 2 ??

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 28-Mai-2013 22:31

taviciobanu scrie:Ce-ai avut tu experiente nu prea se pune ca am vazut ca esti predispus la prostii.Fara suparare!


Nu sunt de acord cu aprecierea asta, pentru ca se intampla sa fi vorbit de multe ori cu Aurelian si-l cunosc. Poti spune despre el ce vrei, numai ca e nepriceput nu prea ai cum.
Ca tu esti de alta parere cu el in anumite privinte, e normal, ca si eu sunt pe pozitii diferite cu multa lume, inclusiv cu unele idei ale lui Aurelian.
Cred ca ne-am plictisi daca am gandit toti la fel.

In ceea ce priveste versus-ul benzina-diesel, eu nu pot spune cat de prost e benzinarul, dar stiu cat de bun este diesel-ul si chiar este.
Dupa parerea mea, este mult peste benzina, mai ales dupa 2.0 HPI(sper sa nu gresesc numele).

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 28-Mai-2013 22:37

Catalin Radu scrie:
mbc scrie:La seria 2 au taiat din costuri. Si se vede. Desi e mai rotunjita si mai frumoasa din punctul meu de vedere si cu motoare mai noi, poate mai multe airbaguri, e facuta sa fie mai ieftin de produs decat xantia 1.

Mai exact ( tu, ca proprietar observi mai bine) unde s-a taiat din costuri la seria 2 ??


Pai iti spun eu, ca le am pe amandoua in curte.
De exemplu, la scaune, sunt mai tari si mai incomode.
Cel din dreapta nu are reglaj pe inaltime, desi cerd ca asta tine de dotari.
Suspensia e mai tare la var II.
Antifonarea mi se pare mai proasta la var II.


Cu toate astea, desi var I pe care o am eu este mai bine dotata decat var II, o prefer pe a doua, pentru motorul si cutia absolut superbe, care chiar nu au nici cea mai mica legatura cu cele de pe varianta I.
Consola interioara si meniurile la fel, nu au treaba cu var I.

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Mie 29-Mai-2013 11:53

pai, consolele am vazut ca sunt total diferite..dar la cutie si motor ce diferente exista intre varianta 1 si 2 ??

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 29-Mai-2013 13:13

Var I 2.0 HDI, 110 CP, cutie 5 trepte.
Var II 2.0 HDI 136 CP, cutie 6 trepte.

Dar, pe langa toate aceste date, eu vorbesc de feeling-ul pe care il ai la var II.
Cutia este total diferit etajata, motorul merge altfel.
Ar trebui sa le incerci pe amadoua.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot