Buna seara
Dupa o lunga pauza revin la vechiul meu Xantia care ma astepta cuminte in garaj si constat ca m-a lasat conducta de alientare cu ulei de la pompa de servo la caseta , cea care are si un furtun ambutisat pe la jumatate.Era praf de rugina si am incercat sa o scurtez si sa o innadesc cu alta noua dar s-a rupt din nou , ca era putreda exact , de linga ambutisare.Deci trebe alta second cu livrare in Germania ca aici nu am gasit-o inca.
Deci va rog ....faceti o oferta care o aveti.
Conducta ulei de la pompa la caseta de directie
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
conducte
Conducta cu hexagon de 11 are 5mm exterior si conducta cu hexagon de 12 are 6,5mm exterior ,ma refer la partea unde intra in caseta.Am ambele modele ,astept telefonul.
Atelier reparatii Citroen, PM pt detalii
Multumesc de suport Bacaului si Craiovei ....Dn.Vali si Nic.....am rezolvat-o local deocamdata prin reparare , ambutisarea unui nou furtun cu conexiune pentru conducta de 5 la unul din capete.Maine ami fac timp sa o montez si sper sa nu mai descoper alte defectiuni.Cand am parcat-o acum doi ani in garaj mergea perfect si era revizuita complet hidraulica de colegul Nic , ce mai,mergea ceas.Sincer , ami era dor de suspensia ei , chiar daca intre timp conduceam un A6 Allroad care se stie este pe perne de aer.
Gata montajul , pe elevator a mers vreo zece minute in gol si nu am vazut vreo pierdere.Mai am maine de curatat si dat un spray pe la frane , conducte , etc si o dau afara sa fac o tura cu ea.Cei care au ambutisat furtunul nou faceau hidraulica pentru tractoare si nu mi-au garantat ca ambutisarea lor rezista si la presiunea Citroenului , dar m-am riscat gandindu-ma ca nu cred sa fie mai mare presiunea ca la hidraulica de tractoare.Oricum cand ajng in tara , daca trece TUV ul si o mai tin , mai iau una second de siguranta...sa fie acolo ca nu e scumpa...
Inca o data multumesc de sfaturi !



Inca o data multumesc de sfaturi !

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
bebe, ai schimbat cumva bucata de cauciuc de pe conducta?! daca da, nu va merge niciodata cum trebuie. cauciucul ala e pus intentionat acolo pentru a absorbi socurile hidraulice date de pompa, si compozitia lui este una speciala. daca ai pus un alt furtun cu insertie dinala tare, e clara socoteala... deocamdata las-o asa, si incerc sa iti trimit eu cumva o conducta cu tot cu piesa de vine in caseta (asta pentru ca conducta mea este de 6.5, cu piulita de 12...)
Crezi Nicule ? Intradevar am schimbat furtunul cu unul hidraulic mai subtire cu insertie , dar de aici sa mearga in trepte diretia ca si cand nu ar baga suficienta presiune pompa ?Ala pare a fi pus caolo sa dea flehibilitate conductei avand in vedere ca motorul este mobil pe tampoane si conducta pleaca fest pe caroserie.Ma rog , nu te contrazic . Parca si frana e cam tare in pedala .Ma gandeam sa nu fi ramas aer pe acolo si sa merg cu ea cateva zile poate asi revine...
Oricum nu ma dau in laturi sa ami trimiti conducta daca ai cu cine , raman dator
Oricum nu ma dau in laturi sa ami trimiti conducta daca ai cu cine , raman dator
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu isi revine. am facut si eu ce ai facut tu, si am patit acelasi lucru. si la masina mea, si la a lui sorin. pana nu am pus conducta originala, nu s-a potolit. porcaria e ca originala costa 110 euro sau ceva de genul, dar nasolia mare este ca nu mai e livrabila?! o sa te rezolv eu, sa speram ca gasim metoda de transport. s-ar putea joia viitoare sa vina un amic sa ia ceva din germania, poate ma inteleg cu el si va intalniti undeva pe traseul lui. oricum trece pe langa tine...
Ieri am fost la masina si am ridicat-o la maxim , am refacut nivelul la LHM cu ea sus...completasem cu masina pe normal...am mai facut niste
coborari si ridicari si paca nu mai face asa rau servo , popa oricum mi se pare cam zgomtoasa cand virez mai repede , parca ar fi in cap de cursa ...motorul era cald , deci si LHM -ul la fel. Trebuie sa ami fac timp sa dau o tura cu ea sa vad daca scap de problema.
coborari si ridicari si paca nu mai face asa rau servo , popa oricum mi se pare cam zgomtoasa cand virez mai repede , parca ar fi in cap de cursa ...motorul era cald , deci si LHM -ul la fel. Trebuie sa ami fac timp sa dau o tura cu ea sa vad daca scap de problema.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes