sfat achizitie
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
nu e adevarat, var II a inceput productia la sfarsit de 2004 inmatricularea in RO e cam 1500 EU la 3500 gasesti din 2003 var 1 lejer
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
-
- pasionat
- Mesaje: 104
- Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
- Localitate: medgidia
- Masina: c 5 2004 raposata ...
- 2: c 5 x7 2008 exclusiv
aureliane nu este vrajeala cu bulgarestile si iti exemplific;un prieten cu o camioneta peugeot a fost lovit de unu cu masina inscrisa in bulgaria in 2 luni sia luat omu banii de la asigurarea bulgareasca si a ramas si cu camioneta lovita pe care ulterior a reparato si acum are baiatu 2 camionete,alt prieten ia lovit unu masina parcata tot cu masina de bulgari si in maxim o luna sia reparato si mai am exemple destule dar nu stau sa umplu forumul cu exemplificari....
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
deh, si cand va intra in vigoare legea cu maxim 3 luni sedere la o masina inmatriculata in alta tara oare ce veti face voi cu cele bulgaresti ? veti plati caruta aia de bani pe care oricum trebuia s-o platiti + gaura creata de inmatricularea in bulgaria. Acum mai e si mersul pana in bulgaria anual sa-ti faci actele la ea, asiguirare chestii, eu de la cluj, la at dau pana la granita mai bine ma scutesc si o inmatriculez direct aici. In cluj vezi foarte putine masini cu nr de bulgaria
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
incheiati subiectul bulgaria, pentru ca multi dintre voi nu stiti ce vorbiti! ar trebui sa ma simt cocalar ca am o masina inscrisa peste granita? fiecare face dupa bunul plac si dupa cum considera. la intrebarea ce faci daca esti plesnit de unul cu masina de bulgaria fara asigurare, raspunsul este unul foarte simplu: acelasi lucru care il faci daca esti plesnit de unul cu o masina inscrisa in romania, fara asigurare. e clar?
cele 2 placute dau doar dreptul de a circula pe drumurile publice! faptul ca unii isi fac sau nu asigurare si verificare tehnica, nu tine de numerele care le au pe masina. eu unul as vrea sa o trec pe romania, dar din cauza ca astia sunt cretini, nu pot sa fac asta.
nu trebuie sa mergi in bulgaria sa faci actele, poti sa faci itp-ul la rar si asigurarea la orice broker.
acum.... sa revenim ontopic: dizel, benzina.... mereu aceeasi poveste! nu este una mai buna ca ailalta, intelegeti asta. fiecare poate sa devina mai buna in functie de ce are fiecare nevoie si ce ii place. daca unuia ii place dieselul nu poti sa ii zici nimic sa il convingi sa ia pe benzen. la toate pot deveni costisitoare reparatiile, depinde si de noroc. de fapt... depinde mai mult de noroc decat de intretinere. ziceti ca cele diesel au multi km ? asa, si? eu am hdi cu 314.000 si are viata de nu se poate, iar ulei nu papa. turbinele la 2.0 hdi nu prea crapa. crapa actuatorul, dar eu de turbina belita nu am auzit si nu am vazut. da... ca la unele service zice meseriasul ca tre' alta.... asta e alta socoteala. mergeti sa dati o tura cu xantia lui martian mihai, sa vedeti cum merge un motor la 530.000 si discutam dupa aia. pe partea ailalta, e clar ca nu se uzeaza numai motorul in atatia km, ci si restul. dar... daca e intretinuta corect, ce mai conteaza? poti sa iei una cu 90.000 care sa fie praf, ca nu s-a schimbat niciodata nimic la ea, poate nici macar uleiul (si credeti-ma ca nu e imposibil)
legat de model, eu unul recomand prima varianta. poate e chestiune de gust pentru ca mie, facelift sau seria 2 sau cum vreti sa ii ziceti, mi se pare absolut oribil.
cele 2 placute dau doar dreptul de a circula pe drumurile publice! faptul ca unii isi fac sau nu asigurare si verificare tehnica, nu tine de numerele care le au pe masina. eu unul as vrea sa o trec pe romania, dar din cauza ca astia sunt cretini, nu pot sa fac asta.
nu trebuie sa mergi in bulgaria sa faci actele, poti sa faci itp-ul la rar si asigurarea la orice broker.
acum.... sa revenim ontopic: dizel, benzina.... mereu aceeasi poveste! nu este una mai buna ca ailalta, intelegeti asta. fiecare poate sa devina mai buna in functie de ce are fiecare nevoie si ce ii place. daca unuia ii place dieselul nu poti sa ii zici nimic sa il convingi sa ia pe benzen. la toate pot deveni costisitoare reparatiile, depinde si de noroc. de fapt... depinde mai mult de noroc decat de intretinere. ziceti ca cele diesel au multi km ? asa, si? eu am hdi cu 314.000 si are viata de nu se poate, iar ulei nu papa. turbinele la 2.0 hdi nu prea crapa. crapa actuatorul, dar eu de turbina belita nu am auzit si nu am vazut. da... ca la unele service zice meseriasul ca tre' alta.... asta e alta socoteala. mergeti sa dati o tura cu xantia lui martian mihai, sa vedeti cum merge un motor la 530.000 si discutam dupa aia. pe partea ailalta, e clar ca nu se uzeaza numai motorul in atatia km, ci si restul. dar... daca e intretinuta corect, ce mai conteaza? poti sa iei una cu 90.000 care sa fie praf, ca nu s-a schimbat niciodata nimic la ea, poate nici macar uleiul (si credeti-ma ca nu e imposibil)
legat de model, eu unul recomand prima varianta. poate e chestiune de gust pentru ca mie, facelift sau seria 2 sau cum vreti sa ii ziceti, mi se pare absolut oribil.
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
mbc scrie:La seria 2 au taiat din costuri. Si se vede. Desi e mai rotunjita si mai frumoasa din punctul meu de vedere si cu motoare mai noi, poate mai multe airbaguri, e facuta sa fie mai ieftin de produs decat xantia 1.
Mai exact ( tu, ca proprietar observi mai bine) unde s-a taiat din costuri la seria 2 ??
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
taviciobanu scrie:Ce-ai avut tu experiente nu prea se pune ca am vazut ca esti predispus la prostii.Fara suparare!
Nu sunt de acord cu aprecierea asta, pentru ca se intampla sa fi vorbit de multe ori cu Aurelian si-l cunosc. Poti spune despre el ce vrei, numai ca e nepriceput nu prea ai cum.
Ca tu esti de alta parere cu el in anumite privinte, e normal, ca si eu sunt pe pozitii diferite cu multa lume, inclusiv cu unele idei ale lui Aurelian.
Cred ca ne-am plictisi daca am gandit toti la fel.
In ceea ce priveste versus-ul benzina-diesel, eu nu pot spune cat de prost e benzinarul, dar stiu cat de bun este diesel-ul si chiar este.
Dupa parerea mea, este mult peste benzina, mai ales dupa 2.0 HPI(sper sa nu gresesc numele).
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Catalin Radu scrie:mbc scrie:La seria 2 au taiat din costuri. Si se vede. Desi e mai rotunjita si mai frumoasa din punctul meu de vedere si cu motoare mai noi, poate mai multe airbaguri, e facuta sa fie mai ieftin de produs decat xantia 1.
Mai exact ( tu, ca proprietar observi mai bine) unde s-a taiat din costuri la seria 2 ??
Pai iti spun eu, ca le am pe amandoua in curte.
De exemplu, la scaune, sunt mai tari si mai incomode.
Cel din dreapta nu are reglaj pe inaltime, desi cerd ca asta tine de dotari.
Suspensia e mai tare la var II.
Antifonarea mi se pare mai proasta la var II.
Cu toate astea, desi var I pe care o am eu este mai bine dotata decat var II, o prefer pe a doua, pentru motorul si cutia absolut superbe, care chiar nu au nici cea mai mica legatura cu cele de pe varianta I.
Consola interioara si meniurile la fel, nu au treaba cu var I.
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot